باید بپذریم با شیوع ویروس کرونا اساساً سبک زندگی، شرایط شغلی و تحصیلی و بسیاری دیگر از امور روزمره تحت تأثیر قرار گرفت و علی رغم میل باطنی مجبور شدیم بیش از پیش با فضای مجازی و ارتباطات آنلاین همراه شویم و شاید ناگوارتر این باشد که این موضوع عملاً تبدیل به بخش عمده ای از زندگی ما شد.

قطعاً ترجیح بسیاری از متقاضیان یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، بر حضور در کلاس های آموزشی و شرکت در کلاس های پر جمعیت به منظور بیشتر شدن انگیزه و استفاده از شور موجود در کلاس های حضوری بود که در کنار بهره بردن از اساتید مجرب و با سواد می توانست تأثیر بسزایی در روند یادگیری مکالمه زبان انگلیسی داشته باشد. از طرفی علاقه و ترجیح اکثر اساتید به  برگزاری این دسته کلاس ها به صورت حضوری بود که متاسفانه با شیوع گسترده ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی، چاره ای جز تطبیق شرایط زندگی با محدودیت های بوجود آمده نداریم. پس بیایید به جای انتظار یا شکایت از اوضاع زمانه، خودمان را با امکانات موجود وفق دهیم؛ چون عملاً تأمین هزینه کلاس خصوصی بصورت حضوری بسیار بالا خواهد بود و برای کسانی که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی هستند و به جلسات زیادی احتیاج دارند، قطعاً مقرون به صرفه نیست.

به همین منظور آموزشگاه زبان زنگنه با در نظر گرفتن شرایط موجود و بهینه سازی بسترهای لازم جهت برگزاری کلاس های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی، با جذب تیمی متخصص جهت پشتیبانی کلاس های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی تجربه ی متفاوتی را برای متقاضیان دوره های آنلاین رقم زد.

اینکه مکالمه در محیطی رو در رو و حضوری بسیار دلپذیر و کارآمد است کاملاً درست است اما برای رفع این مشکل، آموزشگاه زنگنه تدابیری اندیشیده است و سعی کرده محیط دلنشین کلاس های حضوری را، در بستر آنلاین تا جای ممکن فراهم کند.

به لحاظ سرعت اینترنت و سهولت در استفاده برای کاربرانی که با نرم افزار و کامپیوتر سروکار زیادی نداشتند نیز قابل استفاده باشد و بالاترین رضایت مندی را به همراه داشته باشد.

آموزشگاه زنگنه در ابتدا با انجام تعیین سطحی دقیق بصورت غیرحضوری که متشکل از انجام تست کتبی و مصاحبه تلفنی و یا آنلاین است به ارزیابی سطح متقاضیان مکالمه زبان انگلیسی پرداخته و پس از انجام تعیین سطح، متقاضیان را جهت ثبت نام آنلاین به دوره ی مورد نظر هدایت می کند.

بی شک دقت نظر زیادی در زمینه تعیین سطح و ارزیابی متقاضی انجام می شود تا هنگام حضور در کلاس های کم جمعیت که غالباً با تعدادی کمتر از 10 نفر برگزار می گردد مشکلی به لحاظ اختلاف سطح بوجود نیاید و کلاس از یک دستی و یکنواختی خوبی برخوردار باشد.

نکته دیگر استفاده از اساتید مجرب و دارای عملکرد عالی در آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی است که باعث می شود اشتیاق زبان آموز در ادامه دادن کلاس بیشتر گردد و از روند کلاس آنلاین خود راضی باشد؛ و یکی از معیارهای اساسی آموزشگاه زنگنه جهت استخدام و بکارگیری اساتید به منظور برگزاری کلاس های آنلاین می باشد.

پس زمان را از دست ندهید و جهت یادگیری آنلاین مکالمه زبان انگلیسی اقدام کنید؛ چون فعلا ویروس کرونا با ما همراه است و چاره ای نداریم جز همزیستی مسالمت آمیز با آن و پذیرش آموزش آنلاین زبان انگلیسی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02145328 ارتباط حاصل نمایید.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس