یمن

سخنگوی ارتش یمن از حمله موشکی به اتاق عملیات مشترک ائتلاف سعودی در مأرب و کشته شدن ۸ نظامی سعودی و زخمی شدن ۷ تن دیگر در این حمله خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره ارگان رسمی انصارالله یمن، یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که اتاق عملیات مشترک ائتلاف متجاوز سعودی در مرکز نظامی «تداوین» در استان مأرب واقع در شرق یمن هدف حمله موشک بالستیک "بدرP" قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در  این حمله موشکی 8 نظامی رده بالای سعودی کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر رسانه‌های سعودی به کشته شدن یک افسر نظامی با درجه سرهنگ 2 در میدان نبرد اذعان کردند ولی به زمان و مکان کشته شدن وی هیچ اشاره‌ای نکردند.

سخنگوی ارتش یمن در بیانیه  خود به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد تا زمانیکه تجاوز و محاصره ملت یمن ادامه داشته باشد این حملات ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سلام IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    17 0
    نصر من الله وفتح قریب.صدق الله العلی العظیم.
  • Mjp. Shiraz IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    18 0
    بنازم دلیرمردان یمنی.پوزه ی نجس وهابیون رادارندبخاک می‌کشند. مرحبا شیرمردان انصارالله
  • امیرکلانتر IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    امارات متحده عبری ازترس موشک‌های یمنی ترور دانشمند هسته ای ایران دکتر فخری زاده را محکوم کرده!! درحالی که نامی از سازمان تروریستی موساد نبرده است !! اما جالبتر اینجاست که امارات و بحرین که بیشترین نقش را در کشاندن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس و بمباران و موشکباران ایرانیان مقیم سوریه و ترور مقامات ارشد امنیتی هسته ایی ازجمله دکتر فخری زاده و همچنین انفجار تروریستی #سایت هسته ایی نطنز داشته اند وموسادکودک‌کش سلاخ شکنجه‌گربا کمک ومساعدت همین کثافتها وارد خلیج فارس شده است حالامی‌خواهند وقت بخرند که اگر حادثه ایی رخ داد در امان بمانند!! امارات و آل‌نهیان روادیدبرای مردم ایران راقطع کرده!!! خخخ غافل از اینکه با شروع هرحادثه ‌ایی امارات و بحرین بلافاصله باید از روی نقشه جغرافیائی حذف و محو شوند، همین و بس ٪ تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس