مسابقه کتابخوانی کوفته پزی - کراپ‌شده

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری مسابقهٔ کتاب‌خوانی «کوفته پزی» ویژهٔ کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین سعیدی با اشاره به همکاری و مشارکت مرکز رسانه‌ای شیرازه و شبکه‌های تلویزیونی پویا و نهال در برگزاری این مسابقه، افزود: ۱۰۰ میلیون ریال جایزهٔ نقدی ویژهٔ برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مسابقهٔ کتاب‌خوانی «کوفته پزی» از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند کتاب و سؤالات مسابقه را از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی‌های سراسر کشور و سایت www.behnashr.com تهیه نمایند یا برای تهیهٔ کتاب عدد ۴ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ پیامک کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه تبلیغات و تیزرهای این مسابقه از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب «مسابقهٔ کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلر ژوبرت نویسندهٔ مسلمانِ فرانسوی‌الاصلِ ساکن ایران است.

سعیدی با بیان اینکه این اثر در واقع، قصه‌هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است، ادامه داد: داستان‌های این مجموعه تخیلی هستند و با نام‌های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‎کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقهٔ کوفته‎پزی» منتشر شده‎اند.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: نویسندهٔ این اثر، در این مجموعه داستان به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و ... می‎پردازد..

سعیدی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی به‌عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این انتشارات مطرح می‌باشد و به هیچ عنوان موضوع اقتصادی و سود و فروش آثار مدنظر نیست، گفت: هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی هشتمین پویش مطالعاتی برگزار و اسامی برگزیدگان نیز منتشر شد.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در تشریح برگزاری پویش‌های مطالعاتی این مجموعه از سال ۹۵ تاکنون گفت: پویش‌های مطالعاتی و مسابقه‌های کتابخوانی «ریحانه ۱ و ۲ و ۳» ، «در هوای انقلاب»، «مهمان امام»، «اوسنه‌ی گوهرشاد»، «دعبل و زلفا»، مسابقهٔ کتاب‌خوانی کرامت برگرفته از کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی»  تاکنون توسط به نشر برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس