پیام تسلیت رییس مجلس در پی درگذشت مادر شهید همت

سوره مهر الکترونیک کتاب صوتی «معلم فراری» را با صدای رامین عسگرپور منتشر کرد. این اثر روایتگر بخش‌هایی از زندگی شهید همت است.

به گزارش مشرق، «معلم فراری»، نوشته رحیم مخدومی، دومین اثر از مجموعه پرطرفدار فرماندهان است که به زندگی و بیان خاطراتی از شهید محمدابراهیم همت، از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) می‌پردازد.

کتاب با یک مقدمه با عنوان «یک جور زندگی» شروع می‌شود که شرح مختصری است از زندگی شهید همت. نویسنده در ادامه کتاب، طی هفت فصل زندگی شهید همت را با استفاده از خاطرات همراهان و نزدیکان او روایت می‌کند. مورچه‌های زیر ماشین، آشی که یک وجب روغن داشت، معلم فراری، سلاح زیر برف، پاهای بزرگ، ظرفشوی نیمه شب، وحشت از شیشه، پس‌گردنی و لبخندی که روی سینه ماند عناوین این هفت فصل را تشکیل می‌دهد.

سوره مهر الکترونیک با همکاری نشر قناری کتاب صوتی «معلم فراری» را به تازگی منتشر کرده است. این اثر با صدای رامین عسگرپور در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شهید محمدابراهیم همت از فرماندهان ارشد در هشت سال دفاع مقدس بود که در عملیات‌هایی چون فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان و خیبر مسئولیت‌هایی را برعهده داشت. شهید همت پیش از پیروزی انقلاب، به دلیل فعالیت‌های سیاسی و مبارزاتی خود، تحت تعقیب ساواک بود و مدتی به اجبار به شهرهای مختلف مانند اهواز فرار کرد و در آنجا سکنی گزید. او در ۱۷ اسفندماه سال ۶۲ در عملیات خیبر در جزیر مجنون به شهادت رسید.

مجموعه ۲۸ جلدی «قصه فرماندهان» که به همت انتشارات سوره مهر تهیه و تدوین شده است، سرگذشت‌هایی داستان‌گونه از زندگی فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس را روایت می‌کند. اطلاعات این مجموعه‌ها از مصاحبه با همرزمان، خانواده‌ها و دوستان این شهدای گرانقدر گردآوری شده و به قلم توانای نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس