کد خبر 1150089
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
بورس نمایه

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی و همچنین سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین ۴۷۵میلیارد تومان تقاضا داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۲۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تاپیکو»، «خگستر» و «خزامیا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین حدود ۴۷۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فوکا»، «تلیسه» و «زشگزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۶۶۰میلیارد تومان (۳۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۶۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۹۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با فشار فروش ۳۶۰میلیارد تومانی همراه است.

 این جدول حدود ۳۳ درصد از پنج هزار و ۷۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۱۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰هزار و۸۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس