کد خبر 1154595
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
عکس/ پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات روح الله زم

«روح الله زم» مؤسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز، سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش مشرق،  سحرگاه امروز حکم اعدام «روح‌الله زم» مؤسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز اجرا شد و وی به دار مجازات آویخته شد.

۲۲ مهر ۱۳۹۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از گرفتار شدن «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.

جلسات دادگاه بدوی رسیدگی به اتهامات زم طی ۶ جلسه به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به صورت علنی با حضور مستشار، وکیل مدافع زم و نماینده دادستان در اجرای مواد ۳۵۲ و ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری برگزار شد. نخستین جلسه دادگاه وی ۲۱ بهمن ۹۸ و ششمین و آخرین جلسه آن در تاریخ ۲۰ خرداد ۹۹ برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

«نیما زم» با پرونده‌ جنایت‌هایش به ایستگاه آخر رسید/ از «خونین» کردن خیابان تا رقابت با نفاق برای «مزدوری»

در نخستین جلسه دادگاه، نماینده دادستان اظهار کرد: حسب محتویات پرونده متهم روح‌الله زم فرزند محمدعلی با اسم مستعار نیما، متولد ۵ مرداد ۵۷ صادره از ری، متأهل، دارای دو فرزند، فوق دیپلم، مدیر کانال آمدنیوز، بازداشت و دارای یک سابقه کیفری، دارای وکیل به وکالت آقای دبیر دریابیگی و دارای پرونده شخصیت که بر اساس آن، مشارالیه دارای سلامت جسمی و روحی است.

اتهامات زم

اما اتهامات زم عبارت بود از «افساد فی الارض» در بازه زمانی سال ۹۵ تا زمان دستگیری از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور؛ نشر اکاذیب به طور گسترده؛ معاونت در تخریب؛ معاونت در ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور؛ تشکیل و اداره کانال معاند آمدنیوز و صدای مردم با هدف برهم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور؛ جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی یکی از کشورهای منطقه؛ جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه در ابتدای سال ۹۷ تا زمان دستگیری؛ همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۶ تا زمان دستگیری؛ اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی؛ مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام؛ عضویت و همکاری با کانال معاند سحام با هدف بر هم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور؛ مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار در دی ماه سال ۹۶؛ مشارکت در جمع آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده با هدف برهم زدن امنیت کشور؛ مشارکت در نشر اکاذیب به طور گسترده؛ توهین به مقدسات اسلام؛ تحصیل مال از طریق نامشروع و شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی.

بخشی از اقاریر زم

زم در جلسات دادگاه خود اقاریر و اعترافات قابل تاملی داشت؛ از جمله آنکه اعتراف کرد لیدر اغتشاشات دی ماه ۹۶ بوده که در نتیجه آن تعدادی از هم‌وطنانمان به واسطه اعمال تروریستی عناصر مزدور وابسته به بیگانه جان خود را از دست دادند. زم همچنین اقرار کرد که در شکل‌گیری شورای ۲۹ رسانه برانداز نقش داشته است.

ببینید:

فیلم / تازه‌ترین اعترافات «نیما زم» در مستند «زبان جنایت»

نامبرده همچنین در یکی از جلسات دادگاه خود در خصوص اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی به صورت گسترده که در جلسات بازپرسی به آن اقرار کرده و گفته بود بعد از دی ماه ۹۶ تا اواسط سال ۹۷ اقدامات گسترده تبلیغاتی علیه نظام انجام دادم چرا که به براندازی معتقد شده بودم، اظهار داشت: یکسری را قبول دارم.

مدیرفنی آمدنیوز: خواسته زم ساخت پهپاد و موشک و زدن آن‌ها به مراکز حساس کشور بود

در یکی از جلسات دادگاه، «توانا محمدی» مدیر فنی کانال معاند آمدنیوز، اعلام کرد: به دستور زم قرار بود برای زدن یک پایگاه سپاه به صورت پایلوت ۵۰۰ هزار دلار و پس از آن برای بقیه جاها ۲ میلیون دلار دریافت کنم. خواسته زم ساخت پهپاد و موشک و زدن آنها به مراکز حساس کشور بود.

البته مدیر فنی کانال معاند آمدنیوز در پاسخ به این سوال قاضی که «آیا شما توانایی ساخت موشک دارید؟»، گفت: «من توانایی ساخت موشکی که ردگیری نشود و بتوانم آن را جایی بزنم ندارم، قصد داشتم پول از او بگیرم و بعد بگویم بازداشت شدم که بی‌خیال من شود».

زم: به توانا گفتم اگر فلان جا را بزنی چقدر می‌گیری؟

زم در جلسه دادگاه در مورد قضیه موشک و پهباد گفت: «این موضوع برای اوایل آشنایی و در سال ۹۵ و ۹۶ بود که توانا خودش را با آنها معرفی می‌کرد. یک فیلم برایم فرستاد و گفت فلان چیز را درست کردم تا جاهایی را بزنم. به من گفت می‌خواهد پادگانی را که نام آن را به خاطر ندارم در محلشان بزند. گفتم پادگان می‌زنی، از کسی هم پولی می‌گیری پاسخ داد پولی نمی‌گیرم، اما اگر اسپانسر باشد می‌توانم بزنم، من سر این موضوع پرسیدم اگر فلان جا را بزنی چقدر می‌گیری؟ قبول دارم اسم آوردم، اما نیت این کار را نداشتم می‌خواستم او را محک بزنم و ببینم تا کجا می‌تواند پیش برود».

پیامک‌های رد و بدل شده میان «زم» و «توانا» درخصوص زدن مراکز حساس کشور با موشک!

البته در جریان جلسه دادگاه، قاضی به زم یادآور شد که در پیامک‌هایی که رد و بدل شده به توانا گفته‌ بود مراکز حساس را بزند و فلان قدر پول می‌دهید.

در جریان جلسه دادگاه وقتی پیامک‌های رد و بدل شده میان زم و توانا در مورد موشک‌ها به نمایش درآمد، زم گفت: به فرض به او گفته‌ام فلان مرکز حساس را هم می‌توانی بزنی، اما مگر زد؟!

زم همچنین در پاسخ به این سوال نماینده دادستان که به چه منظور شماره تلفن سردسته گروه ری استارت را برای توانا فرستادید؟ گفت: مسخره بازی درآوردم!

اظهارات زم در مورد همکاری با اداره امنیت ملی آمریکا

زم در یکی از جلسات دادگاه خود درخصوص همکاری با اداره امنیت ملی آمریکا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در سه چهار سال اخیر چندین جا از جمله عربستان و امارات مشخصاً درخواست ملاقات با من را داشتند توسط واسطه‌ای گفتند ماهی ۲۰ هزار یورو حقوق می‌دهند و همه سخت افزارهای مربوط به آمدنیوز و همه امکانات را در اختیارم قرار می‌دهند؛ ولی در مورد صحبت با اداره امنیت ملی آمریکا در خارج از کشور همه ارتباط دارند؛ پلیس فرانسه نیز به من گفت جاهایی که با آنها ارتباط داری را به ما اطلاع بده و ما را در جریان قرار بده.

وی ادامه داد: زمانی که تهدیدات علیه من زیاد شده بود دوستی در آمریکا داشتم که به من گفت اگر به آمریکا بیایی دیگر در خطر نیستی. آن دوست گفت که من افراد مختلفی را به آمریکا آوردم که هر کدام اسم و رسمی دارند. یک دفتر مهاجرتی را به من معرفی کرد که با آن دفتر به نتیجه نرسیدم؛ پس از آن دوستم به من گفت که یک دوستی در اداره امنیت ملی آمریکا دارد که یک وکیل ایرانی – آمریکایی است و می‌تواند من را منتقل کند. آن فرد نامش «نیکولاس» بود و یک قرار با او در اسپانیا گذاشتم.

در ادامه جلسه دادگاه وقتی زم با ادله موجود مبنی بر اطلاعات دادن به «نیکولاس» مواجه شد، مدعی شد که «سوء‌نیتی نداشتم، می‌توانستم با صدجا در ارتباط باشم، اما دنبالش نبودم. از انتخابات ۹۶ به بعد اشتباه کردم».

ارتباط زم با «افسر ان اس‌ای» و «مامور سرویس جاسوسی بیگانه»

زم همچنین در یکی از جلسات دادگاه خود در رابطه با ارتباطش با «مایک مرادی» مامور سرویس جاسوسی کشور بیگانه، به سوالات قاضی و نماینده دادستان پاسخ داد و مدعی شد این ارتباطاتش در کشوری که مقیم آن بوده، جرم تلقی نمی‌شد! که نماینده دادستان به او متذکر شد: قانون اجازه به کشور متبوع می‌دهد که اگر بزهکار تبعه کشور باشد در هر جای دنیا جرم کرده باشد او را به کشور بازگرداند و محاکمه کند، ارتباط با «افسر ان اس‌ای» و «مایک مرادی» مامور سرویس جاسوسی جرم است.

آموزش‌های ساخت سلاح و اقدامات خشن در کانال تحت هدایت زم

در جریان یکی از جلسات دادگاه، فیلم آموزش‌های ساخت سلاح و اقدامات خشن که در کانال آمدنیوز ارائه می‌شد به نمایش درآمد و زم در خصوص آموزش ساخت سلاح و ارتکاب اعمال مجرمانه در آمدنیوز اعلام کرد که «قطعاً اشتباهاتی شده و نمی‌خواهم بگویم که اشتباهاتی نشده است».

دادگاه بدوی رسیدگی به اتهامات زم، ۱۳ مورد از عناوین ریز اتهامات نامبرده را توأم با هم، از مصادیق افساد فی الارض دانسته و بدین جهت برای مشارالیه حکم اعدام صادر کرده بود؛ همچنین دادگاه مزبور برای چند مورد دیگر از اتهامات منتسب به زم که در زمره مصادیق افساد فی الارض نبوده، مجازات حبس تعیین کرده بود.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در جریان نشست خبری ۱۸ آذر امسال، گفت: دیوان عالی کشور حکم دادگاه عمومی و انقلاب در مورد روح‌الله زم را تأیید کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 281
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 131
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    به دَرَک واصل شد.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      میزاشتید ۲۲بهمن اعدام کنید
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      ان شاء الله نصیب مسیح جونم بشه
    • خداپرست IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      اونایی که منفی دادن ان‌شاءالله باهاش محشور بشن.
    • عبدالله مومن IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      ما منتظر اعدام رابطهای داخلی اش هستیم
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      خدارو شکر
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      لشکرمنافقین وخودفروخته هاگله ای دارن توکامنتهای اخرمنفی بارون میکنن..لعنت به هرچه مزدوره... زم بایدسنگسارمیشدبعد ده باراعدام
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      94 92
      لشکرمنافقین وخودفروخته هاگله ای دارن توکامنتهای اخرمنفی بارون میکنن..لعنت به هرچه مزدوره... زم بایدسنگسارمیشدبعد ده باراعدام
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      69 75
      قطعا به جهنم خواهد رفت اما افسوس که برخی از هموطنان را هم با خودش خواهد برد. این قدر که در اسلام توصیه شده هر حرفی که شنیدید باور نکنید، چطور بعضی این قدر ساده لوح بودند (و هستند) که هر دروغ و تهمت و توهینی که از زبان نوکران آمریکا و اسرائیل و انگلیس و سعودی میشنوند باور میکنند؟
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      خدایا شکررررررررررررررررررررررررررررررررررت هرکس با این انقلاب و نظام اسلامی دربیفته ور میفته . خیلی خوشحالم. خدایا شکررررررررررررررررررررررررررررررت خدا جونممممممممممممممممممممممممممممم خیلی شکرت . دم پاسدارهای عزیز گرم. دم اقای رییسی گرم. یاعلی فدای سیدعلی
    • مظلوم IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      83 69
      کامل مشخصه که منافقین شغال . سریع از آغل و لانه شون آمدن بیرون و دارن منفی میدن . انشاا ... برای شما هم همین احکام قسمت تون بشه . انشاا...
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      30 25
      این مدیرفنی آمدنیوز توانا محمدی حکمش صادر شده؟ تو رو خدا کار را بخوبی تمام کنید و خائنان داخلی را هم بگیرید
    • علی خدایی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      31 63
      اون دسته از کسایی که منفی میدن مطمعن باشن که تقاص خباثت هایشان را در دشمنی با کشورمان مطمعننا خواهد داد
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      9 7
      طلق شرع اسلام کسی که مجرم باشه واعدامش میکنند بخشی از مکافات عمل اشت
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      12 16
      ظاهراً روزتون فقط به اینجور ادم ها می رسه .جلوی اسراییل چی؟
    • حامد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      6 11
      فسیل های آلبانی نشین شروع کردند به منفی دادن. این قدر بدید تا بمیرید
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 0
      والا که اسرائیل چندین و چند سال هست که تو آتشه
  • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    مسیح ، کابوس نبینی ، آخر و عاقبتت همینه..
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      72 67
      خانم مصی علینژاد بهترین کاندید حکم اعدام خائنین به وطن فقط بخاطر چند دلار بیشتر بعد از اقای نیما زم میباشد
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      61 87
      بهترین کاندید بعدی اعدام از خائنین به وطن مادری بخاطر چند دلار بیشتر،،، بعداز اقای نیما زم حتما خانم مصی علینژاد خواهد بود اقایان سرباز ان گمنام دست مریزاد .ایوالله
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      49 64
      حالا نوبت اون موش کثیف یعنی "مصی نژاد" هست. بدبخت مزدور خائن.
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      44 72
      ما مصی میمخایم ایشالله به زودی این عنتر بدترکیب اویزون کنن. خیلی خیلی خیلی خوشحالم و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      27 44
      ننگ بر خائنین این مملکت
    • SE ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      23 26
      مصی پمپونژاد ورود زم زمی به دوزخ را شادباش گفته است
    • SE ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      15 5
      زمبیهای آلبانی! بزودی نوبت شماست
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      14 4
      کی جواب اسراییل رو میدید؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 0
      والا اسراییل چند ساله تو آتشه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    مرگ بر منافق
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      درست اما اون بدبخت ، عمله و حلقه آخر نفاق داخلی بود که شیک و رسمی به نظام ضربه می زنند . انشالله منافقین واقعی و اسپانسرهای و اربابان او در داخل که فعلا زیر پرچم اصلاحات مخفی شده اند افشا شوند
    • خداپرست IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      52 57
      تا این لحظه، 22 نفر که اشخاص دورو و منافق را دوست دارن، با این نظر مخالفت کردن! واقعاً اگر یک انسان، باشعور و عاقل و باصداقت باشه، آیا از مرگ افراد منافق ناراحت میشه و با این موضوع مخالفت می‌کنه؟!
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • FR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    54 78
    فتوشاپه ..
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      87 62
      اونی که فتوشاپه خلقت عقب مونده ای مثل تو است!!!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    این آقا فقط مخالف نظام بوده و بس بقیه را برایش بافته اند و نباید اعدام میشد این اعدام هم مانند اعدام نوید افکاری برای ایران تبعات بدی دارد.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      چیه؟میترسی اربابت ناراحت بشه؟؟؟خخخخخخخخخخ
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      قبل حرف زدن یک کم فکر کن. نوید افکاری قاتل بود این یکی مفسد فی الارض. مستحق اعدام بودند. یا در حماقت و بلاهت هستی یا عمدا خودت را به حماقت زدی.
    • احمد IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      78 58
      نوید افکاری قصاص شد نه اعدام فرق است میان اعدام و قصاص
    • یک ایرانی از نسل سلمان فارسی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      اون نوید افکاری حقش بود اگه داداش تو یا بابات رو مظلومانه می کشتند تو باز میگفتی نه به اعدام مرگ بر منافق
    • خداپرست IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      50 52
      7:59! فیلم اعترافات خود زم موجوده/ اسناد و دلایل این موضوع هم که قابل انکار نیست. پس چرا حرف مفت می‌زنی؟!
    • وطن پرست DE ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      32 22
      احترام شما رو به مخلفانتون دیدیم. بلایی که سر افتخاری و حسن عباسی اوردید شده نصب العینمون. همه مخالف هاتون رو گله ای فرستادید به جهنم.
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      10 10
      از کی تا حالا مجازات قاتلان تبعات داره؟ شما الان چند روزه این چیزها رو میدونی چون زیاد ماهواره میبینی زیاد منتو نگاه نکن
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      4 4
      آخر قدرتتون همینه؟ جواب ترور شهدای وطن سلیمانی و فخری زاده رو چه وقت می گیرید؟
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      همین کسانی که بهشون میگید فعال فرهنگی، تروریست هستند و جزو عوامل ترور هم هستن
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    باتشکر از بروبچ اطلاعات سپاه و قوه قضائیه ، خواهشمند است مرتبطین ایشون و کسانی که در قوای سه گانه به ایشون اطلاعات می دادن رو به سزای اعمال شان برسانید.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      20 8
      یعنی الان چی میشه؟ گل و بلبل میشیم؟
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 0
      آره گل و بلبل میشیم تا چشای حسودان کور شود
  • مدیون خمینی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    به حق فاطمه زهرا ، خدا طبقهای نور به اون قبر مقدست بفرسته روح الله جان که شر این روح الله های قلابی و آدم کش رو توسط فرزندان مظلومت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم کردی . فقط آخرین ذخیرت یعنی امام خامنه ای مظلوم و فرزانه رو تا ظهور ولی عصر هرگز نگیر
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      26 37
      سپاه-مظلوم
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    82 77
    دمتون گرم
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      4 4
      الان یک دفعه همه حقوق بشرییون به دم ردیف میشن شروع می کنند دفاع از شرافت نداشته قلمش میگن
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    87 81
    رفت به درک
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    75 77
    بنده خدا موز دوست داشت ..مترسک رضاپهلوی ..اسراییل بود
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      25 34
      حالا در جهنم موزسیاه بخوردش میدن
  • NL ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    82 94
    واقعا لذت میبرم سر صبح خبر خوب بشنوم بقیه رو هم همین جوری اعدام کنید بره نه مثل او سه تا نخاله زورگیر اول خبر حکم اعدامش بیاد جنجال بپا بشه که این ها فعال مدنی بودن امثال اینها اگه حبس ابد بگیرن که یه عمر از بیت مال میخورن اگرم برگردن به جامعه ضربه بزرگتری به جامعه میزنن همون بهتر که اعدام شن
  • سید IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    75 67
    خبر مسرت بخشی بود! به عنوان یک انتقام در قبال خون شهدای هسته ای که می تواند خشم و ناراحتی نتانیاهو و سایر صهیون ها را ایجاد کند، سبب شادی مردم است!
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    53 59
    عالی
  • US ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    66 78
    عاقبت خائنان
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    89 94
    اعدام بعدي انشالله دو خائن دوزاري مصي علينژاد و عباس فخرآور وطن فروش
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      1 0
      ان شا الله اصله
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      ان شاءالله اصله
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    79 47
    جهت درس عبرت خائنین بالقوه...!!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    35 31
    یک عکس هم میذاشتید قشنگ باورمون بشه
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    29 30
    فکر می کردم به خاطر نفوذ باباش اعدامش نکنن. عکسش کو؟
  • US ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    50 60
    چرا با این عجله؟؟؟؟؟
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام عجله هم نشد به موقع اعدام شد
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    25 52
    اگه آمریکا خواستار جلوگیری از اعدام زم نمیشد، هیچگاه ایشان اعدام نمشد
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      18 58
      قوه قضائیه ایران مستقل است. تحت فشار این کشور و آن کشور قرار نمیگیرد. چه آمریکا حمایت می کرد چه حمایت نمی کرد تاثیری نداشت.
  • رضا US ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    81 76
    خدا رحمتش کنه
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      16 53
      خخخخخخ میدونم برای مسخره گفته ای وگرنه ی چیزی بارت میکردم!
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      32 40
      زیر اون بیرق اگه حرف دیگه ای میزدی تعجب میکردیم!!!!!!!!!!!
    • GB ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      3 4
      خداوند تو رو با او محشور کنه
  • مهناز GB ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    کاش اختلاسگرا و مفسدان اجتماعی رو هم همینقدر با اقتدار اعدام میکردن !
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      اینهمه کردن ندیدی؟
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    47 45
    این سرنوشت نوکران بیگانه است اگر ذره ای برای اربابانش مهم بود برای آزادیش یه کاری می کردن ، روح الله زم خودش و وطنش رو مفت فروخت به دشمن ، عاقبت وطن فروشی هم همینه
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام اربابانش کاری نمیتونسن بکنن در ضمن ایشون خیلی براشون مهم بود چون شاه مهره بود و از ایشون لیست همکارانش در داخل و خارج درآمد و طبق حرف سردار سلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۱۳۹۸ قراره که شبکه بزرگی منهدم بشه و اتفاق بزرگی بیفته
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    97 76
    خدارا شکر که به درک رسید و به مکافات جناباتش رسید دست راستش بر سر دیگران مانند مصیح گوسفند سنار پهلوی فخر آور گرگهایی درنده وحشی زناکار مانند مریم رجوی شاپرک خرمگسی زاده وووووووووووووو
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      39 38
      عاقبت وطن فروش
    • دیدگا IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      21 28
      خیلی ممنون از زحمات شبانه روزیتون ولی ما تا عکس و فیلم و اسنادی که خیالمون رو از اعدام مطمئن نکنه نبینیم باور نمیکنیم! اونم تو این اوضاع بده بستان های سیاسی و دیپلماتیک و نرمهشای قهرمانانه!!!
    • بنده خدا IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      11 26
      به نظرم اگر قبل از اعدام، با حضور خودش مستندهای بیشتری در مورد اعمالش درست میکردند و بیشتر پوشش میدادند و در تلویزیون پخش میکردند بهتر میشد. تا مردم بیشتر با این گونه افراد و اعمالی که انجام میدهند آشنا شوند. آگاهی بیشتر باعث میشه فریب خوردن کمتر بشه و کلا هزینه کمتری پرداخت بشه. در مورد رابطینش و اینکه چه کسایی بهش اطلاعات میدادند فکر میکنم هنوز برای بخشی از مردم جای سوال باشه.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    60 36
    چرا تصاویر اعدام منتشر نمیشه برای تنویر افکار عمومی حتما باید تصاویر اعدام و جنازه نشر یابد وگرنه صحت خبر محل تردید است
    • ایرانی LU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      67 84
      اینقدر پست و حقیر و بدبخت و ابلیس هستی که از دیدن جسد دیگران لذت می بری ننگ بر تمام اصولگرایان
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      21 26
      ما تو ایرانیم کار خوب راحت بد جلوه میدن
    • دیلمان IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      49 38
      خدا را شکر این وتن فروشان بی غیرت را به درک واصل کنند ایران راحت میشود
    • خداپرست IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      17 33
      جناب به اصطلاح «ایرانی»! تمام بدی‌های عالم در وجود کثیف و نجس تو و امثال تو نهفته است؛ زیرا با اسمِ یک ایرانی، از کسانی حمایت می‌کنی که ایران و ایرانی را تسلیمِ بیگانه و در آتش و اغتشاش و آشوب می‌پسندند!
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام حرف دیلمان صحیح است ولی این رو عرض کنم که وطن صحیح است نه وتن
  • Mjp IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    32 36
    بنازم به حرکت خوب وباسرعت دستگاه قضا. همینطور سریع وقاطع رفتارکنید. تاخودفروخته های داخلی حساب بیاددستش هرجای دنیاهم باشه اقدام علیه امنیت ملی کشورحکم کمتراز حبس ابددکشتن واعدام نداره. حتی درامریکاوغرب.. ای کاش با دارودسته ی اصلاحطلبان ضددین یحرکت انقلابی میکردن.. دروذ به اقای ریسی ک تحول ایجادکرده درقوه قضاییه..
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    19 20
    بنده خدا گردن کلفتی داشت معلومه خیلی زجرکشیده
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      20 46
      این خائن بنده خدا نبود! بنده شیطان بود!!! خدا لعنتش کنه
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      شیطان هم مخلوق خداست
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    24 44
    روح الله زم به سمت درهای جهنم هدایت شد ، حیف اکسیژن هوای ایران که این مزدور و خائن به ایران تنفس می‌کرد ... پاینده ایران
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    25 33
    شرش کم!
  • عباس IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    40 29
    قابل توجه پدر آقای زم ایشان در دوران هاشمی و خاتمی از ضدفرهنگی ترین عناصر دو دولت بودند . به هر بهانه ای اسلام انقلابی را مسخره و هجو میکردند . و در راس جریان های غربگرا و تکنوکرات به تخریب عقاید مردم مشغول بودند. به بهانه حمایت از فرهنگ به انواع فعالیت های اقتصادی دست زدند و الان پسرشان مزد کارها یشان را به ایشان برگردانید
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 23
    کو عکسش...هم جنازه هم اعدام ...
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      15 39
      تشریف ببر پیش خودش تا ببینی!!!!!!!
    • شاهین IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      20 40
      برادر همش شو است. اعدام کدام است ؟
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      شوو؟
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      شاهین سند متقن بیار
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    54 25
    اینا جوون های مملکت خودمون هستن چرا به راهی کشیده شدن که به خیانت به مردم و به تبعش اعدام منتهی شد.اصلا جای خوشحالی نداره این قضیه.زم آدم با استعدادی بود که ی سری افراد باعث این سرنوشت براش شدن
  • US ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    37 49
    مصی علی‌نژاد نفر بعدی...
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    25 57
    مفسد فی الارض
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    19 60
    خداوند به روح پلیدش لعنت کند که هم دنیایی خودش را خراب کرد هم اخرت خودش را هم لگه ننگی بر دامن خانواده اش شد .
  • خسین IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 52
    من خودم سر صحنه اعدام بودم با چند تا رابط که علی العظم به درک واصل شد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    12 30
    من که فکر نمی کنم اعدام شده باشه.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      15 49
      مگه تو اصلا بلدی فکر هم بکنی؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      بهتر میشد جواب داد مثلا اینکه بگیم برو فکر درست کردن رو یاد بگیر میفهمی
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    دم سپاه و قوه قضاییه گرم
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    40 51
    بهترین حکم برای زم حبس ابد بود.اعدام در شرع اسلام منحصر به موارد محدودی هست
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      33 45
      مفسد فی الارض حکمش اعدامه
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    35 72
    تو روحش
    • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      76 10
      ما مسلمانیم و معتقدیم هر خطاکار و هر گناهکاری بعد از تحمل مجازاتش دوباره پاک میشود و به مردگان و کسانی که دستشان از این دنیا دیگر کوتاه میباشد دشنام نمیدهیم، چرا دشنام نمیدهیم؟ به حرمت خانواده اش پدرش، مادرش، فرزندش، همسرش
    • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      63 6
      ما مسلمانیم و معتقدیم هر خطاکار و هر گناهکاری بعد از تحمل مجازاتش دوباره پاک میشود و به مردگان و کسانی که دستشان از این دنیا دیگر کوتاه میباشد دشنام نمیدهیم، چرا دشنام نمیدهیم؟ به حرمت خانواده اش پدرش، مادرش، فرزندش، همسرش
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      9 50
      عبدالرضا این اعتقاد مسلمانان نیست این اعتقاد صوفیان ملعون است کی گفته بعداز مجازات پاک میشه لعنت خدا بر زم
    • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      3 5
      جنابعالی شاید صوفی باشی اما من مسلمانم و بهم‌ یاد دادن اگر شخصی خلافی مرتکب شد دزدی و حتی قتل و برای این عمل خلاف قانونش محکوم و مجازات شود بعد از تحمل مجازاتش دیگر نباید رفتارت و سخنت نسبت به او بد باشد هر خلافکاری بعد از تحمل مجازاتش با سایرین تفاوتی ندارد این از آموزه های دین شریف اسلام است، یامولاعلی.
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      تازه تو غیر اسلام بدتر اعدام میکنن حتی اون کشورهایی که نه به اعدام میگن هم بدترین نوع اعدام رو دارن
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    19 4
    این آدم احتمالا در مورد ارتباطش با سیاسیون داخلی چیزی افشا نکرد؟
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      کرد؟
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      کرده
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    25 53
    مرگ بر خیانتکاران
  • NL ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    27 17
    به نظر می آمد آدم ناراحت و ساده دلی باشد و خائنین واقعی در حاشیه امن و راحت امثال این بدبخت را به مهلکه و جولانگاه می فرستند و خودشان خوش و خرم سرگرم عیاشی هیچ کس هم نمی فهمد ولی امثال این فرد بدبختند که وسیله آنها می شوند، اصلی ها مهمند این ها که بدبخت بودند!
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      ساده دل؟؟؟
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    چرا هر کس را که قدمی در راه مخالفت با نظام بر می داره امنیت ملت و مردم به خطر می افته ولی اینهمه فساد اقتصادی و دزدی صورت می گیره و نظام رزق و روزی مردم را از هم پاشانده ولی اب از اب تکان نمی خورد ؟؟؟
    • SE ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      23 25
      خود زم هم یکی از همین آقازاده ها بود. خبر نداری؟
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      دروغ نگو بعدش رای کنسرتی و اغتشاشات پشت سر هم شماها رو یادمون نمیره ان شاءالله
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      پس چرا مفسدان اقتصادی یا زندانن یا قبر یا در حال دیپورت به کشور؟ چقدر پول از معاندان گرفتی بابت این تهمت هایت؟
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    16 10
    ناراحت کنندست! کاش کسی خودش رو در چنین مسیری دیگه قرار نده!
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    57 4
    چه زود
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      تا همینجاش هم زیادی روی زمین راه رفته بود!!!بذار زمین نفس بکشه!
  • امیر IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    منتظر مصی جون هستیم
  • امیر IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    چنین کسانی بایدزودتراعدام شوند
  • بنده خدا IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    11 85
    کاش برای فضای مجازی هم فکری بشه. اینکه اینستاگرام فیلتر نیست هم خوبه هم هم بد. خوبیش اینه که میشه خیلی از وطن فروشهارو شناسایی کرد. اما بدیش اینکه که اگر به حال خود رها شود امکانش هست عده ای ساده لوح فریبشان را بخورند.
    • FR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      23 2
      تو خوبی!
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      آره خوبیم
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    این نخاله ها هم طرفدار دارن!!! چقدربدبخت هستن طرفدارهای اینا دیگه!!!!!!!!
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    10 17
    عقبه رسانه ای، اقتصادی و امنیتی داخلی اش کی محاکمه میشود؟؟
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      تا حدودی که محاکمه شدن ها
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    18 71
    لعنت بر زم و همکاران داخلیش .
  • عبدالله IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    مستحق اعدام بود وعدالت برقرار شد.!
  • مهدی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    20 87
    ایکاش ترامپ هم می‌شد اینطوری گرفت وبه جرم قتل عمد سردار سلیمانی قصاص گردد
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام، جرمش فقط این نیست
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام، جرمش فقط این نیست
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام، جرمش فقط این نیست
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    18 50
    سزاری خیانت همینه
  • رزمنده IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    13 30
    20درصد ازاین اعدام خوشحال شدیم 80 درصد خوشحالی مردم موقعی تکمیل می‌گردد که خاوری واختلاسگر ها هم همینطوری بازداشت واعدام گردند جرم خاوری هیچگاه کمتراز زم نیست خیانت آنها بیشتر است خاوری به اعتماد مردم به انقلاب ونظام ضربه زد مردم را مایوس نمود اگرخاوری همانم قع محاکمه واعدام میشد دیگرکسی جرات نمی کرد اختلاس کند ومردم هم ازامنیت اقتصادی رضایت داشتند وتحمل تحریم برایشان راحتر بود الان فکرمی کنند تحریم فقط برای مردم عادی است
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      9 10
      بس کنید بابا از این حرف تکراری و تهوع‌آور. یعنی الآن یکی چاقو کرد توی گردنت، صبر کنیم اول خاوری رو دستگیر و محاکمه و اعدام کنند بعد به قاتل شما رسیدگی کنند؟ چرا نمیخوایید بفهمید هر چیزی جای خودش و وقت خودش رو داره.
    • خلیج پارس iran IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      1 2
      جنابعالی که تعین درصد هم کردی آیا نماینده و سخنگوی ملت ایران هستی ؟ چگونه از جانب ملت ایران اظهار نظر و نمایندگی میکنی؟ این 20 درصد و 80 درصد رو چطور متوجه شدی ؟ آیا رای گیری کردی؟ از چه روشی به این اعداد رسیدی؟ یعنی روح الله زم خائن باید زمانی اعدام میشد که خاوری دستگیر میشد؟ آفرین به این منطق کودکانه ؟
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      اولا مهمتر از خاوری رو گرفتن دوما جرم خاوری در حد اعدام نیست
  • ايراني IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 67
    اعدام براش كم بود..... بايد سخت تر مجازات ميشد لطفا به مجازات مفسدين اقتصادي و اخلال گران اقتصادي هم با همين سرعت رسيدگي كنيد
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 0
      سلطان سکه هم به همین سرعت رسیدگی شد
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      که با همین سرعت رسیدگی شده و خشونت هم حرامه
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    16 52
    امروز یه آقا زاده اعدام شد.
    • ناشناس IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      13 22
      امان از لقمه حرام
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    16 27
    فک میکنم نیازی به محاکمه نبود باید مستقیما بعد تخلیه اطلاعات تیرباران میشد. بیخودی اجازه دادید این .. نفس بکشه
    • بنده خدا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      2 44
      خبر اعدام خبر خوبی نیست اما این وطن فروشان را باید به سزای اعمال ننگینشان که حقا اعدام است انجام داد اما عده ای به خانواده ایشان ربط میدهند ووو پدر چه گناهی داره پسر نوح نبی هم گمراه شد خودشان راه جهنم را انتخاب کردند
  • امید IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    17 29
    مسیح جون علینژاد خودت را آماده کن. دیگه نوبت تو هم داره میرسه. روزی که سربازان گمنام امام زمان این زنیکه فاسد را با گونی بیارن ایران چقدر دیدنیه.
  • FR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    7 13
    آسیاب به نوبت!
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    10 13
    خون شهید سجاد شاه سنایی و اون دو پسربچه خردسال و خون شهید حسن ترکمان دامن آلوده به فسادش را گرفت!! انشا الله همه ی این پدرسوخته ها رو پدرشونو رو در میاریم
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • علینژاد IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    13 23
    مسیح خودشوزرد کرده فکرکنم 30کیلو وزن کم کرده
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 8
      کلا مگه چند کیلو بود ..
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    7 29
    خدایا بر عقل و ایمان ما بیفزا تا در دام شیاطین نیفتیم . سروش جان زم بینوا را ببین __گرفتار خفت شد از روی کین _ هر آنکو جهالت گزیند به دین _سر انجام کارش بود مثل این __ بهوش آ و فرمان نفست مبر __کنون که بگوشَت رسید این خبر __ غرور خودت را بنه زیر پا __در آغوش شیطان مده خویش جا __ بگیر درس عبرت از این بینوا __جهالت نکرد هیچ دردی دوا __ خطابم به نفس خودم نیز هست __کدام عاقلی خویش را کرد پست؟
  • مهدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 7
    ایشالا هیچ کسی نه برای پول نه شهرت نه اقامت ... خودشو به دیگران نفروشه چون این کار در تمام دنیا جرم بدیه و بیشتر شون اعدام میکنند اونایی که از اعدام بدشون میاد هرچیزی دیگه مثلا مفسدین و غیره رو ربطی به زمین اسمون میدن باید گفت از یک جا باید شروع بشه همیشه اولی هست ولی اخریش نه خدا همه رو هدایت کنه
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • بینام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 6
    این بابا که میگن اعدام شده اصلا کی بوده
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      6 2
      کسی که نام خودش را هم نمی داند و بینام است نباید هم او را بشناسد !!!
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      5 5
      یکی این را از خواب بیدارکنه!!!خخخخخخخخخخخ
  • وروجک IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    9 2
    چهار دهه داریم با دشمن شماره یک یعنی استکبار جهانی میجنگیم تمام کسانی که در این دشمنی کشته شدند یا هموطن ما بودند یا هم دین ما یا همسایه ما.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 1
      شهیدان زنده اند عزیزم
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      اتفاقا بیشتر از اونور کشته شدن
  • ا میر حسین DE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 11
    این آقا به همه توهین و تهمت میزد به خانواده شهدا و جانبازان خدا ببخشید ایشالا ه
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • الهه GB ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 8
    یکی میره اونور میشه دانشمند مثل پسر خانوم ابتکار یکی هم این از اب دراومد .
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      7 4
      بچه های خانم.....هم بهتر از ایشون نیستند! نون ایران را خوردندوحلیم اونوری ها را هم میزنن!
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 6
    هر کسی که به کشورش خیانت میکند و وطن فروشی میکند سزایش همین هست
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 6
    لطفا بقیه خائنین به مملکت رو هم همین طور اعدام کنید ، و فرصت ممانعت و اعتراض به کسی ندید .
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      باید جرمشان در حد اعدام باشد بعدش رعایت قانون و عدالت علوی خیلی مهمه
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 17
    عاقبت وطن فروشی خیانت به مردم و خاک پاک ایران
  • حسين DE ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 15
    شكى نيست كه با خائنين به ميهن و ملت بايد با قاطعيت هر چه تمام تر مقابله كرد و بشدت مجازاتشان كرد،اما فكر كنم مجازات اعدام براى اين مزدور خائن مجازات ناچيزى بود،براى مجازات خائنينى از اين دست ايزوله مطلق مجازات سنگينى است،يعنى در سلول هائى نگهدارى شوند كه بطور مطلق با دنياى خارج هيچ گونه ارتباطى نداشته باشد و تا پايان عمر در آنجا بسر برند،در هر حال اين مزدور خائن اعدام شد،با اميد آنكه ريشه خائنين بعدى و زم هاى بعدى و فعلى كه در همه ارگانهاى دولتى در رده هاى بالا حضور دارند هر چه زودتر قطع شود،زم يك فرد نبود اين خائن مزدور نماينده يك جريان بود جريان خائنى كه از همان روزهاى اول انقلاب با نفوذ در درون سازمانها و ارگانهاى رده بالاى حكومتى ضربه هاى مهلكى به انقلاب ايران وارد كردند و متا'سفانه اين جريانات خائن و مزدور نفوذى همچنان مشغول فعاليتهاى خائنانه و خرابكارانه خود هستند بايد سر افعى را له كرد.
  • مهدی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    8 35
    فقط حیف اسم روح الله که رو این نکبت بود . این اعدام ها و مجازات های بر حق انشالله نسیب تمام اپوزیسیون خائن و گرگ صفت بشه . حیف که بالا تر از اعدام نمیشد حکمی داد .
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • DE ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    16 9
    مخالف نبود. معاند بود.
  • ..... IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    8 5
    بعضیا نون این مملکت رو میخورن و واسه خودشون کسی میشن بعد میرن اونور فکر میکنن چه خبره و شروع میکنن به جفتک انداختن . میخواست نظام رو ور بیندازه خودش افقی شد و ور افتاد .
  • ..... IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    15 26
    بعضیا نون این مملکت رو میخورن و واسه خودشون کسی میشن بعد میرن اونور فکر میکنن چه خبره و شروع میکنن به جفتک انداختن . میخواست نظام رو ور بیندازه خودش افقی شد و ور افتاد .
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 9
    مقصر پدرش بود ، ولی او فکر نکرد و در دام تخیلات خود گرفناررشد و فرانسه دلش رحم نیامد روح ا.. را پس داد بدرد نمی خورد البته هیچ کس نباید خوشحال شود یک ایرانی اعدام سود کاشکی در ایران می ماند و این اتفاق نمی افتاد. پدرش باید جواب گو باشد.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      مطمئنی فرانسه ایشون رو پس داده؟ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تو بیانیه دستگیریش نوشته که با فریب سرویس اطلاعاتی دشمن
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 7
    کو عکس و فیلمش من هم میتونم بگم اعدامش کردن ولی مدرک و مستندی ندارم
    • حسین رضا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      2 14
      همینکه قوه قضاییه می‌گوید اعدام شده کافیه.!!!
  • سعید IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    52 12
    کاش این فرد فریب نمیخورد و کاش اعدام نمیشد و کاش همفکران من از اعدام یک انسان خوشحالی نمیکردن که گذشته از همه چیز،دور از مرام و مردانگی هست،وکاش ضد انقلابیون در لباس ریا کارانه نفاق و دزدان بیت المال را که خون مردم را در شبشه کرده اندرا هم با همین سرعت و قاطعیت مجازات میکردند.و دهها ای کاش دیگر.
    • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 1
      ای کاشها به درد روزهای گذشته می خورد. ای کاشها برای آرزوهای خوب و شخصی هست نه برای حق الله و حق الناسها.
  • DE ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    10 6
    «روح الله زم» اعدام شد// زم: زمانی که تهدیدات علیه من زیاد شده بود دوستی در آمریکا داشتم که به من گفت اگر به آمریکا بیایی دیگر در خطر نیستی. آن دوست گفت که من افراد مختلفی را به آمریکا آوردم که هر کدام اسم و رسمی دارند.// مثلا یکیشون مجتبی واحدی سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی و، معاونت سابق وزارت دارایی از سال ۱۳۶۷ و مشاور رسانه‌ای و مطبوعاتی مهدی کروبی در مجلس ششم و انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۴) .مجتبی واحدی پس از حصر خانگی مهدی کروبی در بهمن ماه ۱۳۸۹، به عنوان سخنگو و مشاور ارشد مهدی کروبی در حمایت از جنبش سبز به خارج و سپس به امریکا گریخت او خواستار جدایی دین از حکومت و سکولاریسم است. از این زالوها زیاد داریم که کم کم دارند به خارج پناه ان ده میشوند
  • پویا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 15
    این آدم شخصی بود که به گفته خودش میانگین روزی ۱۸ ساعت برای آمد نیوز وقت می گذاشت این فرد تو راه باطل خوش استمرار داشته من و شما تو راه حق خودمون چقدر پیگیر و فعال هستیم.....
  • مهدی US ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 9
    بنظرم زم فقط مهره ای بود که دادگاه اعدامش کرد باید کسانی که از دل حکومت گرا میدادند را هم به همین دلیل سلب حیات کنند
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      سلام اولا خیلی‌هاشون محاکمه شدن دوما باید جرمشان در حد اعدام باشد
  • داوود IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    27 28
    درود بر سپاه مرگ بر منافقان و خودفر وختگانی همچون زم عاقبت خیانت به وطن
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    13 13
    از این افراد درمملکت در لباس میش بسیارهستند ودر مملکت آزادانه زندگی میکنند ومردم بی گناه را قربانی میکنند عاقبت خائنان به ملت ومملکت این هست
  • عابدی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    17 10
    لعنت ابدی به روح‌اله زم و اعوان و انثارش. خوب شد که به درک واصل شد
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    9 15
    آخر معلوم نشده که مرتبطین داخلی ایشون چه کسانی بودن چرا هیچ اسمی از اونها برده نمیشه اگه نفوذیهای داخلی نبود عمرا زم میتونست این همه اطلاعات رو بدست بیاره تا زمانی که با اونها برخوردی صورت نگیره صد تا روح اله زم هم اعدام بشه هیچ فایده ای نداره
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      0 0
      فقط صبر باید کرد تا آثار رای کنسرتیها و رای بی رای‌ها پاک شود ان شاءالله
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      چرا فکر میکنی باید همه چی سریع منتشر شود؟ به موقع منتشر میشه
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 0
      حسن روحانی رای کنسرتی نیاورده بود و اگر هم آورده بود زیاد نبود
  • FI ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 10
    با تشکر فراوان از نیروهای گمنام که جهت امنیت و آرامش مردم, شبانه روز بیداری میکشند که مردم آسوده بخوابند. و تشکر ویژه از قوه قضائیه تحت مدیریت آقای رئیسی. فقط خیلی خوب میشد اگر با جاسوسهاي خارجی هم همین رفتار انجام میشد. یعنی بجای کت شلوار میهنی, یه تناب خشگل و ظریفی هدیه می کردند, تا آمریکا و اسرائيل از انفعال دولت سو استفاده نمیکردند. و دانشمندان وطن پرست کشورمان کمتر قربانی حماقت دولتی ها میشد.
  • minax IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    24 74
    بخاطر وطن فروشی و جاسوسی اعدم نشده! پس بعضی کاربرها و طرفداران این موجود دست از مظلوم نمایی بردارند این مجرم با کاری که انجام داده باعث کشته شدن تعدادی از شهروندان ایرانی شده است و در اصل سردسته قاتلان را اعدام کرده اند.
  • حیدر غلامی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    7 11
    کاش مفسدان اقتصادی هم زود احکامشان اجرا می‌شد نه سالیان سال در زندان خوش بگذراند چرا امسال بابک زنجانی که حکمش هم معلومه اعدام نمیشه مفید اقتصادی با مفسد سیاسی چه تفاوتی دارد ؟
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      اولا مفسدان اقتصادی هم اعدام شدن دوما زنجانی تا پولاش برنگرده اعدام نمیشه چون اعدام پول نمیشه
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    11 11
    بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت. تشکر.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 34
    خدایا شکرت یک سگ کمتر
  • US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    12 21
    دست مریزاد سپاه مقتدر دنبال مصی باشید وطناب به گردنش کنید وطن فروش را
  • JP ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 24
    هنوز امضای حکمش خشک نشده بود. چرا حکم اعدام عده ی زیادی با توجه به گذشت سالها هنوز اجرا نشده؟ تلویزیون‌های او نور آب هر روز این و آوردن او هم جو گیر شد و به این ترتیب شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا و... پدرش را درآوردند.
  • سجاد گچساران IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    9 22
    کی نوبت بقیه میرسه. منتظر دومی هستیم ، سبزپوشان دوستتون داریم
  • ایمانش IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    8 13
    انتظار ندارین که بدون سند و صرفا با زدن یه تیتر و نوشتن یه مینی مقاله، باور کنیم که روح الله زم اعدام شد؟ حد اقل یه عکس فیک میذاشتین.
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      باور توی احمق مهم نیست
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    16 20
    همینطوری پیش برویم،همه را بهشتی میکنید-خودمان وحوضمان میمانیم بدون هر(معترض وفعال رسانه ای،جاسوس وخائن)درجهنمی که ساختیم ومیسازیم-ولی اصلیها وخودیهای(فاسد،باندباز،پارتی باز،جاسوس،خائن،خرابکار،متطاهر،چاپلوس،امتیازی،خودی،شیاد،دلال،دروغگو،ژن برتر،آقاها،آقازاده های تربیت شده با زندگی لاکجری درغرب کافر که براشون سود دهی دارند،نجومیبگیر،کل بالستیک،هسته ای وپیشرفتهایمان را بتن کردند وباعث شدند دانشمندانمان را ترور گنند وباعث ضعیف شدن کل کشور شدن وبا گرانی بنزین... درزمان تحریماها باعث سرکوب وکشتار مردم جوانان بیکار وعارت شده وناامید..شدند وباعث تمام ناهنجاریها وبوجود امدن این به اصطلاح جاسوسهای اعدامی شدند...)را که باید اعدام کنید،دارند به ریشمان میخندند وبه خرابکاریهاشون ادامه میدهند وتا مملکت را نابود نکنند ول کن نیستند
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 0
      تا افکار رای کنسرتی ها و رای بی رایها و رای رفع حصریها نابود نشوند، این شبکه منهدم نمیشه البته نزدیک صد در صدش منهدم شده چون تعداد با ایمانان بیشتره
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 0
      رای کنسرتی ها اون موقع زیاد نبودند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    11 28
    مفسد فی الارض
  • میهن پرست ایران NL ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    10 16
    آفرین بر دیوان دادگستری جمهوری اسلامی ایران ، یک وطن فروش ، مزدور غربی و حقوق بگیر بیگانه و جاسوس کثیف ، کمتر و نابود شد .
  • ناشناس IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    40 6
    من تو اینستا خوندم که اکثریت نوشته بودند که خدا رحمتش کنه وروحش شاد.
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      7 3
      چون فرق بین خدارحمتش کنه و خدالعنتش کنه را نمیدونن!!!
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 3
      بخاطر حماقت این نادان ها باید تأسف خورد
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 1
      اونایی که نوشتن خدا رحمتش کنه ، همشون ایرانی نیستن
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 16
    به جهنم که اعدام شد،به امید گرفتار شدن اون جغجغه، مسیح علی نژاد و خبر اعدام اون آشغال
  • بهروز IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 1
    اگه به جای روح الله اسمش جیسونی - کرییسی چیزی بود الان معاوضه میشد و اعدام نمیشد
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      7 2
      جاش توی فاضلاب
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      سلام توهین ممنوع
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 25
    ناکس حتی دراعدامش هم ،خوش شانس هست-۱- اتهام ۱۸ هم را مرتکب ومحکوم نشد-۲-تاریخ دستگیری واعدامش،رند یکی ولاکچری شد-۳-جهنمی شد
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام اولا چی رو مرتکب و محکوم نشد؟؟؟ دوما جهنمی شدن کجاش خوش شانسیه؟؟؟
  • باقر IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 6
    دمتون گرم.با حذف شدن اینگونه افراد خائن از روی زمین دل آدم خنک میشه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 9
    درود بر قوه قضائیه
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    9 6
    درود بر قوه قضائیه درود بر سپاه عزیز
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    11 7
    درود بر سپاه عزیز
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 3
    من باور نمی کنم تا زمانی که فیلم.اعدام او را ببینم
    • مش غلومعلی IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      8 0
      به ... !
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 6
    خدا از سر تقصیراتش بگذره.در این فرد دو تا خصیصه دیدم که باعث نابودیش شد.جاه طلبی و زودباوریش یا سادگیش.ترکیب این دوتا خصیصه منجر به سواستفاده ازش بعنوان مثلا لیدر و در نهایت نابودی زندگیش شد.خدا کمکمان کن
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام، آیا ایشون راهی گذاشته که خدا از سر تقصیراتش بگذره؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 6
    تاوان ظلم به احمدی نژاد را داد. در سال 1384 به قول خودش عامل جنگ روانی علیه احمدی نژاد بود و تمام جوک هایی که لایق بود به احمدی نژادنسبت می داد و الحمدالله امروز به درک واصل شد. عاقبت ظلم همینه
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      البته احمدی نژاد الان برادر بن سلمانه
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      از برادر بن سلمان بودن هم بگذریم نمیتونیم ازداین بگذریم که با آنجلینا جولی که ۴ سال سی آی ای بود بخواد جهان رو نجات بده
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 1
    فقط مولاوردی
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      جرمش در همون حد بود که اونقدر حبس گرفت
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    8 26
    مصی جون منتظر باش * Coming soon...
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      17 1
      این همه منفی واقعا عجیب نیست؟
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      2 4
      دقیقامنافقین وخودفذوخته هاهمین رومیخوان ک مابگیم چقدر تعدادشون زیاده وچقدرمنفی.. اینادرواقع البانی نشینهاهستن ومزدورهایی ک باربات این منفی هارامیزنه ک مثلامردم فکرکنن ایناازداخله وهمه پشتیبان خودفروخته.. اماکورخوندند.. ماملت حسینی هستیم گول عمروعاصی نخواهیم خوردتوچهل سال با تمام رسانه های جهان کاری ازپیش نبردن بااین دوسه تامنفی واقعاخنده داره ازخودشون بایدخجالت بکشن بامنفی زدن میشه رفتارملت راتغییرداد؟؟ خخخخ گذشته وقت این اراجیف غربی و.. ربات بازی
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 16
    این مسی عجوزه را دوست دارم.بیارینش زبون درازش ازحلقومش بکشید بیرون فاسد خاءن
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 40
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      9 5
      کسانی که به فرستادن صلوات هم منفی میدن معلومه که ازاین بخت برگشته منافق هم پست تر هستن. به روح پلیدهمشون لعنت
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 10
    عجب صبرى خدا دارد
  • دلسوز IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    10 3
    مشرق اگر شرافت دارین همه کامنتها رو منتشرکن. نه کامنتهای عده ای بیسواد رشد نیافته که حتی درجایگاه خداوند نشستن انگار ترازوی اون دنیا دستشونه و برای اعدام یک انسان هورا میکشن.
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام، اولا اگه همه چی معلوم نبود اعدام نمیشد دوما ما جای خدا نشستیم و اینکه انسان هم میتونه قضاوت کنه البته قضاوت درست . این هوراها هم نتیجه‌ی خوشحالی پایان عمر یک وطن فروش هست
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      دوما دلسوز یک مفسد فی الارض نباش که اون دنیا بدجوری پشیمون میشی
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      البته ما جای خدا ننشستیم منظورم بود
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 5
    عبرت وطن فروس ها
  • میهن پرست ایران زمین NL ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 30
    آفرین بر سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و دیوان دادگستری جمهوری اسلامی . یک جاسوس بیگانگان و وطن فروش مزدور کمتر شد .
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      6 5
      الحمدلله
  • آرش کمانگیر US ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 4
    یسری ازین آدمایی که میان تواین سایت ونظرمیدن هنوزطرزنوشتن یسری ازاسامی رابلدنیستن انوقت چجوری براحتی آبخوردن میان دررابطه باگرفتن جان یک انسان اظهارنظرمیکنن آیاباکشتن این آدم همه مشکلات این مملکت برطرف میشه؟ای کسانیکه بقدری بغض وکینه تمام وجودتان را گرفته که فقط برای مخالفان نسخه مرگ رابلدیدبپیچیدبامرگ این انسان فکرمیکنیدمادیگه مخالفی نداریم
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      اگه حرف شما اجرا شده بود که الان زمین نابود شده بود، چون مفسد فی الارض باید اعدام بشه وگرنه هممون نابودیم. البته میدونم که سوختی، به هرحال پرچم آمریکایی هستی
  • مسعود IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 9
    چرامنفی میدید عزیزان من داداشای من این بابا جاسوسه چرا منفی میدیداخه
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      2 1
      پس بر تو و اینایی که گفتی هم لعنت! کلا برهر جاسوس خائن لعنت!
  • یار IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 3
    لطفا شبکه داخلی همکارش هم شناسایی و محاکمه شود
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام، شناسایی شده و بخشی هم محاکمه شدن و بخشهای دیگه هم در انتظار محاکمه هستن
  • ایرانی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 2
    خداکنه خائنین داخل کشورهم به دارسپرده شوند .خائنین که هزارتادشمن خطرناکترهستن
  • علی رضا IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 5
    یک عدد وطن فروش که به خانه مادری خود توهین کرد رو به سزای اعمالش رسوندند. خدا قوت مجریان عدالت و امانت و ازادی
  • اسی‌حسین LU ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    اگه‌واقعا‌راست‌میگن‌‌بایدنام‌افراد‌ی‌که‌درداخل‌کشور‌به‌این‌لامذهب‌هاکمک‌میکردن‌روافشامیکردن...!پس‌نتیجه‌میگیریم‌‌ که‌عدالت‌هنوزکاملادراین‌مورداجرانشد... التماس‌دعا
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام، اسامی خیلی‌ها گفته شده ها در ضمن تا شبکه نفوذ و بی بصیرتی نابود نشده نمیشه اسامی کامل داد چون ایشون رسما تو جبهه نفوذ و تحریک بی بصیرتان بود
  • US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    3 1
    خیلی دلم می خواد علیرضا نوری زاده کثیف هم به دام بیفته.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 4
    به درک واصل شد. انشاالله نوبت شارمهد و اسیود و بعد هم امیرعباس فخرآور
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      ان شا الله
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      ان شاءالله
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 2
    یه نفر هست منفی داده نه چند نفر
    • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      2 1
      آره تازه هم روباته هم آلبانی نشین ،تیرانا واقعا چند تا ایرانی داره انگار نصف مملکت رفتن اونجا
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      کار ربات همینه که فکر کنیم نصف ملت یا کل ملت منفی میدن اونایی که مسخره میکنن یا باور‌نمیکنن بدونن این حرفها ثابت شده است
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    یه نفر آدم بود اونم کشتند از آمریکا و انگلیس برای رژیم کودک کششون متنفرمممممممم
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    اوه الان درست یکسال از اعدامش گذشته و من کامنت میزارم خخخخخخ
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      خخخ و
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      0 0
      سلام خخخخخخ
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      جواب دهنده اولی ای کاش (و‌) رو نمینوشتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس