نماز باشکوه فلسطینیان در مسجدالاقصی/ تاکید حماس بر تحقق آشتی ملی

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بر عزم این جنبش برای تحقق آشتی ملی فلسطینی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سامی خاطر عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت این جنبش هیچ وقت از تلاش در راستای برقراری آشتی ملی کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

خاطر که با مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفتگو می کرد، تصریح کرد که آزادی سرزمین فلسطین در گرو یکپارچگی موضع ملی و مشی مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد که حماس همچنان به نگرش راهبردی خود در زمینه آزاد سازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان پایبند است.

خاطر یادآور شد که امروز جنبش مقاومت اسلامی حماس به عنوان یک بازیگر اساسی در ترسیم وضعیت کنونی مسئله فلسطین و آینده آن نقش آفرینی می کند.

عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد که ما همچنان در مرحله رهایی ملی هستیم و این جنبش همچنان به تلاش هایش در راستای یکپارچه سازی مواضع فلسطینیان در مصاف با اشغالگران صهیونیست ادامه خواهد داد.  

شرکت هزاران فلسطینی در مراسم نمازجمعه مسجدالاقصی

هزاران فلسطینی ساکن شهر قدس اشغالی و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 راهی مسجد الاقصی شدند تا نماز جمعه را در این مکان مقدس به جا آورند.
 
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی های مسجد الاقصی دست به عملیات بازرسی گسترده زده و فلسطینیان ساکن کرانه باختری را از ورود به این مکان مقدس برای اقامه نماز جمعه منع کردند.

 شیخ محمد سرندح خطیب مسجد الاقصی در جریان ایراد خطبه های نماز جمعه ضمن تمجید و  تجلیل از فلسطینیان ساکن بیت المقدس به خاطر پاسداری از این مسجد و مقدسات اسلامی این شهر به آنان نوید رحمت الهی و رضوان را داد.

وی خطاب به فلسطینیان ساکن قدس گفت:« شما بهترین و برگزیده ترین مخلوقات خداوند هستید که حق تعالی شما را برای پاسداری از این مسجد برگزیده و به شما وعده معرفت داده است به شرط اینکه در مسیری که گام گذاشته اید اخلاص داشته باشید.»

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس