ممتحن آزمون زبان ایتالیایی لوئیز سوارس: یوونتوس هیچ نقشی در تقلب او نداشت

فردی که از لوئیس سوارس آزمون زبان ایتالیایی لازم برای اخذ گذرنامه ایتالیا را گرفته بود تأکید کرد ماجرای تقلب این مهاجم اروگوئه‌ای در این آزمون هیچ ربطی به یوونتوسی‌ها ندارد.

به گزارش مشرق، ممتحن آزمون زبان ایتالیایی لوئیس سوارس در دانشگاه پروجای ایتالیا می‌گوید که نمایندگان باشگاه یوونتوس هرگز به او هیچ توصیه یا سفارشی برای پذیرفته شدن این بازیکن اروگوئه‌ای نکرده بودند.

پس از پذیرفته شدن سوارس در آزمون زبان ایتالیایی که یکی از مراحل اخذ گذرنامه ایتالیایی برای برخورداری از امکان بازی در یوونتوس بود، فاش شد که او در این آزمون تقلب کرده و تمامی سؤالات آزمون یادشده به دستش رسیده بود. از آنجایی که باشگاه یوونتوس قصد خرید این مهاجم اروگوئه‌ای را داشت، بانوی پیر هم به شراکت جرم در این تقلب متهم شد و مدیران این باشگاه مورد بازجویی قرار گرفتند.

اکنون اما لورنزو روکا یکی از ممتحنین لوئیس سوارس در آزمون زبان ایتالیایی تأکید کرده است که یوونتوسی‌ها به او یا همکارانش هیچ گونه سفارشی برای کمک به ستاره سابق بارسلونا نکرده‌اند.

روکا گفت: امتحان به صورت شفاهی برگزار شد و شامل موارد درک مطلب و شنیداری می‌شد. سوارس می‌دانست که چگونه باید پاسخ بدهد. من هیچ گونه رابطه‌ای با سوارس نداشته‌ام. اگر حتی یک فرد کاملاً غریبه هم به دفترم بیاید و بخواهد بداند که سازوکار گرفتن امتحان زبان ایتالیایی چگونه است، من همه چیز را به او توضیح خواهم داد و به او نمونه سؤال هم خواهم داد تا خودش را برای آزمون آماده کند و همین کار را هم در مورد سوارس انجام دادیم. نمونه سؤالات یک فایل PDF است که می‌شود از اینترنت هم دانلود کرد. اما من در آزمونی که از سوارس گرفتم فقط از محتوای داخل آن فایل سؤال نپرسیدم. ضمن اینکه من تنها ممتحن آن آزمون نبودم.

روکا افزود: من از سوی یوونتوس برای پذیرفتن سوارس تحت فشار قرار نگرفتم و هیچ شخصی از این باشگاه با من تماس نگرفت، نه پاراتیچی و نه هیچکدام دیگر از مدیران آن. بله یک فایل صوتی وجود دارد که در آن اولیویری (سیمونه اولیویری مدیر دانشگاه پروجا) به من درباره احتمال همکاری سوارس با یوونتوس چیزهایی می‌گوید، اما من حتی به او پاسخ ندادم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس