استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: فکری در این یکی دو بازی اخیر نشان داده در نظر دارد با بهره گیری از دیگر نیروهای بالقوه تیمش کار را پیش ببرد و نقاط دیگر تیم را تقویت کند.

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال با کسب دو پیروزی و یک باخت در سه هفته ابتدایی لیگ برتر بیستم این هفته باید در زمین شهرقدس مهمان تیم پیکان باشد. تیمی که در آستانه لیگ برتر با تغییر کادر فنی مواجه شد و با یک برد، یک مساوی و یک باخت ۴ امتیازی است.

بهتاش فریبا در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار استقلال و پیکان حرف زد و معتقد بود تیم استقلال در بحث تدافعی روند رو به رشدی را نسبت به فصل قبل در پیش گرفته است. او از زوج سازی های استقلال هم ابراز خشنودی می کرد.

متن این گفت و گو در ادامه می آید:

* استقلال به پیکان رسید! این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

- این پیکان هنوز به طور دقیق خودش را پیدا نکرده است. در واقع پیکان بعد از جدایی ویسی به تارتار ارث رسید و او نه بازیکنی برای تیمش انتخاب کرده بود و نه فرصت داشت تا تیم را تمرین بدهد. برای همین در سه بازی قبلی این تیم بیشتر روی کارهای تدافعی و ضدحملات کار می کرد و امید داشت تا هر طور شده امتیاز بگیرد.

* این یعنی کار برای استقلال راحت است؟

- اتفاقا مهدی تارتار همیشه در هر تیمی بوده اغلب روبروی استقلال امتیاز گرفته است. سوابق مربیگری او نشان می دهد که بارها با تیم های تحت امرش استقلال را شکست هم داده است. بنابراین اتفاقا فکر می کنم استقلال باید با دقت در این دیدار به میدان برود.

* استقلال توانایی پیروزی در این دیدار را دارد؟

- شنیدم که دیاباته هم در این بازی نیست. البته استقلال در سه بازی قبلی هم نشان داد بدون شیخ توانایی گلزنی دارد ولی خب قطعا اگر او بود می توانست بار تهاجمی تیم را افزایش بدهد. با این همه به لحاظ مهره ای می توان گفت استقلال بخت زیادتری برای پیروزی در این دیدار را دارد ولی اگر استقلال نتواند تمرکز لازم برای این بازی را داشته باشد می توان هر نتیجه ای غیر از پیروزی را انتظار داشت.

* در این سه بازی نقطه قوت استقلال را در کجا دیدید؟

- این تیم تقریبا در همه خطوط خوب کار می کند الا در هافبک و در بحث بازیسازی که می تواند بخش عمده ای از کار استقلال را جلو بیندازد. فکری در این یکی دو بازی اخیر نشان داده در نظر دارد با بهره گیری از دیگر نیروهای بالقوه تیمش کار را پیش ببرد و نقاط دیگر تیم را تقویت کند.

* مثل کجا؟

- برای نمونه می توان به زوج سازی های بازی قبلی روبروی ماشین در دفاع چپ و راست اشاره کرد. حضور محمد نادری و میلیچ در جناح راست و موسوی و وریا در جناح چپ خود بیانگر این نکته است که اتفاقات خوبی در استقلال در راه است. البته این تیم داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی را هم دارد که می توانند در بحث بازیسازی و توپ رسانی به مهاجمان کمک حالا خط فوروارد باشند. اما نقطه مهمتر در این مدت تقویت قوای دفاعی و بهبود وضعیت ساختار دفاعی در استقلال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    با وجود شرایط باتلاقی زمین شهر قدس و تاکتیک مرفاوی این بازی با نتیجه مساوی تمام خواهد شد
  • ارش IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    این تیم بوی گل نمیدهد
  • دختر آبی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 3
    تا وقتی بابا مسعود هست لیگ ماهم کثیفه
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      از عمه اشرف چه خبر
    • ایرانم IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      3 0
      اگر بی عرضه های پفکی جام ببرن/ ان وقت تمیز میشه به همین خیال خام و سوزش اور بمان
  • عشقم پرسپولیسه IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    پ میخاهی زیاد نشه؟ والا این چند فصل انقدری ک این شیشتقلال بازیکن خریده کل باشگاه ها خرید نداشتنه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس