عاملان تیراندازی و اخلال در نظم عمومی در خلخال دستگیر شدند

چهار نفر از عاملان درگیری مسلحانه و تیراندازی با سلاح شکاری که پنجشنبه در مرکز شهر خلخال باعث اخلال در نظم و آرامش شده بودند، توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از حادثه دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، آرش جعفری دادستان عمومی و انقلاب خلخال جمعه‌شب گفت: به محض دریافت گزارش پلیس ۱۱۰ از تیراندازی در میدان معلم و جانبازان شهر خلخال، فرماندهی انتظامی و اداره اطلاعات وارد عمل شده و موفق به شناسایی محل اختفای عاملان بروز درگیری و حادثه تیراندازی شدند.

وی در توضیح این حادثه گفت: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که ۲ خودرو  نیمه شب اقدام به کورس و مسابقه رانندگی در خیابان‌های مرکزی شهر خلخال کرده و تداوم این اقدام منجر به درگیری لفظی،  درگیری فیزیکی و در نتیجه شلیک گلوله از اسلحه شکاری شد.

جعفری اضافه کرد: در این حادثه سه شرنشین خودروی غیر بومی در خلخال در پی درگیری با راننده یک خودرو بومی، اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو در میدان معلم و جانبازان شهر خلخال کرده و  سپس از محل حادثه متواری شدند.  

وی با بیان اینکه عاملان حادثه تیراندازی که موجب ترس وحشت اهالی محل شده بودند جوانان  ۲۰ تا ۲۳ ساله هستند،  اظهار کرد: هر چهار سرنشین این 2 خودرو  دستگیر شده‌اند.

وی گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و جوانان مخل نظم و آرامش شهر نیز فاقد سابقه کیفری نداشتند.

دادستان خلخال با اشاره به اینکه اسلحه تیراندازی شده در این حادثه فاقد مجوز حمل و غیر مجاز است، افزود: کورس و مسابقه رانندگی بین راننده ۲ خودرو  علت اصلی شروع این درگیری و تیراندازی بوده است.

جعفری گفت :پس از دستگیری عاملان حادثه، جلسه فوق العاده رسیدگی به پرونده متهمان روز جمعه در دادستانی تشکیل و پس از تحقیقات صورت گرفته از راننده و سرنشینان خودروها سه نفر از متهمان  مجرم شناخته شده و روانه زندان شدند و یک نفر نیز که دخالتی در این حادثه نداشت، آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه کورس رانندگی شبانه رانندگان جوان در خیابان‌های اصلی به ویژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی خلخال احتمال وقوع حوادث رانندگی خونین و درگیری احتمالی را بدنبال خواهد داشت،   گفت : با مخلان نظم و امنیت شهر به هر بهانه ای برخورد شدید می‌شود.

دادستان خلخال با توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندان نوجوان و جوان خود افزود: با توجه اینکه حادثه اخیر براساس تحقیقات اولیه به علت ناپختگی و احساسات و غرور جوانی روی داده است، نظارت و کنترل بر رفتار فرزندان توسط والدین ضرورت دارد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    عجی این حیوانات تا حالا چاقو و قمه تو ماشینشون بود، حالا دیگه با تفنگ بلای جون مردمن. نیروی انتظامی هم کماکان با قدرت حافظ امنیته
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 1
    اعدامشا ن کنید تا درس عبرتی برای دیگزان شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس