کد خبر 1152696
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
فکری در دو راهی انتخاب/ کدام بازیکن جانشین مسعود ریگی می‌شود

هافبک میانی استقلال که در ترکیب این تیم یک وزنه به حساب می‌آید به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف دیدار هفته پنجم تیمش را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسعود ریگی هافبک میانی و بدون حاشیه آبی پوشان در حالی دومین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند که خیلی زود تبدیل به یک مهره ثابت و یک وزنه مرکز خط میانی آنها شده است تا جایی که ترکیب اصلی این تیم بدون حضور او قابل تصور نیست.

ریگی که بازی‌های زیادی را پی در پی برای آبی پوشان انجام داده، حالا ناچار است از بیرون نظاره‌گر کار هم تیمی‌هایش باشد چرا که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، قادر به همراهی تیمش در هفته پنجم نیست.

بیشتر بخوانید:

همه تقابل های لیگ برتری استقلال و صنعت نفت آبادان

پر کردن جای خالی ریگی تبدیل به یکی از دغدغه‌های محمود فکری شده و او باید از بین گزینه‌هایی که دارد جانشین این بازیکن تاثیرگذار را انتخاب کند.

فرشید باقری و مهدی مهدی پور نفراتی هستند که محمود فکری بیشتر به آنها فکر می‌کند و در نهایت نیز باید یکی از بین این دو را به عنوان جانشین ریگی انتخاب کند.

باقری چهارمین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و عملکرد او در پاره‌ای مواقع با انتقادات هواداران مطرح بوده و اخیراً نیز در اظهار نظر جنجالی درخواست جدایی از جمع آبی پوشان داشته که با مخالفت فکری مواجه شده است. مهدی پور نیز یک تازه وارد است که هنوز فرصت کافی برای نشان دادن توانایی‌های خودش نداشته و تنها در یک بازی آن هم برای ۶ دقیقه در زمین حضور داشته است.

فکری برای بازی مقابل صنعت نفت یا باید به خرید جدید تیمش اعتماد کرده و عیار او را در یک بازی مهم بسنجد و یا ضریب ریسک را کاهش داده و از فرشید باقری استفاده کند.

این دیدار از ساعت ۱۶:۱۵ امروز دوشنبه ۱۷ آذر در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس