روحانی نمایه

رئیس جمهور در واکنش به طرح راهبردی مجلس برای رفع تحریم‌ها گفت: بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند، کارشان انجام بدهند.

 به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ آذر) در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با اشاره به افتتاح طرح های مربوط به برق و توزیع برق در سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی به ارزش ۳۶ هزار میلیارد تومان اظهار داشت: همه ما می دانیم که صنعت برق چقدر برای ما اهمیت دارد و زیرساخت تولید و تحول و رفاه مردم است.

وی با بیان اینکه در سال های قبل و مخصوصاً در جنگ تحمیلی روزهایی بود که مردم بیش از چند ساعت برق نداشتند و گاهی بیمارستان‌های ما هم برق نداشت،‌گفت: یکی از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم این است که قطعی برق نداشتیم و اگر هم بوده موارد بسیار محدودی بوده و در این سال‌های اخیر وزارت نیرو از مردم طرح استمداد کرده و هرکجا مردم با قدرت وارد شوند به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کنیم.

روحانی با بیان اینکه ما سالی ۲۵۰۰ مگاوات برق را در این دولت اضافه کرده‌ایم و تا پایان دولت به حدود ۲۰ هزار مگاوات برق جدید و شاید هم کمی بیشتر خواهیم رسید، تصریح کرد: این در حالی است که در آغاز انقلاب کل برق کشور ۷ هزار مگاوات بوده و این نشان می دهد که ما سه برابر اندازه برق رژیم گذشته فقط در این دولت برق تولید کرده‌ایم و این کار بسیار ارزشمندی برای کشور است، مخصوصاً وقتی با کیفیت ضمیمه می شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز تلفات برق ما ۹درصد است و این بسیار مهم است چون پایداری شبکه ما اضافه می‌شود و اتصال برق و سنکرون شدن شبکه برق ما با همسایگان انجام می گیرد، اظهار داشت: روستاییان عزیز ما از برق استفاده می کنند و دولت تدبیر و امید برق روستاهای ۲۰ خانوار را به پایان رساند و ما امروز در کشور روستای ۲۰ خانواری نداریم که دارای برق نباشد و الان در فکر روستاهای ۱۰ خانوار هستیم که آنها هم برق دار شوند.

وی افزود: اینکه در هر ماه ۳۵ روستایمان به شبکه برق متصل می شود بسیار مهم است و اساساً دولت تدبیر و امید دولتی بوده که در تمام زمینه ها تحولی که در روستاها ایجاد کرده چه از لحاظ گاز و چه از لحاظ برق و آب و ارتباطات و بهداشت و راه و آموزش قابل مقایسه با دولت‌های قبل نیست.

روحانی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش آموزش خاطرنشان کرد: در مجموع در دولت تدبیر و امید مدارس غیر استاندارد و کپری که به صورت ساختمان نبود تقریباً در این دولت به طور کامل جمع شد و برای روستاها کار بسیار بزرگ و عظیمی انجام گرفته و انشالله ادامه پیدا می کند.

وی افزود: امسال درست است که ۲۵۰۰ مگاوات برق تولید و نیروگاه های جدید را تاسیس کرده ایم اما رقم بالای حدود ۴هزار مگاوات برق مجازی ایجاد کرده‌ایم و این یعنی برقی که ما باید نیروگاه میزدیم تا در لحظه پیک بتوانیم برق را اداره کنیم و خاموشی ندهیم، کمک مردم و تغییر ساعات استفاده از برق کاری شد که ما توانستیم از این سرمایه گذاری‌های غیر ضروری بی‌نیاز شویم.

روحانی با بیان اینکه رشد برق ما در سال های قبل حدود ۵ درصد امسال حدود یک درصد بوده است و این به این معنا است که مردم ما کاملاً همراهی کرده‌اند، اظهار داشت: کار خوبی که دولت مصوب و اعلام کرد مسئله برق امید بود که آثارش در پایان ماه آذر اعلام می‌شود که مردم عزیز ما آنهایی که کم مصرف هستند از دادن پول برق معاف می‌شوند این هدیه کوچکی است برای آنهایی که صرفه‌جویی را به طور کامل مد نظر قرار می دهند. رقمی حدود ۳۰ درصد مردم دارای برق مرجانی می‌شوند و این کار به زودی در مورد آب و گاز هم انجام خواهد شد و یکی از آثار ماندگار دولت تدبیر و امید بر امید هست و این مسئله به زودی برای آب و گاز هم انجام خواهد شد تا مردمی که کم مصرف و به طور طبیعی محروم هم هستند پول آب و برق و گاز نخواهند داد.

رئیس جمهور افزود:  نکته ای که سالها پیش امام فرمود ما آب و برق شما مردم مستضعف را مجانی می‌کنیم در این دولت تحقق پیدا کرد و آنهایی که به ناروا توهین می‌کردند و می‌گفتند آنچه امام گفته عملیات شدنی نبوده و نخواهد بود که اتفاقاً عملیاتی شدنی هست و شود و در این دولت انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما در شرایط تحریم هستیم و کلمه تحریم هم دقیق نیست و ما در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم جنگی که در این سه سال به ما تحمیل شد از لحاظ اقتصادی به مراتب بدتر است،‌گفت: جنگ هر سال نظامی اقتصادی بود و البته جنگ سیاسی هم بود ولی عمدتاً جنگ اقتصادی بود و هیچ کس نه آمریکا و نه اروپا فکر نمی‌کرد ایران در این جنگ اقتصادی سه سال گذشته به خوبی مقاومت کند و  بسیاری از رهبران دنیا به صراحت از من سوال کردند که شما کشور را چگونه اداره می کنید و چگونه توانستید اداره کنید.

روحانی ادامه داد: درست است که مردم ما در رنج و زحمت و مشکلات هستند و مردم مقاوم بودند و ما را یاری کردند اما در این سه سال تحریم، آب و برق و گاز قطع نشد ما نیازمند نشدیم که گازوئیل و بنزین را از خارج بخریم بلکه صادر کردیم و در این سه سال ما در گندم خودکفا بود می‌توانستیم و در این سه سال تحولات بزرگی در بهداشت و درمان به وجود آورده ایم و در فقط یک سال اخیر ۱۱ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده که در تاریخ ایران بی نظیر است.

رئیس جمهور تاکید کرد: آنهایی که چشم بینایی ندارند که خدمات دولت را ببینند باید مقداری دقیق بشوند و ببینند دولت در شرایط سخت البته با کمک مردم و شرکت‌های خصوصی و عمومی غیر دولتی و قوای دیگر و نیروهای مسلح که همه به کمک ما آمدند، هم کشور را اداره کردیم و هم بدترین سیل و زلزله‌ای که آمد را توانستیم اداره کنیم و در عین حال تحریمی که از سال ۹۷ شروع شد و بدترین تحریم بود را در سال ۹۸ مهار کردیم. از پایان بهار ۹۸ هم تورم ما آرام‌آرام کاهش پیدا کرد و هم رشد اقتصادی ما افزایش یافت و رشد اقتصادی ما در سال ۹۸ مثبت بود.

روحانی با بیان اینکه در پایان سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ با مصیبت جدیدی به نام کرونا مواجه شدیم که موضوعی هست که همه دنیا دچار آن شد و رشد اقتصادی هم در این کشورهای بزرگ یا کاهش پیدا کرد و یا منفی شد، اظهار داشت: البته فشار به ما هم وارد شد اما در عین حال از این معضل هم عبور می‌کنیم و امروز شرایط نسبت به کشورهای پیشرفته غربی بدتر نیست و در مقایسه با برخی کشورها شرایط ما بهتر است و می بینیم که با یک برنامه‌ریزی خوب ظرف دو هفته‌ای که گذشت توانستیم شرایط را تا حدی کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه برادران عزیز و همه آنهایی که در کشور و در در مجلس و قوه قضاییه و نیروهای مسلح  مشغول خدمت هستید و همه دست به دست هم بدهیم و در پی ایجاد امید و ثبات باشیم و برای حل این مسئله عجله نکنیم و هول نشویم، تصریح کرد: دولت اگر موفقیتی به دست آورد کاملاً تقدیم شما می‌کند و اصلاً غصه این را نخورید که این دولت مسائل را تمام می کند. نه؛ شما حل کنید و ما دست همه آنهایی را که به ملت ما کمک کنند می‌بوسیم و بگذارید کسانی که تجربه بیست و چند ساله در این باره دارند و می‌دانند باید چه کار کنند و در دیپلماسی موفق بوده اند و دیپلماسی آمریکا را بارها در این سه سال در سازمان ملل شکست داده اند، با تأنی و دقت کارمان را انجام دهیم و از شما هم خواهش می‌کنیم که یاری و کمک کنید چون همه برادر هستیم به هدف واحد داریم.

رئیس جمهور در عین حال افزود: البته ما می دانیم که هر قوه هر کاری که می‌کند نیتش خیر است و می خواهد کمک کند و کار را سریعتر انجام دهد اما با هم مشورت کنیم و هماهنگ باشیم و همفکری کنیم تا کارها را دقیق تر و پخته تر پیش ببریم و پیش خواهیم برد.

روحانی تاکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و مقاومت مردم اصل اساسی است و اگر دولت و نظام پیروز شوند در سایه مقاومت است و رهبریِ رهبر انقلاب و مقاومت مردم دو پایه اساسی برای برای موفقیت ما در همه روزهای سخت بوده و امروز هم مسیر مقاومت ما و هدایت رهبری مسیر پیروزی ما خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    72 0
    یعنی 80 میلیون نفر کورن؟
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      11 0
      بله بحمدالله دولت تدبیر در اکثر زمینهای موجود عملکرد قابل توجهی از خود ارائه داد رساندن نرخ ارز از ۳۴۰۰ تومان به ۳۵هزار تومان، رشد اختلاس اعم از مدیران دولتی وغیره به بالای بی سابقه در جمهوری اسلامی ،بیکار شدن بیشتر جوانان وافتادن در واردات جنس بنجل و قاچاق ، بسته شدن کارخانه جات تولیدی داخلی و رونق کارخانه جات دیگر کشورها ،افول پاسپورت ایرانی بعد از افتاب تابان برجامی که خدا نازل کرد اینکه به ۴۵ هزارتومان یارانه احتیاجی نیست باید برویم به سمت کوپن و بازار جدید تولید بازار سیاه های جدید شرطی شدن توهم مذاکره با جناب بایدن در همه زمینه های موجود و مثنوی هفتاد من از مشکلات بوجود امده و تو بخوان‌ از این ....!!
    • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      6 0
      رئیس دولت تدبیر بیمار شده به سندروم سنگ پا قزوین
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      6 0
      راننده ای در اتوبان خلاف جهت رانندگی می کرد، از رادیو اعلام کردند مواطب باشید یک دیوانه در اتوبان جهت خلاف حرکت می کند! دیوانه گفت رادیو اشتباه کرده یکی نیست یک عالم دیوانه خلاف جهت رانندگی می کنند.
    • SE ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      5 0
      اگر برجام موفقیت است که باید گفت هنوز در توهم هستید
  • DE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    53 1
    باور غلط همین است که اقای روحانی تصور می کند هر ان چه که می کند و در نظر دارد انجام دهد. بهترین وتنها راه گشایش مشکلات کشور است. در صورتی که عملکرده 7 سال دولت ایشان برای کشور نتیجه ای جز رکود و تورم و بد بختی مردم نبوده است. چون بجای تلاش و کوشش و استفاده از نیرو داخل فقط دل به برجام و ایجاد رابطه با استکبار و امید به کمک سلطه گران داشت. حال همه شکست های خود را به تحریم ها حواله می دهد .درست مانند یک دانش اموز درس نخوان و تنبل که همه را مقصر مردود شدن خود می داندو قبول ندارد خود درس نخوانده است. کدام مدیر دانا و حتی انسان عاقلی انتظار کمک از دشمن دارد؟
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      19 0
      خبر نداره قیمت ها چنده فکر میکنه مردم توی پول غلت میزنن به خدا هرروز از خونه میرم تا برگردم چند نفر جلوم میگیرن
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    54 0
    بسه دیگه،یه کم خجالت هم چیز خوبیه
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    53 2
    بگذارید کسانی که بارها و بارها در پلی استیشن جام جهانی را بردند سر مربی تیم ملی فوتبال ایران شوند.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      27 2
      احسنت !
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    49 0
    تو رو خدا با این تجربه دیپلماسی چیزی جز خاری و خفت برای مملکت بار نیومد .
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    77 0
    چند سالی بود که قطعی برق نداشتیم ، صف گوشت نداشتیم ، صف تخم مرغ نداشتیم صف مرغ نداشتیم و خیلی صفهای دیگه الان به برکت حضور شما حرفه ای ها و ژنرالهایتان همه اینها را که داشت به نوستالژیهایمان تبدیل میشد دوباره دیدیم و لمس کردیم اگر کسی جلوی شما را نگیرد ما را به قحطی نود سال پیش برمیگردانید.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      22 0
      احسسسسسسسسسسسسسسسسسنت. کوپن هم نداشتیم که برامون اورد
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    46 0
    تجربه موفق ديپلماسي؟؟!!!
    • NL ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      22 0
      سنگ پا قزوین
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      آقا سنگ پای قزوین دیگه بدرد نمی خوره سنگ پای سرخه بهتره
  • محسن IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    52 0
    کسی دقیقا میدونه این آدم چی داره میگه ؟
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      28 0
      خودش هم نمی فهمه! فقط قراره تا می تونه تو این ماههای آخر بره رو اعصاب ملت...
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    29 0
    روحاني دچار سندرم خود بزرگ بینی شده و فکر میکنه تمام کارهاش درسته مثلا فتنه بنزین از نبوغ ایشون بودفکر میکنه مردم همه موافقش هستند
    • مهدیان IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      1 1
      عجب!
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    46 0
    بابا نتبجه مسامحه این میشه دیگه حالا طلبکار هم شده بخدا قسم این بابا را باید باز خواست کنند فردا میگه تمام این دستاوردهای انقلاب در زمان دولت من اتفاق افتاده و تورمرانی فساد و بی ارزش کردن پول ملی و اعتبار ایرانی همش دولت های قبل مقصر هستند یکی نیست بگه تو جرات نمی کنی پایت را دوقدم آنطرف تر بگذاری آنوقت ادای انسان های نترس و پر نلاش ومجاهد و دلسوز را در میاری
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    29 0
    چقدر وقیح!! تجربه موفق دیپلماسی ؟؟؟کدوم توفیق ؟ میتونی چند تاش نام ببری تا ملت هم متوجه بشه ؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    20 0
    سلام، از علمای کشور میخواهم که به آقایا ن تذکر بدهند، که اینقدر به مردم شریف ایران تهین نکنند.
  • عباس IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    36 0
    عجب رویی داره این موجود دست قوم بنی اسراییل را از پشت بسته
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    13 0
    وی با بیان اینکه در سال های قبل و مخصوصاً در جنگ تحمیلی روزهایی بود که مردم بیش از چند ساعت برق نداشتند .خدا را شکر که یکی از دستاوردهای دولت را دیدیم . قطع نشدن برق . خخخ.
  • ابوالحسن IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    25 0
    رو که نیست، سنگ پای قزوینه
  • وطن دوست TR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    23 0
    تنها چیزی که بعد برجام تغییر نکرده رنگ ریشت بوده خودت را ناراحت نکن مردم به جای تو محو شدند تو مواظب رنگ ریشت باش
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    19 0
    خنده آمد خلق را..........
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    24 0
    جنسش اصل اصله تا توانسته و توانستند کشور را به زمین زدند بهترین ها مون و دانشمندانمون رو از کار اصلی به کارهای فرعی وادار کردند از اختلاس که اصلا معیاری برای سنجش اون وجود ندارد حالا صاف صاف توی چشم ملت نگاه میکند توقع تشکر هم دارد این خدمات شما را اگر تیکه تیکه کنیم و هر کدام را در یک سال به یک کشور بدهیم، اون کشور از روی زمین نیست و نابود میشه خجالت چیزی است که شما ندارید که بخواهید بکشید
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    56 0
    شما تجربه دارید شرم هم دارید چرا اینقدر دروغ می گویی دست از سر مردم بردار عقل کل
  • Mjp. Shiraz IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    16 0
    زررررشکککک.. کدوم کارانجام دادی یموردمثال بزن؟؟!! بجز اقتصادویران وتضعیف کردن ابهت وقدرت ایران چه کاردیگه ای کردی؟؟ این منظورش کارای منفی بوده ک هیچ دولتی اندازه این لیبرالهاانجام نداده کارای منفی وویران گر
  • آعلی یار IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    32 0
    حسن،،،،،،،،، تو اصلا تو باغ نیستی .
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    16 0
    در تعجبم از اینکه روحانی میدونه وقتی از این حرفها میزنه دستکم 70 میلیون نفرین براش حواله میشه اما بازم تکرار میکنه
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    17 1
    رسما داره به شعور ملت توهین می کنه
  • دیده بان IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    13 1
    به قول بازیگر سریال پایتخت: من دیگه حرفی ندارم !!!!
  • 1400 IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    16 1
    هی عمو شاید تو باشی،ولی ما نیستیم
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    23 0
    آخه مگه از لونه ات بیرون میای که با قوای دیگر مشورت هم بکنی؟؟وقیح تر و بی عرضه تر از روحانی!!من تو دنیا سراغ ندارم
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 0
    دیپلماسی موفقت رو هم دیدیم جوری صحبت میکنه که انگار با یه عده آدم کور طرفه وقاحت هم حدی داره
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 0
    آنوقت تو تجربه موفق دیپلماسی داری یا آن وزیر خارجه ظریفت؟؟!! ، کدامتان؟؟!!
  • حسن IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    12 1
    ای مش حسن .! ای امپراطور قفلها تا میتونی از خودت تعریف کن چون فقط مورد تایید خودت و دوروبریات هستی.. راستی ستاد مقابله با کرونا چرا جلسه امروز رو کنسل نکرد؟ ولی دیروز ...
  • حسام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 0
    خدایا اینا عجب رویی دارن ...
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 0
    مگه میشه ؟؟؟؟؟؟//
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    12 0
    شما تجربه موفق خرابکاری داشتین نه دیپلماسی حتی دشمن هم نمیتونست اقتصاد کشور رو تا این حد به قهقرا ببره اما شما دوستان .....
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    20 0
    دهنمون باز نکن ببین ... زدی به مملکت
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    18 0
    زیر سوال بردن دستاوردهای کشور را هم شما یاد جامعه دادید. کاری کردید که هر اقدام مثبتی انجام میشه باور نمیشه یا فکر میشه اون کار غلط هست
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 10
    واقعا راست میگه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    12 0
    سنگ پا باید بیاد جلوی بعضی ها لنگ بندازه
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      سنگ پا فقط سنگ پای سرخه
  • محمود IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    15 0
    8 ساله مردم رو بدبخت کردن بعد میگن چشاتونو باز کنید.
  • م IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    15 0
    تجربه ما ملت این است که شما غرب پرست ها در مسیر غلطی تجربه اندوخته اید به قول خودتان با بیست سال تجربه وادادگی و اعتماد بیجا به حزب الشیطان کی باید سرتان به سنگ بخورد
  • امیر IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    لعنت هاشو برای واشنگتن بفرستید کف و سوت و هوراشو واسه من!
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    آقای شیخ حسن! بلا نسبت! شما ماشاء الله تجربتون خیلی بیشتر از 25 سال هست. شکسته نفسی نفرمایید. شما سابقه و تجربه 70 ساله دارید . البته دیگران هم این تجربه را دارن. منتهی دیگران یاد گرفتن هر جایی تجربهشون رو خرج نکنن؛‌اما شما در هر جا و هر مکان از تنها کاربلدیت استفاده میکنی.
  • DE ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 0
    بگذارید آن‌هایی که تجربه موفق دیپلماسی دارند، کارشان را انجام دهند همانهایی که تحریمها را قلمبه ای و یه هوکی وبالمره در یک لحظه برداشتند . دیوار پیاده روها و سایه جنگ را درون قلب رآکتور زیر بتن کردند و دلار امریکا را به نابودی کشاندند و ۳۰هَزار کردند...وصدها فایده دیگر این تجربه موفق دیپلماسی ساده بدست نیامده.کلی مخارج سفر و هتل و شام وناهار هزاران سمینار...حق ماموریت میلیونها کار/ساعت بحث و جدل کل مردم....بخدا سرم درد گرفت تو این ۷ سال چند قرن وقت مردم برباد رفت به خضعبلات هی هات
  • سید IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    این لباس مقدس ...
  • ش. AE ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 0
    کدوم کار جناب رئیس جمهور؟؟؟؟ که بچه های این دیپلماسی مزخرف در آمریکا و اروپا اقامت پیدا کنن مگه این ۸ سال چه گلی به سر این مردم زده شده اگه مقام معظم رهبری و بچه های خالص سپاه مثل سردار دلها مثل بقیه این مخلصان این مرز و بوم نبودن ایران به باد رفته بود کدوم دیپلماسی ؟؟؟؟ کدوم کار ؟؟؟ باید برای حق خودمون گردن کج کنیم ؟؟؟کجاست قاطعیت ؟؟؟؟
  • خادم IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    تجرببات موفق!!!! خنده آید خلق را زین سخن ... میگم یخچالمون مرغاش پردرآوردن دیگه خبری ازشون نیست ... تو اقتصاد و سیاست و فرهنگ ...
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 0
    تا اونجایی که یادم میاد عضو اصلی تیم مذاکره که از بالکن هتل کوبورگ هم برای مردم دست تکان میداد حسین فریدون بود. احتمالا یکی از این افراد موفق در دیپلماسی ایشون هستن ! مشرق بهتره این عکس رو از آرشیو پیدا کنه و کنار خبر تجربه موفق داران دیپلماسی درج کنه .
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 0
    ایشون نامزد خوبی برای سنگ پای طلایی هستن.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 1
    توهين وهتاكي اين فرد به مجلس ، قوه قضائيه وملت حد يقف ندارد!؟
  • سیدعلی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 1
    فرصت ۷ساله بر ای شما کافی نبوده که با افراد بقول خودتان باسابقه نتوانستید هوشمندی لازم در بستن توافق برجام و اجرای آن را اعمال کنید حالا هم دست از نیش و کنایه بر دارید و طبق وظیفه ذاتی خود قانون مصوب مجلس را اجرا کنید
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 1
    چشم حتما جناب پریزیدنت.......هشت سال منتظرنشستیدوکشوررا تعطیل کردید،هشت سال هم روش،!!!
  • علیرضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 1
    ماکه دستمون به این اقا نمیرسه توروخدا هرکی میتونه به گوشش برسونه که فقط یکی از موفقیتاشو برامون نام ببره
  • پهپاد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    9 0
    اولا: اون روز که دولت مردِ قبلی مثل تراکتور داشت کار میکرد، تو گفتی مردم باید اقتصاد را توی سفره هاشون ببینند. یعنی تمام آمار و کار کردن ها (که حتی رهبر هم تایید میکرد) را ندید گرفتی. اگر مردم به زعم شما ناسپاس شدند، از خود شما این ناسپاسی را یاد گرفتند. ثانیا: شما هربار مذاکره کردی، ننگ برای ملت به ارمغان آوردی، اگه راست میگی، یک لیست از مذاکراتت ارائه بده تا با تجربیات شما آشنا بشیم.
  • پهپاد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 0
    رئیس جمهور افزود: نکته ای که سالها پیش امام فرمود ما آب و برق شما مردم مستضعف را مجانی می‌کنیم در این دولت تحقق پیدا کرد این هم تهمتی که بارها جواب داده شده و باز ایشان تکرار میکند. کی امام فرمود آب و برق را مجانی می کنیم؟ برای اطلاع بیشتر در آپارات جستجو کنید ببینید حرف امام دقیقا چه بوده؟ چرا ایشان اینقدر نسبت به مواضع امام بیگانه است؟
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    9 0
    تجربه موفق دیپلماسی در درنوردیدن مرزهای تحریف و ....
  • حسن IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    9 0
    شماها مرزهای موفق دیپلماسی رو جا به جا کردید
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 0
    ترسوها حق ندارند حرف از عقلانیت بزنند
  • مشت مهدی علیرضایی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 3
    اصلا همه صحبتهای ایشان غلط حداقل به وحدت برسید مثل این میمونه برای انجام یک کار بزرگ در یک خیابان عریض همه کنار هم کارراجلوببرند گ
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    9 0
    بله نتیجه تبم با تجربه روحانی شده تعهدات و محدودیت ایران و بی تعهدی و بدوت محدودیت کشورعای غربی تحریم مردم و تعطیلی انرژی هسته ای و اقتصاد مریض همزمان با اجرای تعهدات ایران واقعا عجب رویی داره !!
  • عباس IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    حالا الحمدلله تااینجاش طلیعه سحرومن دیدم انشالله اون بخش آخر حرمشم من ببینم خیلی نگران کار مخالفانم هستم اونم ببینم من کاری دیگرباکارشماندارم
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    سلام، درود بر دیپلماسی موفق که برجام را نخوانده امضاء کردید!!!!!!!
  • س IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    الله: فَرِحَ الْمُخَلَّفُونَ بِمَقْعَدِهِمْ خِلافَ رَسُولِ اللّهِ وَ کَرِهُوا أَنْ یُجاهِدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَ قالُوا لا تَنْفِرُوا فِی الْحَرِّ قُلْ نارُ جَهَنَّمَ أَشَدُّ حَرًّا لَوْ کانُوا یَفْقَهُونَ به کسانی که بر خلاف(فرمانِ)رسول خدا،از جهاد سر باززدند واز خانه نشستن خود شادمان شدند واز اینکه با اموال و جانهای خود در راه خدا جهاد کنند،کراهت داشتند و(به دیگران نیز) گفتند در این گرما(برای جنگ)بیرون نروید! بگو:آتش دوزخ،سوزان تر است اگر می فهمیدند. حکم رهبر و حاکم جامعه اسلامی : دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدانها اشتغال داشت.
  • حامد IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    چطوری حقوق دان شما که سرهنگ نبودی.
  • س IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    فَرِحَ الْمُخَلَّفُونَ بِمَقْعَدِهِمْ خِلافَ رَسُولِ اللّهِ وَ کَرِهُوا أَنْ یُجاهِدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَ قالُوا لا تَنْفِرُوا فِی الْحَرِّ قُلْ نارُ جَهَنَّمَ أَشَدُّ حَرًّا لَوْ کانُوا یَفْقَهُونَ به کسانی که بر خلاف(فرمانِ)رسول خدا،از جهاد سر باززدند واز خانه نشستن خود شادمان شدند واز اینکه با اموال و جانهای خود در راه خدا جهاد کنند،کراهت داشتند و(به دیگران نیز) گفتند در این گرما(برای جنگ)بیرون نروید! بگو:آتش دوزخ،سوزان تر است اگر می فهمیدند. حکم رهبر و حاکم جامعه اسلامی : دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدانها اشتغال داشت. این میزان ، تحلیل و سنجش با عزیزان !!!
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 2
    "بگذارید آن‌هایی که تجربه موفق دیپلماسی دارند، کارشان را انجام دهند/ تحولی که دولت تدبیر و امید ایجاد کرده قابل مقایسه با دولت‌های قبل نیست/ آنهایی که چشم بینایی ندارند که خدمات دولت را ببینند باید مقداری دقیق بشوند" ترامپ هم با همین طرز تفکر در سازمان ملل خود را بهترین دولت آمریکا در طول تاریخ خواند و حاضرین به او خندیدند
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    همه کورند ایشان بیناست
  • محسن IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    شما که قبلا" از پشت شیشه ماشین نظر سنجی میکردی گرانی و ناراحتی مردم را نمی دیدی جال که چند ماهه از توی اطاق شیشه ای بیرون نیامدی از اونجا همه جا را گل و بلبل میبینی حالا به ملت میگی کورند ؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و این ترور اخیر دانشمند هسته ای نتیجه دیپلماسی شماس چون میدونستن دولت ایران کوتاه میاد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    علی برکت الله
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    با ارزو بهترینها. انشاالله یک اینده خیلی خوب پیشرفته داشته باشیم
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    این دیپلماسی ات فقط به دشمن کمک کرد
  • دلسوزه IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    راست میگه ایشان در دیپلماسی خرابی خبره ست‌ وقتی تمام امیدشو متوجه غرب میکنه و موقع برجام ب رییس جمهور چین دز ایران که با بسته چندصدمیلیاردی اومده بود بی محلی میکنه و فکر میکنه جایگاه چین همطراز افغانستانه حق داره این ادعا رو داشته باشه. اونایی که باعث شدن وطن دوستان واقعی در حاشیه قرار بگیرن و یا از کشور مهاجرت کنن و امثال ایشان رو به این جایگاه رساندن باید جوابگو باشن
  • بچه شیعه IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    دولت قصد داره با اهرم بانک مرکزی ارز را گران کند و به مجلس دهن کجی کند. تقصیر گرانی هم گردن طرح مجلس بیاندازد
  • علی اکبر باقری IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    آقای رئیس جمهور از کدام موفقیت دیپلماسی سخن میگویی واقعا روت میشه بسه دیگه
    • ناشناس IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      4 0
      ازماست که برماست
  • امیرمسعود NL ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    بعضی حرف های بیشتر شبیه شوخیه. یکی این بنده خداداد از برق بکشه.
  • علی سجادی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    یعنی واقعا به نظر خودت تو دیپلماسی ت موفق بودی؟؟؟!!!! این همه رو از کجا آوردی، این اعتماد بنفس و از کجا آوردی؟؟ دیگه می خوای با این همه تجربه بیست و اندی ساله با کشور چیکار کنی آخه؟؟؟
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 6
    رئیس جمهور بعدی ما سید محمد حسن ابوترابی،کارش درسته
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 0
      واقعا؟!!!!!!! این بازی از طرف خط بنفش!؟
  • شیراز IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    شما ۵ سال مثلا مذاکره کردید و تمام برگه های برنده(هسته ای) را دادید تا به اعتراف خودتون تحریم ها برداشته شود.که برداشته نشد. حالا با کدام برگ برنده می خواید مذاکره کنید تا ترحیم ها رو بردارند.اصلا چرا باید بردارند. آیا این دشمنان دلشان به حال ما سوخته.خوب اگه سوخته نیاز به مذاکره مجدد نداره همین حالا بردارند. باور کنید اینها دوستان ما نیستند و تحریم هارو برنخواهند داشت..
  • عباس IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    خودگویی خود خندی عجب مرد هنرمندی
  • DE ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    4 0
    قالیباف: آقای روحانی کسی هول نشده است؛ از قضا همه ما و مردم ۸ سال است منتظریم کاری کنید.
  • ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    5 0
    واقعا منتقدان دولت کوردلند و نمی بینند که چطور قیمتهای مواد غذایی، مسکن، بهداشت و درمان، آموزش.... دائما در حال ریزش است و تا پایان عمر شریف این دولت خدمتگزار همه چیز رایگان خواهد شد. تا 1400 با اختلاس طلبان. علی برکت الله
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    جل الخالق!! ای سنگ پای قزوین! مارو ببخش که عمری درباره تو اشتباه کردیم!!! سنگ پا اینه! بقیه اداشو هم نمیتونن دربیارن(این معمولا برای اشیا از جمله چوب خشک به کار میره، که ای کاش جای تو یه چوب خشک رییس جمهور بود، وضعمون بهتر بود)
  • حسین IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    آقای روحانی هفت سال است که مستقیما همه تخم مرغهای را در سبد مذاکره وبرجام با روش دیپلماسی گذاشتی ، خروجی برجام قرار بود به قول خودت لغو دفعتن و سریع تحریمها باشد، ولی در عمل روزگار مردم سیاه شد و در عمل تحریمها تشدید پیدا کرد، واقعا که پر رویی هم حدی دارد، زندگی لاکچری داری و از احوال مردم خبر نداری که نانشان خون شده ، باور کن خودت هم پیش وجدان خودت اگر بنشینی و واقعا بررسی کنی میبینی در مذاکره سر ملت ایران با روش دیپلماسی که رفتی ، کلاه گشادی سر مان گذاشتند
  • US ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    رئیس جمهور باید بیشتر از بقیه مردم به قنون پایبند باشد. مگه شما سوگند نخوردید که به قانون اساسی پایبند باشید؟ پس چرا در برابر مجلس می ایستید؟ این چه سوگندی است؟
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    پز عالي وجيب خالي!
  • روحانی IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    اگر تورم، رکود اقتصادی ، بیکاری، واگذاری و تعطیل کردن صنایع، برجام، نفوذ جاسوس ها و ترورهای اخیر دست آورد نیست. پس چی دست آورده؟ برید خدا رو شکر کنید
  • صهبا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    جل الخالق!! ای سنگ پای قزوین! مارو ببخش که عمری درباره تو اشتباه کردیم!!! سنگ پا اینه! بقیه اداشو هم نمیتونن دربیارن
  • محمد IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    سلام علیکم یکی بیاد منو حالی کنه این آقا ریس جمهور کجاست و درباره چه کشوری صحبت میکنه چون من نمیتونم تو نقشه پیداش کنم
  • مجید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    نعمت روی زمین قسمت پُررویان است/خون دل میخوردآنکس(ملت)که حیایی دارد
  • محمدایوب IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    احسنت یا شیخ تجربه ات مارو کشته قبلاً درزمان ریاست جمهوری سلف جناب شیخ مرحوم به ارزو رسیده چون قبل فوت فرمودند. حالا که روحانی رای اورد من راحت میمیرم. میخواستند رییس جمهوری ایشان را مادام العمرکنند چون دران زمان هم شق القمرشده بود تورم بیش از۵۰درصدشده بود حالا هم ریاست این شیخ باتجربه وحقوقدان. وزبان دنیا دان وتعامل با دنیا بلد. وتحولی که در هیچ دولتی نبوده در دولت ایشان بوده. پدر دنیا به لحاظ. رو. در تمام اعصار مقام اول را کسب کرده را مادام العمرکنند. ودرمورد بازکردن چشم شیخ عزیز شکسته نفسی نفرمایید هرکه دربازار جهت خرید کالای مورد نیاز زندگی روزانه. قدم بگذارد نیاز به چشم ندارد وکورهم باشه باپوست وگوشت و خون خود لمس می‌کند وازعمق وجودخود وازصمیم قلب دعا گوی شما هستند. البته به قول لرهای عزیز ...
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    البته هر چه می کشیم حقمان است خودمان انتخاب کردیم چوبش راهم می خوریم باید هم هرچه می گوید درست باشد چون خودش هم می داند
  • جواد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    مشکل نداره مردم و کشور نیاز داشت تا مدتی یه چنین ادمهایی بیان و کشور رو تا چند سال دیگه بیمه کنن در مقابل فتنه های اخرزمانی و مسیر حق و باطل مشخص بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس