کد خبر 1152821
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
ترامپ نمایه

بعد از مثبت شدن آزمایش کرونای «رودی جولیانی» که پیگیر شکایت‌های انتخاباتی دونالد ترامپ است، او در بیمارستان دانشگاه «جورج‌تاون» واشنگتن بستری شد.

به گزارش مشرق، طبق گفته یک منبع آگاه به شبکه «سی‌ان‌ان»، «رودی جولیانی» وکیل ۷۶ ساله ترامپ که پیشتر خبر ابتلایش به ویروس کرونا اعلام شده بود، در بیمارستان دانشگاه «جورج‌تاون» بستری شد.

بیشتر بخوانید:

شمار تلفات کرونا در آمریکا به ۲۶۸ هزار نفر رسید

جولیانی خبر بستری شدن خودش را تایید نکرده و در پیامی توییتری از دوستان و طرفدارانش تشکر کرده و گفته حالش خوب است.

بنا بر گزارش‌ها، در حال حاضر اطلاعاتی درباره بروز علائم این بیماری در جولیانی که در روزهای گذشته به سختی پیگیر شکایات انتخاباتی ستاد ترامپ بوده، در دست نیست.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر در حساب توئیتری خود از ابتلای رودی جولیانی، وکیل شخصی خود به ویروس کرونا خبر داده بود. 

ترامپ در توییتر خود با تعریف و تمجید از جولیانی نوشت: بهترین شهردار تاریخ نیویورک، کسی که به صورت خستگی‌ناپذیر در حال افشای متقلبانه‌ترین انتخابات تاریخ آمریکاست به ویروس چینی مبتلا شد. زود خوب شو رودی. ما ادامه خواهیم داد. 

به دنبال ابتلای پسر جولیانی که او نیز عضو تیم وکلای انتخاباتی ترامپ است، رسانه‌های آمریکایی از احتمال ابتلای همه تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا به این ویروس خبر داده‌اند.

تیم دونالد ترامپ به رهبری جولیانی ادعاهایی درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده و شکایت‌هایی در ایالت‌های مختلف تنظیم کرده است. همه این شکایت‌ها در ایالت‌های مختلف رد شده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآوردهای رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس