به گزارش مشرق، مهدی محمدی در توییتی نوشت: مردم ایران این روزها بسیار مایلند از دو مرد بزرگ، حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده، با هم یاد کنند. شنیدم سرکار خانم زینب سلیمانی به منزل دکتر فخری زاده رفته، انگشتری از یادگارهای پدر بزرگوارش را به آنها هدیه کرده و تاکید کرده شهادت، اجر ‘خدمت در گمنامی’ آن مرد فرزانه بوده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    17 6
    فدای حاج قاسم. فدای شهید فخری زاده خیلی مردی خیلی اسوه ای خیلی باحالی عزیزم . درود خداوند بر ارواح پاک شهدای هسته ای
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      6 1
      کاش دولت یه لحظه فکر می کرد چرا مردم دیوانه وار عاشق حاج قاسم هستن و دههامیلیون نفرشون تو مراسمش شرکت کردن؟ بخاطر این بود که حاج قاسم برترین ژنرال دنیا بود؟ چرا همین مردم از ...
  • DE ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 3
    درود. بررسی عمیق علمی نشون میده که علت حرکت قهقرایی و استدراجی جامعه ما وجود و نفوذ روحیه ترس و « محافظه کاری» و « تحوّل گریزی» در مدیران ماست که ناشی از نداشتن ایمان قلبی هست. اما به خاطر مومن بودن رهبری و تحوّل خواه بودن رهبری ما هنوز زنده ایم و این رو مدیون رهبری هستیم. نکته علمی : برای « تثبیت و حفظ»، واقعا هیچ راهی جز « تقویت» وجود نداره. این یک قضیه کاملا حقیقی و واقعی هست. هر موقع و هرجا که « تقویت» یعنی «حرکت تحوّلی مثبت و رو به جلو» نباشه، نتیجش هیچ چیزی جز «حرکت منفی و رو به عقب» نیست و نمیتونه باشه. گزینه سوم نداره. یعنی بدون تقویت، امکان ثابت ماندن و حفظ کردن و محفوظ ماندن وجود نداره و قطعا تضعیف ایجاد میشه. باید مدیران رو از خواب مرگ یعنی خواب محافظه کاری بیدار کرد.. و یا مدیران جدیدی آورد که محافظه کار و ترسو و تحوّل گریز نباشند.. در دوره شانزده ساله ای که هاشمی و خاتمی رئیس جمهور بودند یک تفکر نابودکننده یعنی تفکر « محافظه کاری» یعنی « عدم تقویت» بر فضای مدیران اجرایی و مجلس حاکم شد و این قضیه بدترین نتیجه رو در همه عرصه ها برای جامعه به دنبال داشت و خصوصا در عرصه فرهنگ و اقتصاد ( فرهنگ عمومی، فرهنگ اقتصادی، فرهنگ سیاسی و مدیریتی، و غیره...) بلای بزرگ و عمیقی بر سر فرهنگ جامعه و قلب های جامعه و اذهان جامعه آورد. در این 7 سال روحانی هم همون تفکر فاجعه بار «محافظه کاری» و « عدم تقویت» که در دوران خاتمی و هاشمی پایه گذاری شده بود دوباره دقیقا رقم خورد و مسخ فرهنگی رو تشدید کرد و به همین علت دولت بعدی که 1400 بیاد نمیتونه به راحتی این مسخ بزرگ و عمیق فرهنگی رو که نتیجه 30 سال مدیریت اجرایی آلوده به « تحوّل گریزی و محافظه کاری» هست رو درست کنه. راه حل اینه که باید جامعه به تفکر عقلانی یعنی تفکر « تحوّل خواهی»(تحوّل مثبت و تقویت گرایانه) که در دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای در دهه شصت بر فرهنگ مدیریتی کشورمون حاکم و جاری بود برگردیم. مصداق اکمل و اتمّ این نوع تفکر، «شهید و شهادت» و «فرهنگ عاشورا و مقاومت» هست و این رو دشمن خوب فهمیده که داره در اینستاگرام رسما شهادت رو سانسور میکنه. « تحوّل خواهی» همون تفکریه که شهید بهشتی هم در کالبد مجلس، دمیده بود و خود امام خمینی در کل دنیا، دمیده بود.
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      5 0
      لطفاً کتاب ننویسید نظر بدید دو سه خطی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    7 0
    حاج قاسم دلاور برات زائر اومده
  • یالثارات الحسین IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    کاسبان تحریم و برجام ننگ برشما خون شهدا دامن شمارا خواهد گرفت
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    خداوند ان شاا.. هر دوشهید بزرگوار ما را در آن دنیا به مقامات عالیه برساند و دعای آن بزرگواران را بدرقه این کشور و رهبرمان گرداند
  • نوشین IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    سلام بر ارواح پاک همه ی شهدا ، ای کاش ،ای کاش ،مسئولین بی درد و کم عقل کمی خجالت بکشند و ب خود یاد آور شوند،بابت همه ی روزها و شبهای آرام‌مان خون جوان و نخبه و دانشمند بر خاک ریخته شده. وسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس