کدام نمایندگان آذربایجان‌ از رئیسی قدردانی کردند/ تقدیر نمایندگان از برخورد دستگاه قضا با تخلفات خصوصی‌سازی - کراپ‌شده

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از اهتمام مجدانه دستگاه قضائی کشور در برخورد با تخلفات سازمان خصوصی سازی تقدیر کردند.

به گزارش مشرق، نام تعدادی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز در بین امضاکنندگان این نامه به چشم می‌خورد که عبارتند از: سیدحمزه امینی، نماینده هشترود و چاراویماق، یوسف داوودی نماینده سراب، علی علیزاده، نماینده مراغه و عجب شیر، الهوردی دهقانی، نماینده ورزقان، معصومه پاشایی بهرام، نماینده مرند و جلفا و احمد علیرضا بیگی و روح الله متفکر آزاد، نمایندگان تبریز، آذرشهر و اسکو به چشم می‌خورد.

متن نامه تقدیر نمایندگان از آیت الله رئیسی که به امضای ۱۳۳ نماینده رسیده و نسخه‌ای از آن به دفتر مشرق ارسال شده بدین شرح است:

بنام خداوند سبحان

حضرت آیت الله رئیسی

ریاست محترم قوه قضائیه

با اهدای سلام و تحیت

  احتراماً، بدینوسیله مراتب قدردانی و امتنان از اهتمام مجدانه در برقراری عدالت ، صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال در برابر تعرض غارتگران در جریان واگذاری های خلاف قانون سازمان خصوصی سازی به ویژه اقدام قاطع بعمل آمده در ابطال واگذاری شرکت ملی کشت وصنعت و دامپروری مغان اعلام می گردد.

هرچند حامیان تضییع حقوق و اموال مردم با حمایت مستقیم  اعمال فشارهای سیاسی یا بطور غیر مستقیم با تشبث به هر وسیله ممکن و حتی درخواست چشم پوشی از نقض بیّن قانون توسط آن قوه معزز، به هر نحو از انحاء سعی در تطهیر مجرمین و محافظت از متعرضین به حقوق ملت شریف ایران را دارند تا اموال به یغما رفته به هر طریق تحت استیلای آنها حفظ شود، رجاء واثق دارد مجموعه محترم قوه قضائیه با حضور حضرتعالی ضمن مجازات مجرمین ذی مدخل کلیه اموال غارت شده از جمله شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه و ... را به بیت المال باز خواهد گرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس