کد خبر 1151019
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
بورس نمایه

شاخص کل بازار سرمایه امروز روز پر نوسانی را پشت سر گذاشت و در حالیکه تا یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد صعود کرده بود در نهایت با ۲۶۷۹ واحد کاهش به کار خود خاتمه دارد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس امروز با ۲۶۷۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۳۳۰۳ واحد افزایش به رقم ۴۲۳ هزار و ۱۸۸ واحد رسید.

معامله گران این بازار دو میلیون معامله به ارزش ۱۵۸ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس با ۹۶ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۹۷۴ هزار معامله به ارزش ۱۵۴ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، بیمه کوثر و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 1
    عجب دیروز ۷ الی ۸ هزار صعودی بود کلا ۶۰۰۰۰۰تومان سود کردم امروز ۲هزار واحد نزولی شد ۴۵۰۰۰۰۰تومان ضرر کردم ،،،داداش من نادان و بیسواد و احمق ، حالا با زبان ساده توضیح بدید چطور میشه اینجور میشه؟ کلا وقتی شاخص صعودی میشه سود من کم رشد میکنه ولی شاخص ی ذره نزولی میشه زیان من چند برابر میشه، حالا ی سال چه عرض کنم ده سال این بورس رشد کنه ولی دو روز اینجوری نزولی بشه ارزشی نداره به خدا گیر کردم به این چی میگن...
  • حسین IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    1 0
    معاملات امروز عبارت بود از : اولین روز معامله صندوق مورد حمایت دولت محترم به نام صندوق پالایشی یکم که بعد از سه ماه با افت 9 درصدی به رشد 3 درصد رسید که جا دارد هم به دولت و هم به سهامداران محترم تبریک و تهنیت عرض نماییم !!!!!!! و همینطور سهام شستا که بعد از دو هفته از بازگشایی (که به دلایل نامعلوم 3 ماه بسته بود) رشد که نکرد بلکه نسبت به 2 هفته پیش 4 درصد افت کرده است . لذا سوالی که ذهن همه رو مشغول کرده این هست : " این همه دعوت برای خرید صندوقها و سهم دولتی چه دلیلی داشت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! " ؛ "شما مردم رو چه فرض کردید ؟؟؟؟؟!!!"
  • بهرام قیطاسی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    60درصد سهامم قابل فروش است
  • حسین IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    این بازی که دولت شروع کرده : اول جیب مردم رو با بی ارزشی پول می زنه (بالا رفتن قیمت ارز)، بعد با دعوت مردم به بورس و ریزش وحشتناک اون دوباره جیب مردم رو سوراخ می کنه ، بعد از مردم می خواد خویشتندار باشن ، به شایعات گوش ندن و دربرابر دشمن مقاوم باشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایران شده ..... !!!!!!!!
  • حسین IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    دولت دخالتش رو تموم کنه بورس همیشه جای خوبی برای سرمایه گذاری هست !!!! دولت بی دلیل اول پول ملی رو بی ارزش می کنه بعد مردم رو به بورس دعوت می کنه بعد با ریزش بورس دوباره بعد کمک 100 هزار تومنی به یه عده می ده !!! یا علیی مدد دولت!! خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور دولت قهرمان!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس