کد خبر 1152037
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
image-20201205141514-2.jpeg

بدون تردید دستمال کاغذی یکی از مهمترین ابزار نظافت به حساب می آید که در هر زمان و مکانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید. ما از دستمال کاغذی چه انتظاری داریم؟

بدون تردید دستمال کاغذی یکی از مهمترین ابزار نظافت به حساب می آید که در هر زمان و مکانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید. ما از دستمال کاغذی چه انتظاری داریم؟ غیر از این است که باید نرم و بادوام باشد تا قدرت جذب آب بالایی داشته و به راحتی پاره نشود؟! دستمال جیبی یا توالت فرقی نمی کند، مهم این است که ویژگی های یک دستمال مرغوب و با کیفیت را داشته باشد.  

 

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید و عرضه انواع دستمال کاغذی مشغول فعالیت هستند و هر کدام از محصولات آن ها، ویژگی خاص خود را دارند؛ از این رو اگر به دنبال خرید دستمال کاغذی مناسب و بادوام هستید، با برندهای گوناگونی از انواع دستمال کاغذی در بازار لوازم بهداشتی رو به رو خواهید شد که انتخاب را برایتان دشوار می کنند اما نگران نباشید! بنک چی به عنوان بزرگترین عمده فروشی آنلاین به شما در خرید دستمال کاغذی مرغوب برندهای مختلف با قیمت مناسب کمک خواهد کرد.

در اینجا سعی خواهیم کرد تا راهنما کامل و جامعی در ارتباط با خرید آنلاین دستمال کاغذی از بنک چی در اختیارتان قرار دهیم؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی با کیفیت و خوب، دستمالی است که نرم و لطیف باشد، مایعات را به خوبی جذب کرده و به راحتی پاره نشود؛ از این رو با توجه به کاربرد فراوان این محصول در شرایط مختلف، برندهای زیادی در زمینه تولید انواع دستمال کاغذی مشغول فعالیت هستند و کالاهای تولیدی خود را معمولا به صورت ساده، رنگی و فانتزی به بازار محصولات بهداشتی و نظافتی عرضه می شوند.

ضخامت دستمال کاغذی، می تواند یک برگ، دو برگ، سه برگ و حتی چهار برگ باشد که این ضخامت، در مقاومت و نرمی آن تاثیرگذار خواهد بود. حال اگر تمایل دارید به خرید دستمال کاغذی بر اساس نیازتان اقدام کنید، می توانید در کوتاهترین زمان ممکن از طریق سایت های فروش آنلاین ثبت سفارش خرید دستمال کاغذی را انجام دهید.

انواع دستمال کاغذی موجود در بازار

به هر فروشگاه یا سوپر مارکت سری بزنید، با تنوع زیاد دستمال کاغذی مواجه می شوید اما این نیازتان است که نوع دستمال کاغذی را تعیین می کند. حال اگر بخواهیم آن ها را به چند دسته کلی تقسیم کنیم، شامل موارد زیر هستند:

· دستمال کاغذی (100 برگ، 200 برگ و 300 برگ)

· دستمال توالت

· دستمال کاغذی رولی (آشپزخانه ای یا حوله ای)

· دستمال کاغذی جیبی

· دستمال کاغذی ماشین

طرح دار (فانتزی)، ساده یا رنگی بودن دستمال کاغذی به سلیقه افراد وابسته است؛ بنابراین زمانی که به مراکز فروش دستمال کاغذی از قبیل سایت بنک چی مراجعه کردید، سعی کنید دستمال کاغذی متناسب با سلیقه و نیازتان را خریداری نمایید.

خرید دستمال کاغذی از بنک چی

برندهای مختلفی در داخل و خارج کشور در زمینه تولید انواع دستمال کاغذی مشغول فعالیت هستند و افراد، می توانند با توجه نیاز و سلیقه شخصی به خرید دستمال کاغذی مناسب اقدام کنند. تالارها و رستوران های پذیرایی و خانواده های پرمصرف برای کاهش هزینه ها به خرید دستمال کاغذی فله ای از برندهای مختلف تمایل نشان می دهند؛ بنابراین جزو هر دسته ای هستید و هر نوع دستمال کاغذی را می پسندید، فروشگاه بنک چی به عنوان بزرگترین عمده فروشی آنلاین در حوزه کالاهای اساسی و سوپرمارکتی شناخته می شود که به کلیه شرکت ها، سازمان ها، رستوران ها و ... خدمات فروش دستمال کاغذی از بنک چی را با تخفیف ویژه ارائه می دهد.

در این فروشگاه مجموعه ای از انواع دستمال کاغذی موجود در بازار با برندهایی چون سافتلن، هوبار، اکتیو، گلرنگ، بی تا، پاپیا، تنو، نانسی و ... در قالب دستمال کاغذی پذیرایی، دستمال کاغذی حوله ای، آشپزخانه ای، دستمال کاغذی اقتصادی و دستمال کاغذی مکعبی مخصوص ماشین با قیمت مناسب به صورت فروش عمده آنلاین بنک چی به سراسر کشور عرضه می شود.

هر برند دستمال کاغذی با هر شکلی ارزش یک بار خرید و امتحان را دارد اما به محض اینکه دستمال نرم، لطیف و با کیفیتی پیدا کردید، توصیه می کنیم آن را از دست ندهید و به آن وفادار باشید؛ پس پیشنهاد می کنیم برای خرید آنلاین دستمال کاغذی از بنک چی به سایت فروش سری بزنید و انواع دستمال های کاغذی را از بخش محصولات بهداشتی و آرایشی مشاهده کنید و در صورت تمایل، به ثبت سفارش خرید دستمال کاغذی از سایت بنک چی اقدام کرده تا محصول خریداری شده را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.     


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس