کد خبر 1154172
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

به گزارش مشرق، سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در خصوص بودجه ۱۴۰۰در توییتر نوشت: آقای روحانی گفته اند مبنای بودجه۱۴۰۰ را ۲.۳میلیون بشکه نفت در روز بستیم تا به دنیا پیام دهیم سال بعد نفتمان را میفروشیم.

آقای رئیس جمهور! شما در یک سخنرانی، فروش نفت سال بعد را روزی ۵میلیون بشکه، دلار را ۱۰۰۰تومان و سکه را رایگان اعلام کنید. اما لایحه بودجه جای شعار و پیام نیست.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    6 0
    مجلس باید این بودجه رو رد کنه وگرنه... تا کی بگیم حواسشون نبوده... تاکی؟ چیکار کنند محاکمه میشند؟ بعد میگند ما رو با بنی صدر مقایسه نکنید. مردم به کی رای دادید به کسی که خدا و اسلام رو به بازی گرفته...وقتی صبر خدا تمام شود شما که هر چه هوای خودتان بود به اسم صلح امام حسن ع و ... جا زدید، امانی نخواهید داشت. خون ناحق ریخته شده ی شهید فخری زاده شما را نابود خواهد کرد. کاش ملت ایران دست از رفاه طلبی توهمی دست بردارد و عزت هزاران ساله ی خود را حفظ کند. فرزندان ما با ننگ این ذلت چگونه در جهان سر بلند خواهند کرد؟ آیندگان در مود ما چه خواهند گفت؟
  • DE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    3 0
    تشکر از مجلس
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    1 0
    ماسونها در ایران برای نفوذ در ارکان نظام صحبت از تکثر گرایی ودموکراسی وحقوق شهروندی و... میزنند،وقتی نفوذ کردند تا سر حد امکان فساد ،کارشکنی وجاسوسی میکنند،در صورت هشیار شدن مردم ومسئولان شعارها عوض شده میگویند وحدت،جذب حداکثری،روا داری، و باز تَکرار چرخهٔ معیوب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس