زاهدی: یکسری از دلایل باعث شد نتوانم توانایی‌ام را در پرسپولیس نشان دهم/ از ۲ تیم ایرانی پیشنهاد داشتم

مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین گفت: در پرسپولیس یکسری دلایل باعث شد تا نتوانم توانایی‌های خود را نشان دهم.

به گزارش مشرق، شهاب زاهدی درباره شرایط خود در تیم المپیک دونتسک اوکراین اظهار داشت: شرایط تیم ما امسال نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است. ما فصل گذشته نیم‌فصل اول را از دست دادیم، ولی امسال به خاطر اینکه توانستیم قالب تیم را حفظ کنیم و کادر فنی هم ماند، به جایگاه خوبی رسیدیم و عملکرد خودم هم تا اینجا خوب بوده است و تلاش می‌کنم عملکردم بهتر شود و همین روند را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید:

۲ ایرانی نامزد عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا

وی درباره روند عجیبی که در فوتبالش طی کرده و در لیگ ایسلند و کشورهای دیگر بازی کرده است، گفت: من زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم، درست است خیلی بازی به من نرسید، اما به نظرم یکسری دلایل باعث شد نتوانم توانایی‌های خود را در آن تیم نشان دهم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به جایی بروم که عملکرد فنی تعیین‌کننده باشد. من از پایین شروع کردم و دوست داشتم به هدفی که می‌خواهم برسم. در ایسلند شرایط خوبی را طی کردم، بعد به کره رفتم و بعد از آن اتفاقاتی افتاد و جدا شدم. باز هم تلاش کردم و در یک مکان و زمان بهتر توانستم به چیزی که برایش تلاش کرده بودم، برسم.

مهاجم تیم المپیک دونتسک اوکراین درباره اینکه گفته می‌شود در ابتدای فصل از تیم دیناموکیف نیز پیشنهاد داشته است، خاطر نشان کرد: من هم از تیم زوریا و هم از دیناموکیف پیشنهاد داشتم، ولی مسئله اصلی رضایت‌نامه باشگاهم بود. از پرسپولیس و سپاهان هم در ابتدای فصل پیشنهاد داشتم، اما به نظرم در شرایط کنونی برای من برگشت به ایران بازگشت به عقب است.

زاهدی در پایان درباره شرایطش در جدول گلزنی لیگ اوکراین گفت: من الان هشت گله هستم و نفرات بعدی شش و پنج گله هستند. من سعی می‌کنم تیم موفق باشد، ولی چون در خط حمله بازی می‌کنم تمام تلاش‌ها به من ختم می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس