لیندسی گراهام: ترامپ باید در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند

یکی از حامیان اصلی ترامپ می‌گوید چنانچه بایدن پیروز نهایی انتخابات ۲۰۲۰ شود؛ ترامپ باید به رغم عدم پذیرش شکست، در مراسم تحلیف او شرکت کند.

به گزارش مشرق به نقل از هیل، «لیندسی گراهام» از اعضای ارشد مجلس سنا و از حامیان سرسخت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید «اگر جو بایدن پیروز رقابت ۲۰۲۰ شود؛ ترامپ باید در مراسم تحلیفش شرکت کند».

وی افزود: این هم برای آمریکا و هم برای او (ترامپ) خوب است.

بیشتر بخوانید:

برنامه انتخاباتی ۲۰۲۴ ترامپ در روز تحلیف بایدن

با این حال، گراهام که از مشوقان ترامپ برای پیگیری پرونده شکایت علیه تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری است، از مواضع خود کوتاه نیامد و درباره پیروزی بایدن نامزد دموکرات این دور از رقابت‌ها، ابراز تردید کرد.

همزمان، سناتور جمهوریخواه «روی بلانت» نیز ابراز امیدواری کرد که ترامپ به رغم عدم پذیرش شکست انتخاباتی، در مراسم تحلیف بایدن حاضر شود.

این اظهارنظرها از آن بابت است که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عدم تمایل ترامپ به حضور در مراسم تحلیف بایدن مطرح می‌شود.

این در حالی است که پیشتر وبگاه «دیلی بیست» رسانه نزدیک به محافظه‌کاران آمریکا، مدعی شده بود که ترامپ قصد دارد همزمان با تحلیف بایدن، کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ را آغاز کند.

اگر اوضاع طبق روال پیش برود؛ مراسم واگذاری کاخ سفید به رئیس‌جمهور جدید آمریکا، روز ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

در حالی که ایالات کلیدی میشیگان، پنسیلوانیا، آریزونا و ویسکانسین، بایدن را پیروز رقابت سال جاری معرفی می‌کنند؛ بسیاری از جمهوریخواهان خواستار آن هستند که ترامپ نتیجه این انتخابات را بپذیرد.

اما او به رغم موافقت با آغاز روند انتقال قدرت به بایدن و واگذاری کاخ سفید؛ همچنان می‌گوید که تسلیم آرای جعلی نمی‌شود و با تمام انرژی خود، درباره بزرگترین تقلب انتخاباتی تاریخ آمریکا افشاگری می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس