کد خبر 1154146
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
اقتصاد چین

بر اساس یک پژوهش اقتصادی بین المللی، میزان تولید ناخالص داخلی کشور چین با بهبود اوضاع مصرف و خدمات در سال آینده رشد ۱۰ درصدی خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتوی، بر اساس یک پژوهش اقتصادی بین المللی میزان تولید ناخالص داخلی کشور چین با بهبود اوضاع مصرف و خدمات در سال آینده رشد زیادی خواهد داشت.

بر اساس این پژوهش اقتصاد چین در سال ۲۰۲۱ تا ۱۰ درصد رشد می یابدکه بیش از رقم ۷.۹ درصدی است که روی آن اتفاق نظر بود.

بیشتر بخوانید:

از هر ۵ میلیاردر جهان یکی چینی است

آخرین پژوهش ها حاکی از آن است علیرغم اینکه در ماههای اخیر پیش بینی هایی از افزایش رشد اقتصادی چین بود اما به نظر می آید هنوز فرصت زیادی برای افزایش اقتصادی این کشور وجود دارد.

بر اساس اعلام اکونومیک کاپیتال، مولفه های افزایش رشد اقتصادی در این کشور  همچنان قوی است و نیز خبرهای عرضه واکسن در کشور های توسعه یافته مسیرصادرات برای چین را بیشتر فراهم کرده است و اینها عامل افزایش رشد اقتصادی این کشور می شود.

بر اساس این پژوهش، با رشد اقتصادی چین برخی تغییرات هم در سیاست های دولت این کشور رخ خواهد داد به طوری که احتمالا بانک مرکزی این کشور نرخ بهره را سال آینده بالا ببرد.اقتصاد این کشور احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ تا حدودی کاهشی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    1 1
    نتیجه مذاکراتشان با آقای روحانی بوده ، چینیها هر وقت در مورد اقنصاد کم میاوردند با یک مشاوره گرفتن از مثلث ظریف ، جهانگیری ، نوبخت ، پنج تا ده درصد رشد اقتصادی پیدا میکنند صندوق بین المللی پول هم در خاست کرده از این سه نفر ریاست این صندوق زا به عهده بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس