سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار رمضان شریف نمایه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح شهید سلیمانی حاصل مشارکت بسیج و وزارت بهداشت به منظور کاستن از مشکلات بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان است.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور، فرمانده کل سپاه طی تماسی با دکتر نمکی وزیر بهداشت، آمادگی سپاه و بسیج را برای کاهش آلام مردم اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

تشریح اهداف طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

وی افزود: در طول این ماه‌هایی که از شیوع کرونا طی شده است در ۴ زمینه مشخص سپاه ورود کرده که آگاهی‌بخشی و آموزش بخشی از این برنامه بود که همگام با صدا و سیما پیگیری شد و ما نیز از ظرفیت‌های خودمان در این زمینه بهره گرفتیم تا بتوانیم به بدنه سلامت کشور کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

قطع ۹۰ درصدی زنجیره انتقال کرونا در «طرح شهید سلیمانی»

سخنگوی سپاه ادامه داد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های کشور نیز از سوی سپاه تأمین شد و در گام مهم دیگری که صورت گرفت، امکانات و تجهیزات درمانی سپاه و مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه از جمله بیمارستان مهم بقیت الله تهران نیز به کمک درمان کرونا آمد و دیگر بیمارستان‌های ثابت و سیار و صحرایی سپاه نیز به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید:

۷۰ درصد تهرانی‌های مبتلا به کرونا قرنطینه را رعایت نکرده‌اند

سردار رمضان شریف به اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور اشاره و عنوان داشت: این طرح حاصل مشارکت بسیج و وزارت بهداشت است که در این دوره غربالگری برای کمک به شناسایی مبتلایان و کمک برای درمان و شناسایی افرادی که نیاز به مراقبت ویژه دارند با همکاری خانه‌های بهداشت در دستور کار است تا بتوانیم در قالب تیم‌هایی که متشکل پزشک، پرستار، بهیار، مسؤول تأمین لجستیک و ... نیز در آن دیده شده، یک امکان بهتری در درون محلات برای کمک به بیماران کرونایی و درمان آنها فراهم کنیم.

وی از دستاوردهای این طرح را کمک به کاهش مشکلات بیماران کرونایی و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا برشمرد و تصریح کرد: این طرح بواسطه پراکندگی گسترده پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور و از جمله تا عمق محلات، می‌تواند با همکاری وزارت بهداشت به اهداف ارزشمند آن که همانا تقویت ارائه خدمات به مردم در مواجهه با این بیماری است، برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 5
    تشکر از سپاهیان عزیز
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    خدا عاقبت به خیرمون کنه
  • حسین IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    خدا رحمت کنه روح حاج قاسم شاد... ان شالله ادامه دهنده راهشون باشیم
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 3
    #سردار_دلها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس