کد خبر 1155618
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
نظری:هیات مدیره هیچ مشکلی با مددی ندارد حتی با وجود اختلاف نظر/قراردادهای امسال با فصل گذشته تفاوت فاحش داشت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه مشکلی با یکدیگر ندارند.

به گزارش مشرق، حجت نظری در گفتگویی رادیویی درخصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم استقلال یک برد شیرین خارج از خانه را کسب کرده و به صدر جدول رسیده است.امیدوارم دل هواداران استقلال شاد شده باشد.

وی در خصوص پول‌های زیرمیزی یا هدیه‌ای که به بازیکنان داده شده است گفت: اجازه بدهید این موضوع را زیاد باز نکنم. در دوران نقل و انتقالات به هر دلیلی رقم قرارداد بازیکنان تفاوت فاحشی با قرارداد قبلی داشت و حتی بازیکنان جدید تیم هم نسبت به قرارداد با باشگاه قبلی عدد بسیاری متفواتی داشت. وقتی نمی شد رقم قرارداد را در آن ذکر کنند تلاش کردند به هر شکل نظر بازیکنان را جلب کنند و در این حوزه بی تردید هیچ تقصیری متوجه بازیکن نیست.

بیشتر بخوانید:

ایرادی که استقلالِ مدعی نباید داشته باشد

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این بند نامش بند هدیه است عنوان کرد: نمی دانم اسم آن چیست ولی به هر ترتیب تلاش شد تا رضایت بازیکنان جلب شود.

نظری در خصوص اینکه آیا فرشید اسماعیلی قربانی این قضایا شده است یا خیر گفت: بستن قراردادهای نقل و انتقالات تقصیری متوجه بازیکن نیست ولی ما انتظار داریم وقتی بازیکنی قرارداد حرفه ای می بندد همه رفتارهایش حرفه ای باشد. باشگاه هم این حق را دارد با هر کسی که قواعد باشگاه را راعایت نمی کند طبق اصول رفتار کند. فکر می‌کنم اسماعیلی خیلی زود با گفت و گوهایی که با وی صورت گرفته و ادامه دارد به جمع بازیکنان بر گردد.

وی در خصوص شایعه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال و وضعیت مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: با رفتن سعادتمند یک نفر باید جایگزین وی شود و در اولین فرصت باید مدیرعامل انتخاب شود. در این فرایند بی تردید هم مجمع و هم هیات مدیره گفت و گو کردند و این صحبت‌ها ادامه دارد. اینکه چه اتفاقی رخ داد را نمی توانم الان به شما بگویم ولی تنها چیزی که هیات مدیره در نظر دارد صلاحدید باشگاه را در نظر خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره استقلال با تکذیب اختلاف هیات مدیره با احمد مددی گفت:در استقلال هیچ فردی با فرد دیگر مشکلی ندارد. من تا الان جایی نگفته ام اگر آقای مددی مدیرعامل شود استعفا می دهم و جایی هم این موضوع را نشنیدم. ممکن است حتی 2 برادر با یکدیگر مشکل داشته باشند ولی فضا با سرپرست باشگاه فضای همدلانه ای است هر چند ممکن است اختلاف نظر هم وجود داشته باشد.

وی در خصوص شایعه جدایی مظلومی از سرپرستی استقلال و حضور روانخواه در این تیم عنوان کرد: در مورد هر دو سوال چیزی نشنیده ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسولی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 2
    خدا لعنت کند اختلاف انداز ها و منافق ها را که حاظر نیستند یک روز آب خوش از گلو تیم استقلال و طرفدارانش پایین رود
  • علی IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 2
    فعلا با دو بازی بیشتر به جای پرسپولیس تو صدر جدول حال کنین تا سرورتون برگرده، چه توهم قهرمانی هم زدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس