کد خبر 1152956
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی درباره تبلیغات انتخاباتی روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: حسین دهباشی را که یادتان هست؛ سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در سال ۹۲؛ همان که بعدها گفت"

«متن‌ های سخنرانی روحانی را در سال ۹۲ من نوشتم. ۲۷- ۲۸ جمله طراحی شده بود که قرار بود او بگوید. مثلاً «هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد، هم چرخ زندگی مردم»...

در گفت‌وگوی شبکه دو بنا این بود که هرچه مجری می‌گوید، رها کنیم و به تلویزیون حمله کنیم. روزبه‌روز با سیطره رسانه‌ها، آدم‌هایی انتخاب می‌شوند که به شومن و بازیگر نزدیک‌ترند تا سیاستمدار...

از روحانی خواستم در فیلم بگوید: «من سال‌هاست وقتی بین منزل و اداره‌ تردّد می‌کنم و مردم را می‌بینم و چهره‌ها را مطالعه می‌کنم، می‌بینم چقدر گرفته و عبوس است و خنده در چهره‌ها نیست».

او در خیانت ها و خسارت های  حاصل از شومنیسم انتخاباتی شریک است. اما هم او که ادا و نمایش سیاسی و عوام فریبی را خوب می شناسد، درباره درگذشت جانباز دانشمند، درمند و غیرتمند نوشته است:

‏"می‌گویند مرد که گریه نمی‌کند، ولی روزی که برجام ۲۰دقیقه‌ای تصویب شد. مَردی جلوی همه گریست. اشک‌هایش قطراتِ ذوب‌شده‌ی خشم و درد بود. امّا انگار شوریِ سرشک‌اش کافی نباشد، بر زخم‌اش نمک پاشیدند که دلواپس و کاسبِ تحریم است.

گرچه در زندگی هیچ نداشت جز حقوق استادی دانشگاه و مدرک دکترای برق و سابقه‌ی فرماندهی در جبهه‌ی آبادان و ۴۵% جانبازی و تنی پُر ترکش!

این مَردِ باشرف دیروز مُرد. نام‌اش دکتر علی‌اصغر زارعی بود و فقط خدا می‌تواند عاقبتِ آن‌ها که به او خندیدند را به خیر کند".

آری گذر زمان، حق را تابناک می می سازد و حقارت باطل را به رخ می کشد. "أَنزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَسالَت أَودِیَةٌ بِقَدَرِها فَاحتَمَلَ السَّیلُ زَبَدًا رابِیًا ۚ وَمِمّا یوقِدونَ عَلَیهِ فِی النّارِ ابتِغاءَ حِلیَةٍ أَو مَتاعٍ زَبَدٌ مِثلُهُ ۚ کَذٰلِکَ یَضرِبُ اللَّهُ الحَقَّ وَالباطِلَ ۚ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفاءً ۖ وَأَمّا ما یَنفَعُ النّاسَ فَیَمکُثُ فِی الأَرضِ ۚ کَذٰلِکَ یَضرِبُ اللَّهُ الأَمثالَ﴿۱۷﴾

خداوند از آسمان آبی فرستاد؛ و از هر درّه و رودخانه‌ای به اندازه آنها سیلابی جاری شد؛ سپس سیل بر روی خود کفی حمل کرد؛ و از آنچه (در کوره‌ها،) برای به دست آوردن زینت آلات یا وسایل زندگی، آتش روی آن روشن می‌کنند نیز کف هایی مانند آن به وجود می‌ آید -خداوند، حق و باطل را چنین مثل می‌زند!- امّا کف ها به بیرون پرتاب می‌شوند، ولی آنچه به مردم سود می‌رساند، در زمین می‌ماند؛ خداوند این چنین مثال می‌زند".

باز هم از تو ممنونیم دانشمند دردمند، جانباز غیرتمند: شهید علی اصغر زارعی.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    9 0
    خدا رحمت کند مرد باغیرت را،ونابود کند چشمک زنان و حقه باز .
  • رضا IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    9 0
    من هم موافقم با تو ، همه اون كسانى كه برجام رو بيست دقيقه اى تصويب كردند نفوذى بودند !
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 6
      واقعا متاسفم با این طرز تفکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس