کد خبر 1152078
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
نرخ مرغ به ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید/ روند قیمت‌ها کاهشی است

یک مقام مسئول گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار به ۲۸ هزار تا ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و احتمال کاهش بیشتر قیمت نیز وجود دارد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه، از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده به ۲۰ هزار تومان و مرغ گرم آماده طبخ نیز به ۲۸ تا ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت مرغ به زودی کاهش می‌یابد

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، گفت: پیش بینی می‌شود قیمت‌ها روند نزولی داشته باشد.

این مقام مسئول دلیل کاهش قیمت مرغ را تأمین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران اعلام کرد و افزود: به دنبال تأمین نهاده‌های دامی، تولیدکنندگان نیز به تولید ترغیب شده‌اند.

ببینید:

فیلم/ قالیباف: مرغ ۲۹ هزار تومانی اوج بی‌عرضگی است

وی اضافه کرد: خوشبختانه طی روزهای اخیر مسئولان نهاده‌هایی را که در گمرکات بود به سرعت ترخیص کرده و در حال توزیع این محموله‌ها در سامانه بازارگاه هستند و همین امر به بازار آرامش نسبی بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه تخلیه موجودی گمرکات منجر به کمبود نهاده‌های دامی در ماه‌های آینده می‌شود، گفت: باید تدبیر اساسی برای تأمین نهاده‌های دامی شود تا دچار چالش بزرگ‌تر نشویم.

این مقام مسئول درباره اینکه آیا احتمال دارد نهاده‌هایی که الان توزیع می‌شود از منبع ذخایر استراتژیک باشد؟، افزود: ذخایر استراتژیک را قبلاً توزیع کرده‌اند و تمام شده است و در حال حاضر ذخایری تحت این عنوان نداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام GB ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 0
    تامین نهاده های مرغداران؟؟؟!!!!!! درستش اینه: زورگیری. و تعزیرات یقه مرغداران رو گرفته و میگه باید مرغو ۱۴.۵ بفروشی مدارکشم بیاری اداره وگرنه چند صد میلیون جریمه میشی. درحالی که مرغ برای مرغدار ۲۰.۵ هست مجبوره ۱۴.۵ بفروشه. خیلی راحتم میگن و افتخار میکنن بازار رو تنظیم کردن. واقعا دستتون درد نکنه
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 0
    ذخایر استراتژیک را لو نباید داد،چه تمام بشودیانشود!!!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 0
    دیگه این مرغ زنده و مرغ گرم آماده پخت چه صیغه ای هستش؟؟؟ یه راه گرون کردن مرغ آیا؟ آخه مردم عادی کی رفتند در مغازه مرغ زنده گرفتند و سر بریدند که شما قیمتش را میزنید؟! میخواهید بگید ارزون شده مثلا... چشم بیفته به قیمت ۲۹ تومنی !!.... عزیز من قیمت مرغ گرم الان نزدیک ۳۰ تومنه و بس. دیگه طلا و دلار و بورس نیست که ۱۰۰ تومن پایین و بالاش میکنید. بانکی و غیر بانکی، آب شده و مزد ساختی و .... مردم یا مرغ یخ زده میگیرند یا مرغ گرم دیگه این مدل های عجیب غریب چیه میگین. نگنه انتظار دارین بریم مرغ زنده بگیریم بیایم تو آپارتمان جلوی رن و بچه گردن بزتیم و شروع کنیم به پر کندن !!!!؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس