کد خبر 1153366
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
محمدخانی: پرسپولیس متکی به فرد نیست

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ وقت در تاریخ خود متکی به فرد نبوده و هر بازیکنی که پیراهن این تیم را می‌پوشد می‌داند پیراهن بزرگ‌ترین و پر تماشاگرترین تیم آسیا را پوشیده است.

به گزارش مشرق، «ناصر محمدخانی» یکی از بهترین مهاجمان در دهه ۶۰ محسوب‌ می‌شود، بازیکنی که در خط حمله پرسپولیس نفر اول بود و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رساند.

محمدخانی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس حرف زد و ابراز امیدواری کرد قرمزپوشان بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی برسند.

مشروح این گفت و گو را در زیر می‌خوانیم:

دیدار پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد، این موضوع به سود قرمزپوشان است یا به ضرر آنها؟

اول اینکه پرسپولیس باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و با توجه به شرایطی که این تیم قبل از اعزام به کشور قطر دارد و با توجه به باید پروتکل‌های بهداشتی،  مسوولان سازمان لیگ تصمیم به لغو این دیدار و این برای آنها اتفاق خوبی است.  

این اتفاق اعتراضات زیادی را به همراه داشت؟

مگر پرسپولیس خواست که این بازی لغو شود، آنها آماده بازی مقابل نساجی مازندران بودند اما این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نماینده فوتبال ایران است و همه باید به این تیم کمک کنند. اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود افتخارش برای چه کسی است؟ به طور حتم همه می‌گویند نماینده فوتبال ایران قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید:

یاران اینیستا مقابل سوون سامسونگ/بیجینگ رقیب اولسان شد

این تیم توانایی این قهرمانی دارد؟

پرسپولیس با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. آنها حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشتند تا به فینال رسیدند. تیمی که می‌تواند تا فینال آسیا پیش روی کند به طور حتم لیاقت قهرمانی را هم دارد.

آنها در فینال آسیا از چند مهره تاثیرگذار خود محروم هستند، این موضوع شرایط را برای سرخپوشان سخت نمی‌کند؟

به طور حتم نفراتی که نمی‌توانند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا  همراهی کنند از مهره‌های تاثیرگذار این تیم هستند و حضورشان می‌توانست در فینال به قرمزپوشان کمک کند. اما در این شرایط  باید نفرات دیگر به میدان بروند و تلاش خود را خواهند کرد تا جای خالی غایبان را پر کنند.

نفرات جایگزین می‌توانند جانشینان خوبی برای «عیسی ‌آل‌کثیر»، «احسان پهلوان» و «وحید امیری» باشند؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و  هیچ وقت در تاریخ خود متکی به فرد نبوده است.   هر بازیکنی که پیراهن این تیم را می‌پوشد می‌داند پیراهن بزرگ‌ترین و پر تماشاگرترین تیم آسیا را پوشیده است و باید برای شادی دل هواداران از جان مایه بگذارد. در فینال آسیا نفراتی که جواز حضور در میدان را پیدا می‌کنند سرشان را جلوی توپ‌ می‌گذارند و با تمام غیرتشان بازی می‌کنند تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد جام قهرمانی را بالای سر ببرند. رسیدن به فینال مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا فرصت بزرگی است که نباید آن را به سادگی از دست داد.

پرسپولیس با پیروزی مقابل شهر خودرو با روحیه خوبی پا به قطر می‌گذارد؟

این پیروزی از نظر روحی روانی به پرسپولیس کمک خواهد کرد. آنها آخرین بازی خود را با برد پشت سر گذاشتند و انگیزه و انرژی زیادی دارند. در این مسابقه آنها نمایش خوبی را به اجزا گذاشتند و توانستند پیروزی پر گلی را کسب کنند.

خط حمله پرسپولیس عملکرد خوبی را به اجرا نگذاشته،   این موضوع در آستانه فینال آسیا نگران کننده نیست؟

بازیکنان پرسپولیس جوان و دونده هستند که در طول مسابقه تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند، وقتی مهاجمی فرصت گلزنی پیدا می‌کند یعنی بازیکن خوب و با هوشی است. در حال حاضر فشار و استرس فراوانی روی دوش مهاجمان پرسپولیس است و باید کمک کرد تا این بار روانی از دوش آنها برداشته شود. «آرمان رمضانی» خوب ضربات سر می‌زند و فضا را می‌شناسد. «مهدی عبدی» نیز مهاجم جوانی است که گل مهمی را مقابل النصر به ثمر رساند و نقش مهمی در رسیدن پرسپولیس به فینال آسیا داشت. در وهله نخست باید به مهاجمان پرسپولیس روحیه داد تا آنها بدون فشار به میدان رفته و بتوانند تاثیر مثبت داشته باشند.

چطور باید به آنها در امر گلزنی کمک کرد؟

«یحیی گل‌محمدی» و کادرش تلاش خود را می‌کنند تا مهاجمان را به بهترین شرایط بازی برسانند. آنها تمرینات ویژه و اختصاصی برای مهاجمان در نظر خواهند گرفت تا چهارچوب شناسی‌شان بهتر و بیشتر شود.

پیش‌بینی شما از فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

هنوز معلوم نیست که رقیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا چه تیمی است اما من امیدوار و خوش‌بین هستم این تیم بتواند به طلسم قهرمان نشدن خود در آسیا پایان داده و جام قهرمانی را به دست آورد. از همه نیز می‌خواهم نه به پرسپولیس بلکه به نماینده فوتبال ایران کمک کنند تا با روحیه و تمرکز در دیدار فینال به میدان برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حجت IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    2 6
    بعد از #بابامسعود مشخص میشه!!!
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 5
    نه متکی به مجموعه وزارت ورزش ،فدراسیون فوتبال ،صدا وسیما وخبرنگاران وخبرگزاریهای اسنپ کاپی است
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    بلکه متکی به باند لنگی وزارت ورزش است
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    1 0
    پرسپولیس متکی به بابا مسعود هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس