کد خبر 1150550
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
پینتو: جانشین کى‌‌روش نیستم/ پایان همکارى با تیم ملی امارات بهترین تصمیم بود

فدراسیون فوتبال امارات از پایان رسمی همکاری با سرمربی کلمبیایی و فسخ دوجانبه قرارداد با خورخه لوییس پینتو خبر داد.

به گزارش مشرق، خورخه لوییس پینتو سرمربی تیم ملی امارات تنها 154 روز هدایت این تیم را بر عهده داشت و با دریافت غرامت 500 هزار دلاری قرارداد این مربی به صورت رسمی فسخ شد.

یوسف حسین نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات با اعلام این موضوع از آغاز مذاکرات با تن کاته مربی با تجربه هلندی و مامیچ مربی صربستانی خبر داد و گفت: ما نمی‌خواهیم زمان را از دست بدهیم و با مربیانی وارد مذاکره شدیم که سابقه فعالیت در فوتبال امارات را داشته و شناخت کافی از بازیکنان ما دارند. رازوویچ سرمربی صرب الوحده نیز گزینه دیگر ماست که البته تنها در صورت موافقت این باشگاه او را به خدمت می‌گیریم.

بیشتر بخوانید:

قطع همکاری فدراسیون فوتبال امارات با پینتو

پینتو با تشکر از فدراسیون امارات در این نشست گفت: قطع همکاری بهترین تصمیم ممکن بود. من تمام تلاش خودم را کردم اما در نهایت به اهدافی که داشتیم نرسیدم و آن پینتویی که انتظار می‌رفت، نبودم به همین دلیل ترجیح می‌دهم کناره‌گیری کنم و فرصت را به مربی دیگری بدهم. در خصوص جانشینی کی‌روش در تیم ملی کلمبیا هم باید بگویم این موضوع دلیل جدایی من نیست و پیشنهادی برای هدایت تیم ملی کشورم دریافت نکردم.

گفتنی است پینتو سی و ششمین مربی تاریخ تیم ملی امارات بود که تنها در سه بازی تدارکاتی هدایت این تیم را در دست داشت و در دو بازی مقابل ازبکستان و بحرین شکست خورد و تنها توانست تاجیکستان را مغلوب کند. تا با کسب یک پیروزی در طول 5 ماه از تیم ملی امارات جدا شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طرفدار کیسه IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    کی روش رو بیارید بشه مربی کیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس