کد خبر 1153292
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
دلیل ناکامی کی‌روش در کلمبیا از زبان پینتو

سرمربی سابق تیم ملی امارات درباره برکناری سرمربی سابق ایران از مربیگری در تیم ملی کلمبیا گفت: کی روش شناخت خوبی از فضای فوتبال کلمبیا نداشت.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران هفته گذشته از سمت مربیگری تیم ملی کلمبیا به دلیل کسب نتایج ضعیف بعد از دو سال برکنار شد.

فدراسیون فوتبال کلمبیا این روزها به دنبال جانشینی مناسب برای کی روش است. پینتو، سرمربی کلمبیایی که همزمان با کی روش با تیم ملی امارات قطع همکاری کرد یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال کلمبیا است.

در همین راستا پینتو در مصاحبه با رادیو «RCN» کلمبیا درباره پیشنهاد فدراسیون کلمبیا به او گفت: به نظرم این فقط حرف های رسانه ها است. تا الان کسی از فدراسیون کلمبیا با من تماس نگرفته است. اصلا برای مربیگری در کلمبیا از امارات استعفا ندادم بلکه من بیشتر به موضوع برکناری کی روش فکر می کردم و متاسف بودم.

وی درباره عدم موفقیت سرمربی پرتغالی در تیم ملی کشورش گفت: کی روش نیاز داشت تا شناخت بیشتری از فضای فوتبال کلمبیا و بازیکنان داشته باشد. او نتوانست خودش را با فضای کلمبیا وفق دهد. این اتفاق برای من در امارات رخ داد. من هم مثل کی روش از فضای فوتبال امارات شناخت نداشتم. به نظرم رقابت در مسابقات آمریکای جنوبی او را دچار سختی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس