کد خبر 1151384
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

شرکت دانش بنیان پویا پازیریک ایساتیس، فعالیت خود را از سال 1391 با همکاری جوانان نخبه دانشگاهی کشور در رشته های مهندسی مکانیک، برق صنعتی و الکترونیک با هدف ارتقاء صنعت شستشوی کشور به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی آغاز نمود.

در حال حاضر شرکت پازیریک به بزرگ ترین و معتبر ترین مرجع طراحی و تولید با محوریت توسعه صنعت شستشوی کشور تبدیل شده است.

پازیریک برترین تولیدکننده دستگاه قالیشویی

این شرکت در ابتدا با طراحی و ساخت قدرتمندترین دستگاه آبگیر لوله ای فرش دنیا با سرعت 3000 دور بر دقیقه به عنوان مهم ترین دستگاه یک قالیشویی تحولی اساسی در کیفیت نهایی شستشو ایجاد کرد و با استفاده از این دستگاه پدیده زردی در فرشهای شسته شده به طور کلی از میان برداشته شد .

در ادامه مهندسین پازیریک با اجرای پژوهشی دقیق و بررسی میدانی در قالیشویی های کشور اقدام به طراحی و ساخت دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک فرش با تکنولوژی ارتعاشی نمودند. این دستگاه با بهره گیری از حرکت برس های ویبره خود انقلابی در صنعت شستشوی فرش پدید آورد.

در انتها شرکت پازیریک با طراحی و اجرای گرمخانه کاملاً اتوماتیک ، فرآینده شستشوی فرش را از شیوه سنتی رایج در قالیشویی ها به شکل تماماً صنعتی و اتوماتیک تبدیل نمود.

این گرمخانه از یک تونل هوای بسته و ایزوله تشکیل شده و با اندازه گیری دما، فشار هوا و رطوبت داخل گرمخانه به صورت کاملاً هوشمند و مقایسه پارامتر های جوی بیرون از گرمخانه، نسبت به برنامه ریزی و اجرای بهینه ترین سیستم رطوبت گیری فرش بدون دخالت نیروی انسانی اقدام می کند.

لازم به توضیح است ایزوله بودن گرمخانه و دمای بالای 60 درجه سانتیگراد موجب می شود فرش ها کاملاً استریل شده و تمامی میکروب ها، باکتری ها و قارچ های موجود در فرش از بین بروند و پدیده نامطلوب بوی بد فرش های شسته شده کاملا از میان برود.

ویژگی های شرکت پازیریک

· پویایی و به روز بودن

· کارآفرینی و اشتغال

· نخبه پروری و جوان گرایی

· مشاوره کسب و کار

افتخارات شرکت پازیریک

· ثبت اولین شرکت دانش بنیان حوزه صنعت شستشوی کشور

· سه مورد ثبت اختراع در حوزه شستشوی صنعتی کشور

1. دستگاه شستشوی فرش ارتعاشی: شماره ثبت اختراع 018301

2. دستگاه آبگیر لوله ای 3000 دور: شماره ثبت اختراع 031875

3. دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب: شماره ثبت اختراع 014432

· شرکت در نمایشگاه بین المللی"ایران اکسپو" در سال 98

· شرکت در اولین نمایشگاه شستشوی "IRAN CLEAN" کشور در سال 97

· حضور در معتبرترین همایش صنعت شستشوی جهان "TAXCAR" در فراکفورت آلمان در سال 96

· شرکت در جشنواره کارآفرینی "شیخ بهایی" در سال 95

· شرکت در همایش اختراعات و ابداعات "کوهرنگ" در سال 93

مأموریت ما در شرکت پازیریک

ما با تکیه بر نوآوری نیرو های متخصص، با ارائه تکنولوژی های پیشرو به صنعت شستشو و صنایع آب بَر، در راستای ارتقای عملکرد، صرفه جویی در مصرف آب و سایر منابع گام بر می داریم.

ارزش های شرکت

· چابکی

· نظم

· مسئولیت پذیری

چشم انداز 1400 شرکت پازیریک

برند برتر صنعت شستشو و بازچراخانی آب در ایران با حضور در بازار های جهانی

تیم فنی مهندسی و R&D پازیریک

یکی از بارزترین نقاط قوت پازیریک تیم قدرتمند فنی مهندسی این شرکت است. این واحد با بهره گیری از جوانان نخبه دانشگاهی از ابتدای فعالیت پازیریک تا کنون با اجرای قدرتمند پروژه های مختلف نقشی اساسی در فتح قله های موفقیت مجموعه پازیریک داشته است.

اگر به دنبال بالاترین کیفیت شسشتوی فرش هایتان هستید، قالیشویی های پازیریکی سراسر کشور را در وب سایت ما (www.pazirikco.com)جستجو کنید همچنین جهت دریافت اطلاعات و مشاوره در خصوص راه اندازی قالیشویی از مشاوره رایگان تیم کسب و کار پازیریک (3-09916717101) بهرمند شوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    پارسال داذیم به یکی از همین قالیشویان که نام برندش را نمیدانم . فرش ها را شست . وقتی پهن شدن دچار چروک ( بالا پائینی بخاطر همان دور نورد پیچده و گرما خورده) شده بود . هر چه زنگ زدیم مانند برخی وعده دادند و آخر دیگر نیامدند . وهنوز فرش های ما اثرات خود را بعد از دو سال پا خوردن دارد این اشکال بزرگی هست که فرش را خراب کرده و از ریخت میاندازه . کاش میفهمیدم از کدام نوع ماشین بوده تا ضد تبلیغ عمومی نشود . ممکنه یک یا چند و یا همه دستگاهها این مشکل را داشته باشند . خوب هست مسئولان همینجا پاسخگو باشند . و چنانچه دستگاه مشکلی ندارد آدرس شهرستان ها را بگذارند . رفتم در سایت ندیدیم
    • پازیریک IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      1 0
      دوست عزیز سلام فرش شما به دلیل استفاده از آبگیرهای دیگی خراب شده. متاسفانه هنوز هم در بسیاری از قالیشویی ها پس از شستشو برای آبگیری فرش از دستگاه گریز از مرکز غیراستانداردی استفاده میکنن که دقیقا مثل یک دیگ یا قابلمه بزرگه و برای جا دادن فرش توی این دیگ مجبورن فرش را چهارلا کنن، به دلیل وزن بالای فرش خیس، همچنین وارد شدن نیروی گریز از مرکز، تار و پود فرش دچار کشیدگی شده و حتی با پهن کردن و پا خوردن هم اصلاح نمیشه . این مشکل بوسیله دستگاه آبگیر لوله ای دوربالای پازیریک حل شده. چون فرش به شکل لوله ای در آبگیر قرار میگیره و نیروی گریز از مرکز به صورت یکنواخت به فرش اعمال میشه فرش بعد از آبگیری دچار شکستگی یا چین و چروک نمیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس