سردار رسول سنایی‌راد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: سابقه و عملکرد نشان داده است که در شرایط مقتضی، دست ایران برای تأمین امنیت خود و اقدام پیش دستانه برای جلوگیری از تنش‌ها در منطقه بسته است.

به گزارش مشرق، سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، رژیم آمریکا را بزرگترین فروشنده سلاح در دنیا برشمرد و گفت: متأسفانه بزرگترین خریداران تسلیحات نظامی آمریکا در منطقه ما هستند، هدف از فروش تسلیحات نظامی توسط آمریکا برای امنیت کشورها نیست بلکه برای تولید تنش به ویژه در منطقه است، از نمونه بارز آن می‌توان به نا آرامی در یمن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده همکاری داعش و اسرائیل در پالایشگاه بیجی +عکس و سند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر تولید امنیت و بازدارندگی به عنوان مهمترین دغدغه در منطقه، تصریح کرد: این بازدارندگی در مقابل هرگونه جنگی در منطقه بوده که پای قدرت‌های فرا منطقه‌ای در آن به چشم می‌خورد.

سنایی راد افزود: صنعت دفاعی ما ظرفیت‌هایی دارد که می‌توان از آن در بخش اقتصاد دفاعی و تسلیحاتی بهره گرفت، کما اینکه این ظرفیت‌ها، تضمین کننده قدرت دفاعی ما در گذشته بوده و پشتوانه‌ای برای تأمین امنیت است.

بیشتر بخوانید:

۷ نوع سلاح‌ هدایت شونده هوا به زمین برای «سوخو ۲۲» سپاه +عکس

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: حتماً ملاک و معیارهایی فراتر از اقتصاد دفاعی و تسلیحاتی مدنظر است که بر این پایه، نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم، کمک به مظلومان و مقابله با ظالم، محصولات دفاعی ما می‌تواند در اختیار سایر کشورها هم قرار بگیرد و این کار در دنیا هم معمول است و جمهوری اسلامی ایران، می‌تواند در این حوزه حرف برای گفتن داشته باشد.

سنایی راد با اشاره به اهمیت امنیت پایدار، بر لزوم تأمین امنیت منطقه توسط خود کشورها در جهت مقابله با تحریم‌های ظالمانه، تأکید کرد و افزود: نظام استکبار در کشورهای مهاجم، ظالم و اشغالگر ظالم، نماد آن رژیم صهیونیستی، تدابیری دارد و برنامه ریزی‌هایی کردند، حتماً این رفتار استکبار در نگاه جمهوری اسلامی ایران با بررسی دقیق، ضابطه‌مند خواهد بود، ظرفیت دفاعی ارزشمند کشور در راستای دفاع از مظلوم و خنثی کردن این تحریم‌ها علیه ملت‌های مظلوم استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا حضور جریان تکفیری و صهیونیستی در هر منطقه‌ای را مولد تنش و آتش افروزی، دانست و اضافه کرد: لذا فرمانده معظم کل قوا رسماً به این جریان‌ها هشدار دادند، اگر اقدام به ایجاد پایگاه اسقراری در نزدیکی مرزهای ما کنند، از همان نوع اقدامی که در عین الاسد، علیه ارباب این دو جریان نحس تروریستی صورت گرفت، یا در زمان مقابله به مثل نفوذ چند عنصر تکفیری به شهر تهران که پایگاه آن‌ها در سوریه مورد هدف قرار گرفت، با آن‌ها نیز چنین برخوردی خواهد شد.

وی خطرنشان کرد: این سابقه و عملکرد نشان داده است که در شرایط مقتضی، دست جمهوری اسلامی ایران برای تأمین امنیت خود و اقدام پیش دستانه برای جلوگیری از تنش‌ها در منطقه بسته نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    دست ایران رو دولت خائن گرین کارتی بسته. ممکنه همین الان همه یه برنامه مثل هواپیمای اوکراینی در نظر داشته باشن.
  • علی خدایی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    خدا را شکر ما هر چی داریم از برکت تما نیرو های مسلح مان است و دارایی های ایران و اقتدار و سرمایه های ایرارن تماما از نیرو. های مسلح مان رونق گرفته خدا را هزاران مرتبه شکر که ایرانمان را در برابر دشمنان حفظ حفاظت و نگه داشته اید باید بیشتر از اینها هم ققوی و قدرتمند تر باشیم تا به طور صد در صدی ایجاد قدرت بکنیم تا قوی باشیم و دشمنان داخلی و خارجی را بشناسیم اجازه تخطی ندهیم
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    دم نویسنده با بصریت گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس