کد خبر 1150653
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
اعترافات «مارادونا» از زبان پزشک متهم

پس‌لرزه‌های مرگ «دیگو مارادونا» همچنان ادامه دارد به طوری که پزشک معالج اسطوره آرژانتینی که منزل وی پس از درگذشت مارادونا توسط پلیس مورد بازرسی قرار گرفته، حالا مجبور به اعترافاتی شده است.

به گزارش مشرق، «لئوپولدو لوکو» معتقد است که مارادونا در دوران بستری بودن در بیمارستان بدنبال جراحی مغر، تحت بهترین خدمات مراقبتی ممکن قرار داشته است اما تشدید شرایط وی به حمله قلبی و سرانجام مرگ وی منجر شد.

براساس گزارش‌ها قرار است تحقیقات قضایی در خصوص احتمال سهل انگاری کادر پزشکی مارادونا صورت گیرد؛ تحقیقاتی که شاید ماه‌ها به طول بیانجامد؛ با این حال لوکو به شخصه تصمیم گرفته تا با رسانه‌ها مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

ادای احترام ژسوس به مارادونا با نابود کردن مسی

لوکو در این‌باره گفت: مارادونا در برهه‌ای به من گفت که «دکتر قصد داری تا کجا این کار را ادامه دهی؟ من تا همین حالا هم زجر زیادی کشیده‌ام.»

وی افزود: فکر می‌کنم دیگو در پایان از مبارزه دست کشید؛ او بسیار غمگین بود و این موضوع را در او دیدم. او داشت با این روش خودش را تنبیه می‌کرد و من قصد نداشتم به عنوان یک دوست به او این اجازه را بدهم.

مارادونا در حالی که ۶۰ سال داشت، چهارشنبه هفته گذشته به دلیل حمله قلبی دار فانی را وداع گفت و میلیون‌ها عزادار ساعت ها در اطراف کاخ رییس جمهوری آرژانتین برای ادای احترام به اسطوره تمام نشدنی فوتبال صف کشیده و پیکر وی فردای همان روز به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اینها که همش حرف هست و بایستی مدارک پزشکی رو مطالعه کرد و دید مشکل در کجا بوده. نه بعنوان اینکه مارادونا مستثنی بوده بلکه بخاطر اینکه خدمات پزشکی در دنیایی که لیبرالیسم ترورهای سایبری متنوع انجام میدهد راهی را پیدا کرد که بخش خدمات درمان از این حملات سایبری بدور باشند و بدون مشکلی خدمات خود را ارائه دهند. در مرگ مارادونا تمامی شواهد حاکی از یک حمله سایبری گسترده به وی بوده بطوریکه ایشان در اثر این حملات حتی سرمایه مالی خود را از دست داده بود.اکردقرار هست اینترنت بدین صورت وجود داشته باشد که بنظرم امکان ناپذیر هست بایستی راههای جلوگیری از شخصیت پردازی و بازگرداندن عدالت دیجیتال فراهم شود که باز با این پیکربندی از اینترنت و وجود شرکتهای گردن کلفتی که کاملا بر تمامی داده مسلط هستند و اطلاعات مردم را سالها به تروریست‌های سایبری فروخته اند و مالیات نیز پرداخت نکرده اند امکان ناپذیر هست چون هدف لیبرالیسم دوقطبی کردن کامل زمین و تسلط برده داری بوده هست و خواهد بود. با این سرعتی که در حال حاضر منابع زمین بخاطر توسعه ناموزون به هدر میرود باعث ساخت آینده‌ای وحشتناک خواهد بود بایستی جلوی برده داری لیبرالیسم همین امروز گرفته شود در غیر اینصورت تمامی داشته های بشر نابود خواهد شد.این تصمیم یک تصمیم بنیادین جهت نجات یا نابودی بشریت هست برای همین بایستی از هر گونه توانی برای نابودی لیبرالیسم استفاده کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس