کد خبر 1150329
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
این خلبان ارتش، با جنگنده ای که یک بال داشت پرواز کرد +تصاویر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند عربستان سعودی به هواپیماهای رژیم صهیونیستی مجوز داده در پروازهای خود به مسیر امارات از حریم هوایی عربستان استفاده کنند.

به گزارش مشرق،  رسانه‌های عبری‌زبان گزارش داده‌اند عربستان سعودی به شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی مجوز داده از آسمان هوایی این کشور برای پروازها به مقصد امارات استفاده کنند.

روزنامه جروزالم‌پست امروز دوشنبه نوشته عربستان سعودی رسماً مجوز پرواز ایرلاین‌های اسرائیلی بر فراز آسمان این کشور را صادر کرده است. 

طبق نوشته جروزالم‌پست، این مجوز زمان پرواز هواپیماهای اسرائیلی به سمت شرق را کوتاه کرده و به ایرلاین‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد به مشتری‌های خود پرواز مستقیم به دبی را پیشنهاد دهند.

مقام‌های اماراتی ساعتی قبل‌تر گفتند تا زمانی که عربستان سعودی به شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی اجازه پرواز بر فراز حریم هوایی این کشور را ندهند، امارات به پروازهای اسرائیلی اجازه نشستن در فرودگاه دبی را نخواهد داد.

روزنامه جروزالم‌پست نوشته در پی این تحولات، وزارت خارجه اسرائیل مذاکراتی را با عربستان سعودی به منظور تسریع صدور این مجوز آغاز کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    1 0
    دوستی با صهیونیستها توسط آل سعود صهیون !!! خفتی از این بیشتر را می شود بر سرزمین و مردم حجاز تحمیل کرد؟!!!! آیا مردم حجاز قرآن نمی خوانند و اوامر و نواهی صریح آن را به مومنان و مسلمین نشنیده اند ؟ این چه به اصطلاح خادم الحرمینی هستند که با دشمنان آشکار دین اسلام و نبی اکرم ص مراوده دارند !!!! آیا امت جهان اسلام خواب هستند !!! لا اله الا الله ، محمد ص رسول الله ، امیر المومنین علی ع ولی الله ، اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس