قادر رحیم زاده

رحیم زاده گفت: حریم هوایی کشور جز خطوط قرمز ما محسوب می شود و کوچک‌ترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور در بازدید از مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی گفت: حریم هوایی کشور جز خطوط قرمز ما محسوب می شود و همانطور که دشمنان پیش از این نیز تجربه کرده‌اند، کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده و آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

امیر سرتیپ رحیم زاده با اشاره به برخی فعالیت‌های هوایی در منطقه توسط نیروهای فرامنطقه‌ای گفت: تمامی تحرکات نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از جمله پرواز هواپیماهای بمب افکن B۵۲ در فاصله‌ی بیش از 150 کیلومتر از مرزهای هوایی کشور در جنوب خلیج فارس مورد پایش قرار گرفته و قرارگاه پدافند هوایی یکپارچه کشور لحظه به لحظه، تحرکات آنها را مورد رصد قرار می‌دهد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دشمنی های پیاپی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: قرارگاه پدافند هوایی کشور در قالب شبکه یکپارچه پدافندی به صورت لحظه‌ای تحرکات انواع هواگردهای باسرنشین و بدون سرنشین را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و با بدست آوردن اهداف و رفتارشناسی دشمن طرح‌های متناسب با شرایط را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور با اشاره به تمایل برخی از کشورهای منطقه در به همکاری گرفتن کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جهت تأمین امنیت خودشان که منجر به یک سری فعالیت های هوایی در فضای پیرامونی کشور از جمله پروازهایی که طی هفته گذشته با همکاری بعضی کشورهای همسایه در آسمان جنوب خلیج فارس و خارج از منطقه اطلاعات پروازی(FIR)  انجام گرفت اظهار داشت: ما نسبت به تمامی این تحرکات از فضای کشورهای همسایه مطلع بوده و لحظه‌به‌لحظه آنها را مورد پایش مراکز اطلاعاتی و عملیاتی پدافند هوایی کشور قرار می‌دهیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده در پایان آمادگی مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی کشور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افتخار ما در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور این است که جوانان برومند و متعهد این قرارگاه در نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه به عنوان بازوان توانمند پدافند هوایی کشور با اتحاد و انسجام کامل مایه آرامش و آسایش ملت ایران اسلامی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • علی خدایی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    37 1
    خدا قوت امیران و سرداران و تمام نیرو های مسلح قهرمانان ایران بزرگ
    • شاکی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      9 0
      مطمئن باشید که این هواپیما ها از محدوده فرودگاهی که پرواز کردن قدمی اونورتر نرفتن . حالا هی بگن مثلا که کجا بودیم . . همون بالای فضای فرودگاه هم که بودید . لابد نزدیک آبهای ساحلی ایران بودید .
    • مظلوم IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      20 0
      اون گلوبال تون رو با اون همه احن و تلوپش . رو که کله اش کردیم . دیگه این لگنا به این بزرگی که برای دلاوران پدافند مان حکم هدف تمرینی رو دارن . شانس آوردید که قسمت نشد .
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    21 7
    فقط کافیست یکی از همین بمب افکن ها رو در دام پدافندی انداخت و با موشک مورد هدف قرار داد تا سنتکام برای بار چهارم ادب بشه.
    • US ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      2 22
      این بمب افکنها خارج از تصور توه
    • سرباز IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      7 6
      خب داداش اونم شوت نیست که همچین کاری بکنه. اینقدر دشمن رو دست کم نگیرید. دشمن خیلی خیلی قویه ولی با پشتوانه خدا ما پیروزیم
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      4 0
      برای ۱۸:۴۴ : والا تصورشان این بود گلوبال هاوک میاد اطلاعات جمع میکنه و بالای برج آزادی یا میلاد یک بوق هم میزنه ملت هم دست تکان میدن و برمیگرده! اما یک جور دیگه شد. اتفاقات پیش رو و قدرت پاسخگویی ج.ا.ا هم خارج از قدرت تصور توه. تنها چیزی که خارج از قدرت تصور ما است میزان خودباختگی و تحت تاثیر قرار گرفتن بعضی ها مثل تو از فیلم های هالیوودی و چهره پوشالین قدرت آمریکا و سگ صهیونیستش است.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      12 0
      ای خارج از تصور.
    • شاکی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      9 0
      مطمئن باشید اگر اشتباه و حماقتی از طرفشون اتفاق بی افته . این خارج از تصور ها قبل از اینکه از باند این بی وجود های شیخک نشین بلند بشن . قبلش ما خودمون همشون رو فرستادیم به هوا .
    • علی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 14
      ب۵۲ میتونه از فاصله ۳۰۰۰کیلومتری عملیات انجام بده !
    • DE ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      12 0
      " خارج از تصور"، رفتی آمریکا مالیات میدی تا هموطن‌هاتو تحریم کنن؟ دیدی که پهپاد آمریکاتو ۱۰۰ تیکه کردیم. اون قمار باز کله زرد هیچ غلطی نکرد.
  • FR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 2
    متاسفانه منفعلانه رفتار کردید، اصن نباید بذارید تو این تایم رژه مانند از اون سر دنیا بیان و برن!! هم باید مزاحمت ایجاد میکردید هم باعث تغییر مسیرشون میشدید!!
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 3
    به به جنگ شروع شد
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 0
      تو ک اول عه همه فلنگ میبندی به به و چه چه نکن جنگ مصیبته جنگ فیلم سینمایی یا مستند نیست ک تو جای راحت ببینی و تصورش کنی مرد
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    اگر بعد از پرواز جمع b52 ها در مرز هوایی ما در موقع فرود دچار حادثه قابل توجه میشد ، خودبخود موجب تحقیر آمریکا میشد یادتونه وزیر دفاع جدید آمریکا وقتی پاش تُکه آمد چقدر دست گرفتینش راهشو خودتون پیدا میکنید.فقط بهش فکر کنید درسته که اگر وارد مرز میشدند تهدیدشون میکردین اما اونها وارد نشدند ولی قدرت نمایی کردند به همین خاطر لازمه این قدرتشون تحقیر بشه حالا فرض کنید موقع فرود سقوط کنه
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 4
    وظیفه این بمب افکن شلیک موشک کروز. دور از هر شبکه پدافندی
  • حسین IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    با اینکه آمریکایی ها مغز هر خورده اند ولی جرات ورود به حریم هوایی ایران ندارند
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 7
    نیروی هوایی ایران چند ساعت میتونه مقاومت کنه ؟
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 0
    درسته قویه داش دشمن ولی ماهم کم نیستیم تو جهان ولی این تنها و سرافراز چطور جلو یک ابر قدرتو گرفته وجرئت ندارت چپ نگاه کنه فقط بخاطر اقتدار نظامیه وگرنه تا الان هزاران بار کشور به دستان قبلیه برجامی وسبزه علف و.. تصرف شده بود واما ماهم چیزهایی داریم که تا الان نمایان نکردیم و روز موعود امتحان قبولی رو در جهان نمایش خواهد داد و دشمن از داخلیا بهتر میدونه که اگر اشتباهی بکنه ایران دیگه اون ایران قبل نیست برای همیشه از ابر قدرتی خواهد افتاد و نابود خواهد شد مطمئن باشید البته با دارو دسته ناتنیابو و گاوهای شیرده شون ...ایران فکر همه جا رو کرده ...
  • NZ ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 0
    اگر شروع شد که بعيد نيست پس بسيار پرواضح خواهد بود که خواسته افرادی فراتر از يک ترامپ است. در اين حالت زيرساختهای امارات و برجهايشان، عربستان و رژيم صهيونيستی بهمراه امکانات امريکا بايد خاک يکی شود. نکته انست که امريکا بايد با يک فاجعه درونی روبرو شود تا از اين منطقه برود.
  • US ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 0
    تنها و تنها قدرت است که بازدارندگی، صلح و امنیت میاورد نه ضعیف کردن خود و نه یک کاغذ. بازدارندگی هسته‌ای لازم است، نه برای استفاده روی دیگران، بلکه برای بازدارندگی دیگران از استفاده روی مردم ایران.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 0
    اگر به سمت ایران هم نیامدن موشک بزنید تو سرشون صدای خوشگل انفجارشون رو بشنویم.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 1
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس