گشت‌زنی‌ جنگنده‌های لبنانی در پی تجاوز جنگنده‌های صهیونیستی - کراپ‌شده

ارتش لبنان اعلام کرد که به مدت سه شب جنگنده‌های ارتش لبنان بر فراز این کشور گشت‌زنی‌های شبانه خواهند داشت.

به گزارش مشرق، فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش لبنان از ساعت هفده روز دوشنبه به مدت سه روز گشت‌زنی‌های شبانه در آسمان این کشور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، در بیانیه ارتش لبنان آمده است: «نیروی هوایی در روزهای ۳۰ نوامبر و دوم و سوم دسامبر ۲۰۲۰ از ساعت ۱۷ لغایت ۲۴ هر شب پروازهای شبانه با انتقال از پایگاه‌های هوایی ریاض، حامات، بیروت و القلیعات انجام می‌دهند.»

در بیانیه ارتش لبنان اشاره‌ای به ارتباط میان تصمیم جدید آن برای گشت‌زنی شبانه نیروی هوایی ارتش این کشور با تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور نشده است؛ اما  حریم هوایی لبنان طی روزهای گذشته شاهد پرواز و گشت زنی‌های گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین و متوسط بوده است به گونه‌ای که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی  در ارتفاع پایین و بر فراز روستاهای جنوب لبنان تا بیروت و حومه آن حملات ساختگی انجام دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تقریبا همه روزه با نقض قطعنامه بین‌المللی ۱۷۰۱ صادر شده از سوی شورای امنیت در ماه اگوست ۲۰۰۶ حریم هوایی لبنان را نقض می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    9 1
    مگه لبنان جنگنده داره
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      4 1
      لبنان نداره و نظام سلطه اجازه نداده که لبنان جنگنده و نیروی هوایی داشته باشد. چندتا هواپیمای ملخی و بالگرد دارند که همشون با قطعات خارجی تأمین میشوند. اگر قطعه نرسد، تمام.
  • LB ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    جنگنده؟! خیر این پروازها بطور معمول بین این پایگاه ها انجام میشه که هلیکوپتر هست نه جنگنده. تنها پرنده های ارتش ما، مربوط به جنگ جهانی هست اونم سه فروند فعاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس