کد خبر 1155482
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶
حمایت خاموش جمهوریخواهان از پیروزی بایدن

یک نماینده دموکرات روز یکشنبه افشا کرد که بسیاری از نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان و سنا در پشت پرده از بایدن حمایت می کنند.

به گزارش مشرق، "سدریک ریچموند" نماینده دموکرات در گفتگو با شبکه سی بی اس گفت: بسیاری از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان پشت درب های بسته پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ را پذیرفته اند اما از اعلام علنی مواضع خود احساس ترس می کنند.

ریچموند افزود: جمهوریخواهان پیروزی بایدن را پذیرفته اند، در حقیقت همه آمریکایی های این پیروزی را قبول کرده اند.

ریچموند که به عنوان مشاور ارشد بایدن در دولت جدید خدمت خواهد کرد گفت: جمهوریخواهان به این دلیل از اذعان علنی پیروزی بایدن اجتناب می کنند زیرا آنان از قدرت توییتری ترامپ در هراس هستند.

دونالد ترامپ از آنجا که در شبکه توییتر دارای ۸۸ میلیون فالوور است بارها از این قدرت شبکه اجتماعی در تخریب هم حزبی هایی که هم نظر وی نیستند استفاده کرده است.

با گذشت یک ماه از اعلام نهایی نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست در این دور از انتخابات نیست و به شکایات خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات ادامه می دهد.

ادعاهای ترامپ در مورد کسب پیروزی در انتخابات در حالی مطرح می شود که دادگاه عالی ایالت جورجیا روز یکشنبه دادخواست تجدید نظر ارائه شده توسط ستاد دونالد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در این ایالت را رد کرد.

روز گذشته نیز قاضی فدرال ایالت «ویسکانسین» در آمریکا دادخواست انتخاباتی  ترامپ مبنی بر لغو پیروزی «جو بایدن» را رد کرد.

ایالت ویسکانسین، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا  را به عنوان برنده تایید کرده  است. این در حالی  است که در سال ۲۰۱۶، ترامپ در این ایالت پیروز انتخابات  شده بود. فرماندار ویسکانسین همچنین  به نقل از مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام کرده که انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد در این ایالت  انجام شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطنم ایران IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    ترامپ یه حیوان کثیفه که لذت قدرت اجاازه واگذاری قدرت به ریس جمهور جدید را به بهانه مختلف نمیده
  • وحید IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    حاضر نیست اعلام شکست بکنه چون شکست نخورده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس