کد خبر 1150492
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
تصمیم اشتباه سرمربی العربی دلیل مصدومیت دوباره ترابی

یک رسانه قطری خبر داد هواداران العربی از تصمیم اشتباه سرمربی تیم به خاطر ریسک کردن روی هافبک ایرانی شان و مصدومیت دوباره اش عصبانی هستند.

به گزارش مشرق، نشریه «الشرق» قطر امروز در گزارشی از تعویض های هالگریسمون، سرمربی ایسلندی العربی انتقاد کرد و خشم هواداران به دلیل ریسک کردن روی مهدی ترابی لژیونر ایرانی تیم خبر داد.

این رسانه نوشت: بازی آخر العربی با قطر شاهد تصمیمات غیرمناسب از سوی هالگریمسون، سرمربی ایسلندی العربی بودیم که عصبانیت هواداران را به همراه داشت. این مربی درحالیکه هنوز مهدی ترابی و یاسر ابوبکر به صورت کامل خوب نشده بودند روی این دو بازیکن ریسک کرد و وارد زمینشان کرد که بعد از چند دقیقه هر دو بازیکن مصدوم شدند و زمین را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

العربی قطر چشم انتظار بازگشت ترابی و محمدی

هواداران العربی از این مربی ایسلندی می خواهند در دو بازی پیش رو مقابل الریان و الدحیل روی این دو بازیکن دوباره ریسک نکند و به بقیه بازیکنان اعتماد کند تا آنها بهبودی کاملشان را کسب کنند.

مهدی ترابی از ابتدای فصل جاری تاکنون 4 بار مصدوم شده و در بازی آخر مشخص شد سرمربی ایسلندی با وجود اینکه این بازیکن آماده بازی نبود ولی رویش ریسک کرد که باعث مصدومیت دوباره اش شد. ترابی در بازی قطر بعد از چند دقیقه بازی مصدوم شد و با حالت گریان زمین را ترک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس