کد خبر 1152069
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
افت ارزش دلار در سال آینده ادامه خواهد داشت

نتایج نظرسنجی رویترز نشان می دهد روند افت ارزش دلار با روی آوردن سرمایه‌گذاران به دارایی‌های ریسک‌دار که سود بهتری ارائه می‌دهند در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، در نظرسنجی رویترز از استراتژیست‌های ارزی مشخص شد که روند افت ارزش دلار با رو آوردن سرمایه‌گذاران به دارایی‌های ریسک‌دار که سود بهتری ارائه می‌دهند، حداقل ۶ ماه دیگر طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

توزیع واکسن کرونا باعث سقوط دلار می‌شود

این یافته‌ها با یافته‌های نظرسنجی ماه نوامبر رویترز در مورد بازارهای سهام مطابقت دارد. طی این نظرسنجی اقتصاددانان و تحلیل‌گران پیش‌بینی کردند روند رشد بازارهای سهام جهان ۶ ماه یا بیشتر ادامه خواهد داشت.

کیت جاکس، رئیس استراتژیست‌های ارز خارجی در شرکت سوسیت‌جنرال، می‌گوید: به طور ساده باید گفت که ما نمی‌توانیم دلاری داشته باشیم که تا این حد بالاتر از ارزش واقعی خود ارزش‌گذاری شده باشد. ارزش دلار با هر معیاری که بررسی کنیم کمتر از چیزی است که می‌ارزد.

شاخص دلار از بالاترین مقدار ثبت شده در ماه مارس ۱۰ درصد پایین‌تر آمده است و افت امسال خود را به حدود ۶ درصد رسانده که این بدترین عملکرد آن از سال ۲۰۱۷ تا کنون است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 0
    اگه دلار به هزارتومانم برسه چه فایده گرانیها هیچ تغییری نکرده ونمیکنه چونکه فقط مردم قربانی گرانیها هستن ولی برای بعضیهاخوب بوده وکسریاشونوازجیب مردم گرفتن ومیگیرن که باپایین اومدن دلارگرانیها هروز بیشترمیشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس