تعطیلی بازار زنجان به روایت تصویر

رییس پلیس پایتخت از ضمن قدردانی از همراهی ستودنی بازاریان گفت: کلانتری‌ها باید نماد خدمتگزاری به مردم باشند.

به گزارش مشرق، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با هیات امنای بازار بزرگ تهران از همراهی بازاریان در رعایت محدودیت‌های کرونایی قدردانی کرد.

سردار حسین رحیمی در بازدید میدانی از کلانتری‌های پایتخت با تاکید براینکه باید در حل و فصل، مشکلات مردم دقت و جدیت داشته باشید و مشکلات مردم را مشکلات خود بدانید، بیان داشت: جایگاه و ارزش کلانتری‌ها در خدمتگزاری و تامین امنیت و آرامش مردم است و باید کلانتری‌ها مامن و ملجا مردم باشند.

ببینید:

عکس/تعطیلی طولانی‌ترین بازار مسقف ایران

وی افزود: نباید اجازه بدهید که در منطقه و محدوده کلانتری شما کسی جرات کند که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره اندازد و باید با شدت با کسانی که با اقدامات رذیلانه و اوباشگرانه خود در صدد ایجاد مزاحمت برای مردم هستند برخودری قانونی و مقتدرانه داشته باشید بگونه‌ای که هرگز این گونه افراد جرات مردم آزاری را به خود ندهند.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: کلانتری‌ها باید مرکز ثقل امنیت و آرامش محله و نقطه نقطه‌ی شهر و دیار مردم گرانقدرمان باشند و باید در رسیدگی به مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند.

ببینید:

عکس/ تعطیلی بازار بزرگ تجریش

وی با تاکید برلزوم تقویت مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها، بیان داشت: راه اندای مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها اتفاق مبارکی بود که از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با استفاده از قابلیت‌های مشاوره و مددکاری می‌توان دو طرف دعوا را قانع کرد چرا که در مصالحه حاکم و محکومی وجود ندارد و بالطبع رضایت دو طرف لحاظ خواهد شد، عنوان داشت: ارایه مشاوره‌های کارشناسی شده و کاربردی تاثیر گذار و رهگشا است از این رو تلاش نمایید که از کارشناسان زبده و با تجربه در دوایر مشاوره و کلانتری‌ها استفاده شود.

وی افزود: کلانتری‌ها باید نماد خدمتگزاری به مردم باشند و مردم ماموران کلانتری را با مجاهدت، ایثار و تلاش‌های خستگی ناپذیر آن‌ها بشناسند و مجرمان از تلاش و مجاهدت شما بر خود بلرزند.

همراهی بازاریان در محدودیت‌های کرونایی ستودنی است

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه بازاریان همواره درحوادث مختلف انقلاب ازجنگ تحمیلی ۸ ساله گرفته تا دیگر حوادث و وقایع اتفاقیه همراه و همگام نظام و انقلاب اسلامی بوده اند، بیان داشت: در مقابله با ویروس منحوس کرونا کسبه و بازاریان و به خصوص بازار بزرگ تهران همکاری مثال زدنی و قابل تحسینی را با این مهم داشته اند.

وی با اشاره به اینکه بازار قلب تپنده اقتصاد کشور است و باید فعالیت روزانه و بی وقفه‌ای داشته باشد، گفت: بازاریان علیرغم همه مشکلات و دغدغه‌های صنفی که با ورود این ویروس منحوس کرونا متحمل شده اند، ولی با اعلام لزوم اعمال محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با بستن و تعطیل کردن کسب و کار خود د راین زمینه خوب همکاری داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه در حوادث مختلف کشور از جمله کمک به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی بازاریان حضوری اثر گذار داشته و در صیانت از امنیت نیز گام‌های بلندی برداشته اند، عنوان داشت: در فتنه‌های مختلفی که دشمنان به دنبال آتش افروزی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم و جامعه بودند بازاریان علیرغم تلاش خائنان و مزدوران و ایادی آمریکای جهان خوار، حاضر نشدند که لحظه‌ای کسب و کار خود را تعطیل نمایند تا مبادا به اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم آسیبی وارد نیاید.

ببینید:

عکس/ سکوت کرونایی در بازار تاریخی ارومیه

وی افزود: بازاریان ما به انقلابی بودن و معتقد بودن به مبادی دینی شهره هستند و با تلاش و همت و مجاهدت این عزیزان است که علیرغم تحریم‌های همه جانبه دشمنان اقتصاد کشور همچنان پویا می‌باشد.

سردار رحیمی در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر به هیات امنای بازار بزرگ تهران، افزود: همه باید تلاش کنیم که باری از دوش مردم عزیزمان برداریم و فراموش نکنیم که بزرگترین عبادت خدمت به بندگان خداوند متعال است و تا می‌توانیم باید تلاش کنیم تا خدمتی به این مردم که بهترین و وفادارترین مردم دنیا هستند داشته باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس