سناتور جمهوری‌خواه: باید کمیته‌ای برای تحقیق از پسر بایدن تشکیل شود - کراپ‌شده

سناتور ایالت آرکانزاس آمریکا خواستار تشکیل کمیته‌ای ویژه برای تحقیق از پسر نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به اتهام فساد و پولشویی شد.

به گزارش مشرق، «تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس روز پنجشنبه گفت که یک کمیته ویژه باید برای تحقیق از «هانتر بایدن» پسر نامزد حزب دموکرات آمریکا که از سوی رسانه‌ها پیروز انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری این کشور برآورد شده، تشکیل شود.

کاتن که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد گفت که به نظر می‌رسد هانتر بایدن باید درباره ادعاهایی نظیر فساد و پولشویی تحت تحقیقات گسترده‌ای قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: «خانواده بایدن برای پنجاه سال است که از طریق بایدن به تجارت می‌پردازند. آیا واقعا ما فکر می‌کنیم در صورتی که بایدن رئیس جمهور شود و بالاترین سمت در زمین را داشته باشد این روند تغییر می‌کند؟»

این اظهارات کاتن یک روز پس از آن مطرح می‌شود که هانتر بایدن اعلام کرد که دفتر دادستان کل آمریکا در دلاور در حال بررسی امور مالیاتی وی است.

هانتر بایدن در پیامی ویدئویی، با بیان اینکه دفتر دادستانی آمریکا در ایالت دلاور دستور بازرسی اف‌بی‌آی از مدارک مالیاتی وی را صادر کرده، گفت:‌ «من این موضوع را بسیار جدی می‌گیرم ولی مطمئنم که بررسی حرفه‌ای و واقع‌گرایانه این مسائل اثبات خواهد که من کارهای خود را قانونی و به درستی انجام داده‌ام».

روزنامه آمریکایی «نیویورک پست» اخیراً در مطلبی گزارش کرده بود ایمیل‌هایی که «رودی جولیانی» وکیل شخصی «دونالد ترامپ» از لپ تاپی شکسته که در یک تعمیرگاه لوازم رایانه‌ای رها شده بود و بعد به دست اف‌بی‌آی کشف و ضبط شد، علیه بایدن‌ها به دست آورده و در اختیار این روزنامه قرار داده است.

 وکیل ترامپ گفته بزودی اسناد دیگری را هم از روی لپ تاپ مذکور علیه جو بایدن و «هانتر بایدن» ‌ پسرش منتشر خواهد کرد. نیویورک پست اما گفته نمی‌تواند تأیید کند این رایانه به پسر بایدن تعلق دارد.

بر این اساس، هانتر بایدن در سال ۲۰۱۵ وقتی به هیأت مدیره شرکت انرژی اوکراینی Burisma می‌پیوندد، پدرش را که معاون اوباما بود، به یکی از مدیران ارشد این شرکت معرفی می‌کند. هانتر با موفقیت از نفوذ پدرش استفاده کرد تا مقامات دولت اوکراین را برای اخراج یک دادستان که درباره این شرکت تحقیق می‌کرد، تحت فشار قرار دهد. در این گزارش همچنین تصاویری از هانتر بایدن در حال مصرف مواد مخدر منتشر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس سیاسی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    این بابا معلوم نیست چقدر از ترامپ پول گرفته که برعلیه پسر جوبایدن حرف بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • رضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 0
      دقيقاً ميخوان بين بايدن و ما فاصله بندازند ، ايشالا با سلطان سر بخورند زمين ، يانكى هاى عوضى !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس