کد خبر 1152437
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا فیلمی از صف طرفداران ترامپ در بحران کرونا منتشر کرد و نوشت: صف طرفداران ترامپ که منتظر اتوبوس هستند تا به فرودگاه محلی والاستا در ایالت جورجیا بروند برای گردهمایی ترامپ

اکثریت ماسک نزدن و فاصله اجتماعی رو هم رعایت نکردن، در حالیکه این روزها آمریکا آمار ابتلای بیش از ۲۲۰ هزار نفری و مرگ بیش از ۲۲۰۰ نفری رو تجربه میکنه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    14 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • مهرناز IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    7 3
    سردمداران امریکائی صیهونیستی با تبلیغات دروغین با بوق های کرکننده خودبرای مردمان دنیا " نمایش مسخره ای ار دموکراسی وحقوق بشر راه انداختند " نمایشی از دانش مردمان امریکا " مرتب کتاب می خوانند " اگر چنین بود چرا؟ وضعیت داخلی مردمان امریکا پس از سالیان پرده پوشی چنین است " حاضر نیستند ماسگ بزنند " فاصله اجتماعی را حفظ کنند چرا؟ از افراط گرائی جمایت می کنند ؟ چرا؟ از کشتار سیاهپوستان بوسیله پلیس افراطی حمایت می کنند ؟ چرا؟ از ترامپ که سردسته افراط گرایان است " حمایت می کنند" چه فریب کاران بزرگی بودند " سردمداران امریکا" چه احمق بودندکسانی که انان را چنان باور کردند " که هنوز دل بسته انان هستند " دست بردارهم نیستند.
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      0 1
      عزیزم! خود را گول نزن. مردم آمریکا آدمهای بدی ممکن باشند اما احمق نیستند. آنها متوجه هستند که کرونا یک فریب بود برای حذف ترامپ و حقه ای برای جهانی سازی. آنها متوجه هستند جهانی سازها وطن ندارند و به قیمت بیکاری جوانان آمریکایی میلیونها مهاجر غیرقانونی مکزیکی را استخدام کرده و یا کارخانه هایشان به چین و هند منتقل کرده اند. پس چرا از ترامپ حمایت نکنند که بیکاری را برطرف کرد و رشد اقتصادی 4 درصدی تا قبل از کرونا ایجاد کرده بود؟ضمنا ترامپ رای آورد. اسناد تقلب او قاطع و غیر قابل خدشه است اما رسانه ها و نظام قضایی آمریکا در حرکتی هماهنگ همه را بی هیچ توضیحی انکار می کنند.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    6 0
    این فیلمهارو داشته باشید خرداد سال دیگه که بخوان علیه انتخابات ایران حرف بزنن یادشون بیاریم
  • DE ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    دیوار مکزیکی که ترامپ میخواست هی بسازه پس این بود!
  • DE ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ترامپ اینقدر احمق بود کرونا رو جدی نگرفت و باخت. بعضی ها کاسه داغ تر از اش نشن نه ترامپ نه بایدن هردوسرو ته یک کرباس اند. بهتره ما به فکر کشور خودمون باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس