کد خبر 1150020
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
انتخابات آمریکا نمایه

عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به نیمه برافراشته شدن پرچم آمریکا در دنیای امروز گفت: اتفاقات اخیر در آمریکا برای جوامع دیگر درس عبرتی است که فریب آن را نخورند.

به گزارش مشرق، حسین مظفر، با اشاره به انحطاط اخلاقی در آمریکا و انتخابات اخیر گفت: این انتخابات ترسیم کننده چهره واقعی آمریکا و برملا کننده فریبکاری آنهاست.

بیشتر بخوانید:

انتخابات پر هیاهوی ۲۰۲۰ و تعمیق دو دستگی در جامعه آمریکا

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تمام دنیا ادعا می‌کنند که نظام آزادی و دموکراسی دارند و حقوق مردم و شهروندی را رعایت می‎کنند افزود: آن‌ها می‌خواهند نظم جهانی را به عنوان الگو و کدخدا حاکم کنند، اما با انتخابات اخیر و شرایط موجود در آمریکا معلوم شد که همه این‌ها ظاهری فریبنده بیش نیست.

وی بیان کرد: انتخابات و اتفاقات رخ داده آمریکا به ویژه رفتار رییس جمهور فعلی و حامیان او بیانگر خوی آمریکایی‌های اصیل و نژادپرست است و همان خوی استکباری را دارند که برای دستیابی به اهداف خود از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند.

مظفر گفت: اتفاقات اخیر در آمریکا برای جوامع دیگر درس عبرتی است که فریب آمریکا را نخورند چرا که این کشور نمی‌تواند با ویژگی نژادپرستی به عنوان الگویی برای دیگر کشورها باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: شرایط آمریکا در حال حاضر زمینه‌ای است برای فروریختن و کاهش اقتدار این کشور. به عبارتی نیمه برافراشته شدن پرچم آمریکا در دنیای امروز که کشور ایران در آن نقش مهمی داشته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    خود اقتصاد ایران باعث ابروریزی پیش از پیش مردم شده و امریکا نقش اساسی در این بی ابرویی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس