صحبت‌های متناقض مسئولان درباره تهیه فشنگ/ فدراسیون تیراندازی چگونه مهمات تهیه کرد؟

صحبت‌های دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص تهیه فشنگ و نجمه خدمتی، تیراندازی را وارد حاشیه کرد.

به گزارش مشرق، اواخر هفته گذشته بلاخره بعد از کشمکش‌های طولانی، الهام هاشمی و فدراسیون تیراندازی برای همکاری تفاهمنامه امضا کردند اما به نظر می‌رسد حاشیه‌های تیراندازی همچنان ادامه دارد که در این خصوص می‌توان به صحبت‌های رضا ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی اشاره کرد.

* صحبت‌های ضد و نقیض در مورد فشنگ

ملک‌محمدی روز گذشته در ارتباط تلفنی با رادیو ورزش در خصوص فشنگ صحبت‌هایی مطرح و عنوان کرد: ما اصلا مشکل فشنگ نداریم و در انبار موجود است. حتی امروز هم قرار است فشنگ‌هایی به دست ما برسد.

وی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که پیش از این اعلام شده بود به دلیل تحریم امکان وارد کردن فشنگ وجود ندارد و برای تهیه مهمات باید به خارج از کشور سفر کرد. تهیه فشنگ مرغوب یکی از دلایل اختلاف الهام هاشمی و مسئولان تیراندازی بود.

حال این سوال مطرح می‌شود بعد از امضای تفاهمنامه با هاشمی، در حالی که هیچ سفر خارجی اتفاق نیفتاده، فشنگ‌های مورد نیاز از کجا تهیه شده‌اند؟

بیشتر بخوانید:

CAS شکایت کریم صفایی علیه فدراسیون تیراندازی را رد کرد

* دعوای داخلی در رسانه‌ها

نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت، در خصوص صحبت‌های دبیر فدراسیون علیه نجمه خدمتی است.

خدمتی در مصاحبه اخیر خود به کمبودهای تیراندازی اشاره داشته اما به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به مذاق دبیر فدراسیون خوش نیامده است؛ به طوری که ملک‌محمدی در رادیو پاسخ اظهارات خدمتی را داد و اعلام کرد این تیرانداز باید حوصله بیشتری به خرج دهد و دید ملی داشته باشد.

همین باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده و این نگرانی را برای ملی‌پوش المپیکی به وجود آورده که چطور با این استرس و نگرانی می‌تواند تمرکز خود را برای اردو بگذارد. قرار است جلسه‌ای در خصوص صحبت‌های خدمتی برگزار شود.

مسئولان فدراسیون تیراندازی که خودشان دعواهای داخلی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند، پیش از این مدعی بودند رسانه باعث ایجاد حاشیه شده؛ در حالی که دبیر فدراسیون می‌توانست عکس‌العمل بهتری به صحبت‌های ملی‌پوش المپیکی کشورمان داشته باشد.

کاروان تیراندازی ایران ۶ سهمیه المپیک کسب کرده و باید دید بالاخره ملی‌پوشان کشورمان روی آرامش به خود خواهند دید یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس