ترامپ: اگر تقلب وحشتناکی را که رخ داد ریشه کن نکنیم دیگر کشوری نخواهیم داشت

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در اظهاراتی به شدت از روند برگزاری و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوامبر انتقاد کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی ۴۶ دقیقه‌ای که در فیس بوک به اشتراک گذاشته است، بار دیگر ادعاهای خود درباره سرقت انتخابات و تقلب گسترده از سوی حزب دموکرات را تکرار کرده است.

بر اساس این گزارش، اظهارات ترامپ در حالی است که شکایت های حقوقی ستاد وی در ایالت های مختلف تاکنون هیچ موفقیتی به همراه نداشته است و قاضی ها این شکایت ها را به دلیل عدم استناد به شواهد و مدارک معتبر رد کرده‌اند.

سخنرانی جدید ترامپ بار دیگر به تئوری های توطئه و ادعاهای انتخاباتی وی اشاره دارد که طی روزهای اخیر نیز در توئیتر اقدام به طرح آن کرده است.

ترامپ تاکنون هیچ سند و مدرکی را برای اثبات این ادعاها ارائه نکرده ولی در عین حال گفته است که ستاد انتخاباتی اش همه اسناد لازم برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت های مهم و کلیدی را به دادگاه ها ارائه کرده است.

ترامپ ادعاهایی را درباره ماشین های رای گیری مطرح کرده و مدعی شده است که ماشین های رای گیری میلیون ها رای غیرقانونی را در ایالت های مهم و حساس ثبت کرده‌اند.

ترامپ گفته است که شمارش آرا باید در شب انتخابات قبل از شمارش آرا پستی، تمام می شد.

وی افزود: اگر تقلب گسترده و وحشتناکی را که رخ داده است، ریشه کن نکنیم، دیگر کشوری نخواهیم داشت.

ویلیام بار دادستان کل آمریکا گفته است که این وزارتخانه هیچ گونه سند و مدرکی دال بر بروز تقلب گسترده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را کشف نکرده است.

ویلیام بار به آسوشیتدپرس گفته که دادستان‌های فدرال و اف‌بی‌آی تحقیقاتی درباره ادعای تقلب در انتخابات انجام داده‌اند، اما هنوز مدرکی که صحت این ادعا را تایید کند، به دست نیاورده‌اند.

ستاد انتخاباتی ترامپ بار دیگر ادعاهای تکراری مطرح شده در سایر ایالت ها درباره آرا پستی و قانون شکنی گسترده را مطرح کرده است. این شکایت ها قبلا نیز در سایر ایالت های آمریکا از سوی دادگاه ها رد شده است.

دونالد ترامپ نیز که پیش از این در پیامی توئیتری تأکید کرده است که به هیچ وجه امکان ندارد جو بایدن ۸۰ میلیون رأی کسب کرده باشد، این بار در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: بایدن فقط زمانی می‌تواند به عنوان رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید شود که بتواند ثابت کنند آرای مضحک ۸۰ میلیونی‌اش با تقلب و اقدامات غیرقانونی به دست نیامده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • SE ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 2
    شما مگر ستاد بایدن هستید که می نویسید :" بر اساس این گزارش، اظهارات ترامپ در حالی است که شکایت های حقوقی ستاد وی در ایالت های مختلف تاکنون هیچ موفقیتی به همراه نداشته است و قاضی ها این شکایت ها را به دلیل عدم استناد به شواهد و مدارک معتبر رد کرده‌اند."؟ ترامپ مدارک و شواهد بسیاری را ارائه کرده است اما رسانه ها و سیستم قضایی آمریکا به دستور جهانی سازان کور شده اند و اجازه دیدنشان را ندارند.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 2
    کار خدا بود . آنقدر به مردم ایران ظلم کردی که خدا زمینت زد
  • بنده ی خدا RO ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    به نام خدا سلام ترامپ از زرنگی استفاده نکرد اگر می توانست در یک ایالت که یقین داشت تقلب گسترده در آن صورت گرفته موفق به بازشماری آرا با تطبیق امضا.ء وحداقل چند هزار نفر راکه در انتخابات شرکت نکرده بودند ولی به جای آن ها رای داده بودند پیدا کرده وبه عنوان شاهد به دادگاه می آورد آن وقت اگر همین یک ایالت اثبات می شد دیگر کل سیستم قضایی وسیاسی آمریکامجبور می شدند ایالت های دیگر را هم بررسی کنند ومن یقین دارم که اگر خودترامپ و وکلایش کمی زرنگ بودند نه تنها آرای الکترال حداقلی برای ریاست جمهوری بلکه بدلیل تقلب گسترده کل آرای انتخابات 2020 آمریکابه نفع ترامپ ازبایدن گرفته می شد وهمه ی538 رای الکترال به ترامپ داده می‌شد وبرای اولین باربه عنوان رئیس جمهور مطلق آمریکا اززمان کشف آمریکا لقب می‌گرفت ولی هنوز هم دیر نشده واو اگر موفق به اثبات تقلب گسترده دریک ایالت شود جواز ریاست جمهوری چهار سال آینده آمریکا را خواهد گرفت لطفا یک نفراز کسانی که از دموکرات های آمریکا نفرت داردومی تواند این پیام را به ترامپ برساند این کار انجام دهد.خدا رو چی دیدی شاید ترامپ روش کاراثباط را فهمید وموفق به انجامش شد برای ایران بایدن خطرناک‌تر است چون او وحزب دموکرات همان خواسته های ترامپ را در سر دارند واروپا وحتی چین وروسیه راهم برای فشار بر ایران از طریق شورای امنیت همراه خواهندداشت در صورتی ترامپ تا حدود زیادی تنها بود. یا علی
  • بنده ی خدا IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    به نام خدا سلام در کامنتی که به نام بنده ی خدا ارسال شد ومنتشر هم شده است چند اشکال وجود دارد که اصلاح می گردد : 1)از انتهای کامنت اولین خط کلمه ی «که» بین صورتی وترامپ جا افتاده است 2) از انتهای کامنت هفتمین خط «اثبات کار» درست است که اشتباها «کار اثباط»نوشته شده است 3)از انتهای کامنت نهمین خط «را» بین کار و انجام جا افتاده است با سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس