کد خبر 1150297
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

تولید و طراحی اپلیکیشن‌های مختلف با توجه به توسعه علم و فناوری رونق زیادی داشته است. برنامه‌های موبایل به دلیل داشتن دسترسی آسان برای کاربران دارای اهمیت است. طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل با توجه به خواسته شما مشتریان انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید دو سیستم عامل مطرح در بین کاربران وجود دارد که هر کدام دارای تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر است. جهت طراحی اپلیکیشن برای هر کدام باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنید.

عوامل زیادی در تعیین هزینه تولید و طراحی اپلیکیشن موثر است.. در واقع اگر بخواهید از یک رابط کاربری اختصاصی استفاده کنید و ویژگی‌های متعددی را در اپلیکیشن اعمال کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل توسط شرکت‌های معتبر انجام می‌شود. در صورتی که می‌خواهید تفاوت قیمت طراحی اپلیکیشن ios با اندروید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

هزینه طراحی اپلیکیشن به چه صورت است؟

رای این که بتوانید هزینه تولید و طراحی یک اپلیکیشن را بدانید ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید. شما به عنوان یک مشتری باید با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی‌های مورد نظر خود به دنبال برآورد قیمت نرم افزار باشید. طراحی اپلیکیشن به عوامل زیادی بستگی دارد که هر عامل می‌تواند بر روی هزینه تمام شده کار تاثیرگذار باشد. در واقع طراحی یک اپلیکیشن به موارد مختلف نظیر طراحی، رابط گرافیکی، لوگوی اپلیکیشن، طراحی داخلی و ویژگی‌های کاربردی آن بستگی دارد. هر کدام از موارد گفته شده برای تعیین قیمت تمام شده مؤثر است.

برخی از اپلیکیشن‌های گوشی با توجه به نوع زبان برنامه نویسی آن، محدود به گوشی تلفن همراه نبوده و باید برای استفاده از آن و همچنین توسعه‌ی بهتر آن یک بستر تحت وب را در نظر گرفت. اگر بخواهید هر کدام از ویژگی‌های کلیدی مدنظر خود را در نرم افزار موبایل پیاده سازی کنید باید توجه کنید که هزینه آن تغییر خواهد کرد.

سیستم عامل گوشی‌های هوشمند به دو دسته اصلی اندروید و آی او اس تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام دارای طرفداران مخصوص به خود هستند. هزینه طراحی اپلیکیشن با توجه به نوع سیستم عامل متغیر است. قبل از هر کاری باید بدانید که چه انتظاری از طراحی یک اپلیکیشن دارید و هدف شما از این کار چیست. انتخاب نوع سیستم عامل و ویژگی‌های درونی نرم افزار نیز دارای اهمیت است. تعرفه طراحی اپلیکیشن در اندروید و ios متفاوت است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید

شاید به جرات بتوان گفت که اندروید به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم عامل‌های تلفن‌های هوشمند است که طبق آمارهای به دست آمده حدود 70 درصد کاربران موبایل را تشکیل می‌دهد. طراحی یک اپلیکیشن مخصوص برای گوشی‌های اندروید به مراتب ارزان‌تر از طراحی آن در سیستم عامل ios است. در سیستم عامل اندروید برای تعیین قیمت باید خواسته‌های خود را در نظر بگیرید. به عنوان نمونه اگر به فکر طراحی یک اپلیکیشن پرکاربرد هستید باید قابلیت‌های خود را بر روی یک کاغذ یادداشت کرده تا بتوانید خواسته‌های خود را اجرایی کنید.

 https://chistatech.com/طراحی-اپلیکیشن-اندروید/

هر کدام از قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای تعیین قیمت طراحی یک اپلیکیشن تأثیرگذار است. شرکت طراحی اپلیکیشن با توجه به خواسته شما و امکاناتی که از یک نرم افزار انتظار دارید می‌تواند هزینه شما را تخمین بزند.

تعرفه طراحی اپلیکیشن  ios

سیستم عامل آی او اس به عنوان یک سیستم عامل هوشمند محسوب می‌شود که دارای امنیت بسیار بالایی است. علاقه‌مندان به این سیستم عامل می‌دانند که سرعت استفاده از تبلت و گوشی‌های اپل بسیار بالاست که این امر باعث استفاده آنان از این سیستم عامل می‌شود. تمرکز اصلی طراحان اپلیکیشن موبایل تولید نرم افزارهای مناسب برای سیستم عامل اندروید است اما اگر بخواهید برای سیستم عامل ios یک اپلیکیشن مناسب طراحی کنید باید هزینه بیشتری را پراخت کنید. سرویس‌های ارائه شده در ios دارای محدودیت‌های مخصوص به خود است که این امر کار را برای طراحی کمی دشوار می‌کند.

با توجه به این که سیستم عامل ios سهم کمی از بازار را در اختیار دارد بسیاری از طراحان برای طراحی  یک اپلیکیشن مناسب هزینه‌های نسبتاً زیادی را دریافت می‌کنند. اگر بخواهید یک بازدهی مناسب دریافت کنید باید بتوانید امکانات ویژه‌ای را در اپلیکیشن مورد نظر خود قرار دهید.

جمع بندی

همان‌طور که در مقاله بالا به آن اشاره شده است قیمت و هزینه طراحی اپلیکیشن به عوامل زیادی بستگی دارد. در واقع یکی از از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی app موبایل، نوع سیستم عامل مورد نظر شما جهت طراحی است. همچنین با توجه به درخواست شما و ویژگی‌هایی که قصد دارید در اپلیکیشن قرار دهید قیمت طراحی متفاوت خواهد بود. اگر بخواهید یک نرم افزار موبایل مناسب و دلخواه داشته باشید بهتر است با یک تیم باتجربه مشورت کنید.

مشورت کردن با افراد متخصص این مزیت را دارد که بتوانید با جوانب مختلف طراحی یک اپلیکیشن آشنا شوید و بتوانید یک تصمیم مناسب را اتخاذ کنید. استفاده از یک گروه متخصص به شما کمک خواهد کرد تا در هزینه و زمان خود مدیریت کنید.

چیستا یک شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران است که با طراحی فوق العاده و قیمت مناسب تونسته رضایت مشتریان خود را تا جایی که امکان دارد جلب کند

برای استفاده از خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن چیستا اینجا کلیک کنید


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس