کد خبر 1150919
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
لایحه بودجه نمایه

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

به گزارش مشرق،  حسینعلی امیری (چهارشنبه ۱۲ آذر ماه) با حضور در جلسه علنی قوه مقننه و پس از دفاع از لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، این لایحه را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

بیشتر بخوانید:

تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت

امیری حین تقدیم لایحه بودجه به هیأت رئیسه عنوان کرد: هیچ دفاعی ندارند و لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم می‌کنم.

پس از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد: نمایندگان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۰کل کشور به کمیسیون‌های تخصصی ارسال کنند کمیسیون‌ها این پیشنهادات را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: پس از بررسی پیشنهادات در کمیسیون‌های تخصصی کمیسیون تلفیق مطرح خواهد شد و این پیشنهادات در کمیسیون بررسی می‌شوند.

به گزارش مشرق، ماده ۱۸۶ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره تصویب بودجه سالانه کل کشور توسط نمایندگان تصریح می‌کند: «دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا ۱۵ آذر ماه هر سال به مجلس تسلیم کند.»

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 0
    آقای حقوق دان که ادعای قانونمداری و احترام به قانون ومجلسش همیشه ورد زبان است از تشکیل مجلس جدید حتی یکبار هم البته هربار به بهانه بیماری کرونا به این مجلس پا نگذاشته است. خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هرکه دراو غش باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس