کد خبر 1152335
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
واکنش PSG به جذب مسی و جدایی ام باپه

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن به احتمال جذب لیونل مسی و جدایی ام باپه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از کانال پلاس، صحبت های نیمار بعد از پیروزی برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا گمانه زنی های زیادی درباره پیوستن مسی به پاری سن ژرمن به گوش برسد.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن درباره علاقه نیمار به همبازی شدن با مسی گفت: من هم دوست دارم که دوباره به فوتبال برگردم تا در کنار مسی در پاری سن ژرمن بازی کنم. باید ما یک سال در کنار هم بازی کنیم(باخنده).

بیشتر بخوانید:

مسی شرط نیمار برای تمدید قرارداد

او ادامه داد: یک روزنامه نگار آرژانتینی بعد از دیدار برابر منچستر یونایتد از نیمار سوال بپرسید و او هم جواب داد. ما فقط درباره بازیکنان خود صحبت می کنیم. من به باشگاه بارسلونا و مسی احترام می گذارم و درباره بازیکنان آنها صحبت نمی کنم. اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست.

لئوناردو درباره جدایی ام باپه گفت: ما می خواهیم با ام باپه صحبت کنیم و او هم دوست دارد که تکلیفش مشخص شود. اکنون زمان آن رسیده است که همه چیز روشن شود. خوشبختانه وضعیت خوب است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. پاری سن ژرمن نسبت به یک دهه قبل تغییرات مثبت زیادی داشته است و باید این تغییرات ادامه داشته باشد.

لئوناردو در پایان درباره رویارویی حساس با باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا گفت: خوشبختانه پیروزی بسیار مهمی را برابر منچستر یونایتد به دست آوردیم اما هنوز تکلیف صعود ما مشخص نیست. بازی حساسی برابر باشاک شهیر پیش رو داریم و باید سه امتیاز را به دست آوریم تا به دور بعد صعود کنیم.

در این گروه هر سه تیم منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و لایپزیگ ۹ امتیازی هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس