کد خبر 1155528
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کورس چند باتجربه برای آقای گلی/ همچنان دود از کنده بلند می‌شود

حضور چند بازیکن بالای ۳۰ سال در کورس آقای گلی لیگ بیستم نشان از تاثیرگذاری بازیکنان باتجربه در خط حمله تیم های مختلف دارد.

به گزارش مشرق، نگاهی به جدول گلزنان لیگ برتر در فصل بیستم نشان می‌دهد نفراتی مثل گادوین منشا، سجاد شهباززاده، طالب ریکانی و امین قاسمی نژاد مهاجمانی هستند که از همین هفته‌های نخست در کورس آقای گلی قرار دارند. بازیکنانی که به ترتیب برای گل گهر، سپاهان، صنعت نفت و شهرخودرو بازی می‌کنند.

هیچیک از این مهاجمان جوان نیستند و اگر نخواهیم از واژه پا به سن گذاشته استفاده کنیم، لفظ باتجربه واژه مناسبی برای آنهایی است که در لیگ بیستم در خط حمله تیم‌های خود خوش می‌درخشند.

بیشتر بخوانید:

لشکر یک نفره‌ سید مهدی رحمتی

امروز گادوین منشا نیجریه‌ای در حالی با ۶ گل پرچم دار بهترین گلزنان لیگ برتر است که از مرز ۳۱ سالگی عبور کرده و سجاد شهباززاده و طالب ریکانی هر کدام با ۵ گل و ۳۰ سال سن در پی او هستند و یک بازیکن باتجربه به اسم امین قاسمی نژاد در سن ۳۴ سالگی شکوفا شده و با ۴ گل خودش را در کورس بهترین گلزنان این فصل قرار داده است.

این آمار به خوبی گویای این مطلب است که گرچه گفته می‌شود فوتبالی ورزشی است که در آن جوان‌ترها بهتر جواب می‌دهند، اما در آن از فاکتور تجربه هم به راحتی نمی‌توان گذشت و همانطور که دیده می‌شود مهاجمان باتجربه امسال بهتر از مهاجمان جوان گلزنی می‌کنند. حضور ۴ مهاجم باتجربه و بالای ۳۰ سال در کورس آقای گلی به خوبی گواهی بر این مدعاست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس