انصارالله: هدف قرار دادن مکرر فرودگاه صنعاء، نشانه شکست و گمراهی است

رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که تکرار حملات ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی صنعاء، نشان دهنده شکست و گمراهی است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن روز جمعه در توئیتی با اشاره به حملات چند باره ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی صنعاء اعلام کرد که این حملات مکرر، شکست و گمراهی متجاوزان به یمن را اثبات می کند.

بیشتر بخوانید:

صنعا مذاکره مستقیم میان طرف های درگیر در یمن را خواستار شد

 عبدالسلام افزود: فرودگاه بین المللی صنعاء، یک مرکز غیرنظامی به شمار می رود که به دلیل محاصره بسته است، اما با این وجود چندین بار بمباران شده است.

وی در صفحه توئیتر خود تأکید کرد، این بمباران مدوام حکایت از شکست و سردرگمی دارد که ائتلاف سعودی از آن رنج می‌برد.

جنگنده های ائتلاف سعودی روز جمعه فرودگاه صنعاء را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

این حمله هوایی پس از سلسله حملاتی صورت گرفته که جنگنده های سعودی طی روزهای اخیر علیه فرودگاه صنعاء انجام داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    22 0
    تورو خدا یه دو سه تا سامانه سوم خرداد و پانزده خرداد برسونید بدست رزمندگان انصار الله یمن.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    5 0
    برادارن موشکی عزیز چند تا موشک به براردان یمنی برسونید از خجالت فرودگاه های عربستان در بیاییند. چقدر سکوت می کنید؟ از تحریم موشکی سازمان ملل هم که بیرون اومدیم پس چرا به یمنی ها کمک نمی کنید؟
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      0 0
      متاسفانه درمانهای اول جنگ یمن،شیاطین در شورای امنیت سازمان ملل جمع شدن ومصوب کردن که هیچ کشوری حق ندارند به یمن کمک کنه چیه همین دلیل یمن الان از آسمان و زمین و دریا در محاصره کامل آمریکا و اسراییل وآلسعود و امارات و...هست و اجازه نمیدهندحتی یه پشه هم ردبشه وبره سمت یمن،صدها ناو وشناور جنگی ورادارو.....دارن از زمین و دریا وآسمان نگهبانی میدم تا کسی نتونه به یمن کمک کنه و....
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    7 0
    انصار الله شریک راهبردی مقاومت است محور مقاومت باید سامانه ضدوایی وموشک های زمین به زمین پهپاد به آنها برسانند که دهان آل سعود پست فطرت به خاک بمالند
  • ََReza Aslani IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    4 0
    باید برادران انصارالله یمن مجهز به سیستم سامانه دفاع هوایی باشند که در مقابل تجاوز کاران به خوبی دفاع هوایی بکنند و تجهیزات هم آفندی و هم پدافندی بفرستیم
  • احمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    فرودگاه را می زنند که ایران موشک به انجا منتقل نکنه کناره خلیج عدن را اشغال کردند که از طریق دریا هم محموله ای نرود راه سوم که نمی توانم بگویم کاملا" بازه . ای کاش تجهیزات نظامی برای برهم زدن فرودگاههای ریاض به حوثی ها میدادید تا خواب را از این بوفالوها حرام کنند تا ریاض ناامن نشود تن به توقف درگیری نمی دهند .
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    حکایت بمباران فرودگاه توسط عربستان شده عین تحریم های آمریکا .که دیگر چیزی نمونده میگردند اسمی را در یابند تا او را شامل لیست کنند . عربستان هر چه زیر ساخت بوده. مثل پل راه مسجد مدرسه و بیمارستان حتی خونه های مردم را زده. آن هم چند باره . حالا میاد فرودگاهی را میزنه که طی شش سال گذشته جز هواپیمای سازمان ملل گرینفیت پروازی نداشته .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس