عبدالحمید نادریان

یک فعال صنعت نفت اظهار کرد: ۳۰۰۰ روز است که شش پروژه را در مناطق نفت‌خیز جنوب کلید زده‌اند ولی تاکنون فقط ۱/۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است!

به گزارش مشرق، عبدالحمید نادریان گفت: مشکل کشور ما این است که سیاستگذار به دنبال حل مشکلش از طریق بیرون از مرزهاست و فکر می‌کند جمهوری‌خواه و دموکرات با هم فرق دارند!   وی افزود: زنگنه و مسعود کرباسیان همچنان خواب توتال را می‌بینند و منتظرند تا آنها بیایند! سه هزار روز است که شش پروژه در مناطق نفت‌خیز جنوب را کلید زدند و الان پیشرفت فیزیکی شش پروژه، فقط ۱/۵ درصد است!

این فعال اقتصادی ادامه داد: مجموعه ما ۱۵۰۰ میلیارد تومان کالای در جریان ساخت دارد. مناطق نفت‌خیز جنوب کار را واگذار کرده اما حکم زنگنه ۳ سال است روی کاغذ مانده است. چرا که سرمایه‌گذاری نفت دنبال توتال و شل است.

منبع:نود اقتصادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    9 0
    خب این نمک نشناسان را شناسائی و بگذارید کنار ..الحمدالله صنعت ملی نفت ما آنقدر خبره و کارشناس و نیروی با مهارت در کنار تولید کنندگانی که نشان دادند از عهده نیازمندی های نفتی بنحو احسن برمیان . قادر هستند تا برای همیشه این صنعت را بمعنای واقعی ملی کنند و دست اجانب و اجنبی پرست را از این آوردگاه منافع کلان شخصی کوتاه که میلیاردها بجیب دیگران ریختند و باز با مشکل ایجاد نمودن هنوز نمیخواهند این انگیزه را از دست بدهند و میشود گفت که حتما سود شخصی نصیب میبرند نه مهر وطن
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    2 0
    زنگنه پیر شده بدرد کار نمیخورد با وزیراقتصاد دعوا کردن
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    2 0
    کدوم ۵'۱ درصد ؟؟ یکیش پروژه ای ک من بازرسش هستم صفر
  • مجید رئیسی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    2 0
    زنگنه مهره مار داره توهیچ دوره ای کار نکرد نمیدونم امثال این اقا در شرکت نفت چی میخوان کسی که پیمانکار برا رانت میاره که حقوق کارگر پایمال بشه لیاقت وزیر بودن نداره بعد دنبال توتل این اقا اگر کارگر فراردادمحکم داشته باشه این پروژه ها رو خود شرکت نفت با پیمانکاران داخلی به سرانجام میرسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس