خبر دریافت پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دستور احمدی‌نژاد مبنی بر پیگیری این موضوع، با واکنش صابر فیضی متهم ردیف اول این خبر مواجه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،فیضی که از انتشار این خبر شگفت‌زده شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پرداخت پاداش به مدیران یک رویه معمولی و آشکار است. با توجه به اینکه پاداشها با تصویب مجمع و اطلاع مسئولین دولتی پرداخت می شود و از طرف سهامداران بوده ،روالی عادی است و از خبر دستور پیگیری رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم.

وی افزود :این پرداخت ها با مصوبه هیات مدیره و مجمع شرکت و تایید مسئولین دولتی مرتبط با پرداخت پاداش‌ها صورت گرفته و حالا دستور پیگیری می‌دهند.؟

فیضی با بیان این که رقم پاداشها با توجه به خصوصی بودن شرکت مخابرات، ازعرف کمتر است گفت: بر اساس مصوبه مجمع، مدیران باید یک ده هزارم سود شرکت را در مجمع بین کارکنان تفسیم کنند اما اکنون که زمان انتخابات مجمع مدیرعامل شرکت مخابرات نزدیک است، موضوعاتی از این دست را برای بنده عنوان می کنند. شاید قصد دارند کسی را جانشین من کنند که این خبرها منتشر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با وجودی که خود وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از توزیع پاداش مجمع مخابرات سال گذشته بین مدیران آگاه بود است اما دستور نشر این خبر را داده است..

فیضی در پاسخ به این سوال که پس چرا این پاداش‌ها موجب افزایش حقوق کارکنان شرکت مخابرات نشده است گفت: حقوق کارکنان شرکت مخابرات حدود 20 درصد در کل کشور افزایش داشته و این مورد در فیش حقوق کارکنان قابل مشاهده است.

وی افزود: انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این انتشار این خبر خاص واکنشی نشان دهند و نگرانی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند. در حالی که چنین موضوعی با توجه به خصوصی بودن 600 شرکت زیر مجموعه و تاثیر عملکرد آنان در این شرکت بزرگ ،رویه ای معمول به نظر می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    بعد میگن اقتصاد ما اسلامی این اخر سرمایه داری
  • ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    این دانشمند برجسته عنایت داشته باشند اگر مخابرات دولتی بودپاداش ایشون هم 350 هزارتومان بود. با تشکر از دولت عدالت پرور مهر گستر
  • ناشناس ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    این پاداش بخاطر اخراج نیروهای زحمت کش پیمانکاری می باشد که هیچوقت جزء نیروهای مخابرات محسوب نشدند و همیشه مازاد بوده و با حقوق کمتر از قانون کار و با گذشتن از تمام حق وحقوق قانونی برای پیمانکار کار می کردند و هرچه پیمانکار بفرمایند .
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    از دستور دولت محترم متشکریم -جمعی از کارکنان حوزه ارتباطات
  • ناشناس ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    جاوید باد نام شهد همت ها شهید کاوه هابا دریافت پاداش شهادت از خدا وسر افراز وایستاده در حضور ملت دست به سینه که شرمنده ایم خون دادیم کوتاهی نکردیم !
  • کارمند مخابرات ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    0 0
    مدیر عامل محترم فراموش کرده اند که خیلی ها سهامدار مخابراتند، فراموش کرده اند هنوز 49% سهام مخابرات متعلق به دولت است و فراموش کرده اند تلاش و کار مستمر و دلسوزانه پرسنل مخابرات سودآور بوده. چطور است کار و زحمت برای همه پرسنل است اما پاداش (آنهم با این ارقام نجومی) فقط برای چند نفر؟
  • کارمند مخابرات ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    0 0
    هیچ میدانید این 100 میلیون تومان معادل 16 سال حقوق یک کارمند بخش خصوصی در مخابرات است که ماهانه چیزی کمتر از 500هزار تومان حقوق میگیرد؟
  • کارمند ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    0 0
    آقای مدیر عامل محترم ، هیچ میدانید با 100 میلیون تومان یکی از همین کارکنان بخش خصوصی که ماهیانه 400هزار تومان حقوق میگیرد چند سال میتواند کار کند؟ یک ضرب و تقسیم ساده دارد.
  • محسن ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    0 0
    100 ميليون تو اين مملكت پولي نيست. ايشون مدير عامل هستند. عدالت برقرار نيست توي اين مملكت، حقوق يه كارگر نبايد 500 هزار تومان باشه كه به 100 ميليون بگه خيلي پوله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس